Citat:
Ursprungligen postat av
DenverDinosaur.
Det funkar utan några problem.
Ogillar lite att det bara jonk som duger för mig nuförtiden, man blir sjuk så himla fort efter tyvärr. Förut var sub min huvuddrog fast ja inte fick nått rus så vart man frisk 3 dagar typ. Nu blir det så mycket H plånboken tillåter sen sjuk efter, och när man nästan blivit frisk börjar man skjuta igen sen kommer ATn lurande snabbt bakom hörnet igen. Ska försöka ta ett långt break från opioider och opiater snart om det nu är möjligt...
Det tråkiga när man väl är ren är att livet suger så hårt, depressioner, insomnia och gränsfall till social fobi och orolig.
Ja! Håller med fullständigt, heroin är bara nice i rushen, om man är sjuk och sen får tag i det, då är det inte mycket som slår att smälla i sig en lina och sen ett folie och röka och känna hur all sjuklighet försvinner och man mår bra igen. Men sen måste man använda MINST 3 gånger om dagen för att inte bli sjuk. Med annat man var van vid förr som du säger kunde man hålla sig på att ta 1 gång om dagen och vara stabil.
Finns det någon guide hur man använder verktyg? Kan man beställa från apotea? För nu är det fan så jävla dyrt och hållt på tillräckligt länge för att kunna börja köra sprutor då och då, men vill fan inte sticka sönder hela armarna så de sprutat blod överallt.
Är inne på min andra dag nu och är helt pank, ska träffa en doktor i morgon. Från beroende kliniken, egentligen vill jag lägga ner skiten men det känns helt omöjligt, även om jag är ren nu så är det mot min vilja samtidigt min vilja. För jag sitter och klurar på hur jag ska få tag i cash varenda sekund som går känns det som, blir lite tid över till att plugga, vilket jag klarar bra när jag har stabilt med opiater hemma. Vart fan gick det så jävla snätt? När man var barn behövde man ju ingen skit för att må bra.
Just nu skulle metadon vara det bästa, på riktigt ärligt syfte, bara för att vara stabil och klara av all skit man behöver göra istället för att lägga tid på saker man inte borde. Alla horsare där ute, jag tror ni är starkare än många människor utan att veta om det. Att leva de livet är fan inte lätt, det är väldigt lätt att gå ner i skiten totalt. Men många klarar ju sig endå, men det känns nästan som att samhället är gjort så här och vägen är redan gjord man behöver bara följa med ner i skitrännan, det är det dem vill men det behöver inte va så. Sorry för flum, men behövde skriva av mig.
Jag föredrar nästan endå Morfin före Heroin just nu, för man kan nästan klarar sig på 1 jävla dos en hel dag utan att känna sig sjuk, självklart försvinner mycket av ruset mot kvällen om man inte fyller på men Heroin går ju ur direkt. Men annars är ju rushen på Heroin i sin egen klass. Men jag är nu ute efter att bara bli stabil igen. Kan man bli det utan droger?
Och SWEETSHARAS DU ÄR SKYLDIG MIG 1 G HEROIN TRO INTE ATT JAG GLÖMT DIN JÄVEL!!!!