2014-12-19, 20:51
Medlem
sandra92s avatar
Sorry för dubbel post.

Men de senaste gångerna jag skjutit upp så har de svidit och bränts nåt så in i h*lvete!!! Och de är inte so jag tappar svaret för jag drar in igen och har frf svar. Är de för mycket syra i dosen eller vad kan detta bero på? Några idéer?
Citera
2014-12-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Sorry för dubbel post.

Men de senaste gångerna jag skjutit upp så har de svidit och bränts nåt så in i h*lvete!!! Och de är inte so jag tappar svaret för jag drar in igen och har frf svar. Är de för mycket syra i dosen eller vad kan detta bero på? Några idéer?

för mycke syra, eller nå skit i jonket.. o använd aldrig citronsyra.. bara askorbin.
Citera
2014-12-22, 18:13
Bannlyst
Citat:
Sorry för dubbel post.

För mycket syra! Du ska bara strössla lite lite på. Om det inte löser sig, kan man ta mer. Det är syran som pajjar dina vener så var så sparsam du kan med den. Och askorbinsyra är som sagt snällare än citronsyra. För att inte tala om riktig citron, eller apelsin, eller clementin...
Citera
2014-12-22, 20:37
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
För mycket syra! Du ska bara strössla lite lite på. Om det inte löser sig, kan man ta mer. Det är syran som pajjar dina vener så var så sparsam du kan med den. Och askorbinsyra är som sagt snällare än citronsyra. För att inte tala om riktig citron, eller apelsin, eller clementin...

Anade att de va något sånt. Fan va jag pajjat bra vener pga de. Använder askorbin, alltid gjort.
Citera
2014-12-22, 21:17
Medlem
sandra92s avatar
Blir dubbelt igen, ber om ursäkt för detta!

Dragit i mig kanske 1-2g under senaste veckan. Har ungefär 0.3 kvar, de inklusive benso, kommer detta döda en? Eller är toleransen för hög redan..
Citera
2014-12-25, 15:11
Medlem
Har fått tag på Bra vitt H (det säger polare som använder iv varje dag att det är så jag litar på dem). Jag vill inte skjuta eller röka, då det verkar krångligt att röka vitt samt att jag förmodligen kommer slösa bort en massa då jag kommer vara ensam och ingen som kan hjälpa mig.

Har tagit brunt H 2-3ggr och då har jag snortat det.

Min fråga är alltså om det går bra att köra vitt H rektalt? Och hur ska man göra, måste man böka med filter etc eller är det bara tillsätta vatten o sen in i pumpen (som man gör med bens,sub tex)?

Har en boll, när jag har snortat så har jag tagit halva bollen först och när det börjar krypa på tagit resten. Hur bör jag dosera om jag kör rektalt? Har ingen opi tolerans

Har sökt men hittar inget relevant svar.

Tack på förhand!
Citera
2014-12-28, 01:19
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Har fått tag på Bra vitt H (det säger polare som använder iv varje dag att det är så jag litar på dem). Jag vill inte skjuta eller röka, då det verkar krångligt att röka vitt samt att jag förmodligen kommer slösa bort en massa då jag kommer vara ensam och ingen som kan hjälpa mig.

Min fråga är alltså om det går bra att köra vitt H rektalt? Och hur ska man göra, måste man böka med filter etc eller är det bara tillsätta vatten o sen in i pumpen (som man gör med bens,sub tex)?

Har en boll, när jag har snortat så har jag tagit halva bollen först och när det börjar krypa på tagit resten. Hur bör jag dosera om jag kör rektalt? Har ingen opi tolerans

Tack på förhand!

Har läst om personer som använt sig av h rektalt, men har ingen aning om doser. Men kan tänka mig något mellan en iv dos och nasal dos. Absolut ingen aning dock! Men varför snortar du de inte även denna gång? Eller skjuter de? Kan ju lika bra ta de på rätt sätt och få ut varenda korn och få världens bästa känsla du någonsin kommer känna.
Citera
2015-01-01, 10:38
Medlem
Citat:
Har läst om personer som använt sig av h rektalt, men har ingen aning om doser. Men kan tänka mig något mellan en iv dos och nasal dos. Absolut ingen aning dock! Men varför snortar du de inte även denna gång? Eller skjuter de? Kan ju lika bra ta de på rätt sätt och få ut varenda korn och få världens bästa känsla du någonsin kommer känna.

Jag är redan beroende av subutex och vill inte fastna för ännu en drog, vilket jag garanterat skulle göra om jag testade H iv. Det verkar inte vara ett charmigt sätt att leva om man inte hae en grym kran och enormt mycket pengar.
Citera
2015-01-01, 15:58
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Jag är redan beroende av subutex och vill inte fastna för ännu en drog, vilket jag garanterat skulle göra om jag testade H iv. Det verkar inte vara ett charmigt sätt att leva om man inte hae en grym kran och enormt mycket pengar.

dont do it for fucks sake! du kommer ångra dig resten av livet. skit i va den där haggan säger.
Citera
2015-01-01, 20:26
Medlem
sandra92s avatar
En halv boll - ca. 250mg räcker de o känna något efter att ha tagit metadon igår/imorse? Snabba svar.
Citera
2015-01-02, 00:49
Bannlyst
Citat:

Tack på förhand!

Har aldrig sett en boll av vitt smack. Smack är vitt men kan ha andra toner och är pulver. Men det är inte som i konsistensen som vanligt jonk, som förvisso kan variera också. Men det är mer grus och stenaktigt.
Ska du röka vitt så får du ha t.ex. ett litet aluminiumrör eller göra ett sugrör av folie. Använd styvt aluminium som kan vara i t.ex. Coca-cola-burka eller förpackningar av ris från kina-krogar (finns att köpa på willys). Klipp en rektangel 10x10cm och vik upp hörnen. Elda under sug in och håll inne så länge du kan. <- viktigt

heroin och rektalt vet jag ingen som gjort
Citera
2015-01-03, 04:30
Medlem
Knasbass avatar
Varför gör Heroin folk så kalla mot sina nära och kära? Vad är det med heroin som får personen och ljuga och förlora sig själv helt? Jag fattar inte att en drog kan va så stark att den äter upp en helt och de inte går att sluta. Va faan tar folk skiten för? Har förlorat flera vänner till heroin och orkar inte förlora mer! Hur ska man hjälpa en heroinist det går ju inte!! Blir förbannad!

Knasbas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in