Citat:
Ursprungligen postat av
heltgalentok
Har fått tag på Bra vitt H (det säger polare som använder iv varje dag att det är så jag litar på dem). Jag vill inte skjuta eller röka, då det verkar krångligt att röka vitt samt att jag förmodligen kommer slösa bort en massa då jag kommer vara ensam och ingen som kan hjälpa mig.
Har tagit brunt H 2-3ggr och då har jag snortat det.
Min fråga är alltså om det går bra att köra vitt H rektalt? Och hur ska man göra, måste man böka med filter etc eller är det bara tillsätta vatten o sen in i pumpen (som man gör med bens,sub tex)?
Har en boll, när jag har snortat så har jag tagit halva bollen först och när det börjar krypa på tagit resten. Hur bör jag dosera om jag kör rektalt? Har ingen opi tolerans
Har sökt men hittar inget relevant svar.
Tack på förhand!
Har aldrig sett en boll av vitt smack. Smack är vitt men kan ha andra toner
och är pulver. Men det är inte som i konsistensen som vanligt jonk, som förvisso kan variera också. Men det är mer grus och stenaktigt.
Ska du röka vitt så får du ha t.ex. ett litet aluminiumrör eller göra ett sugrör av folie. Använd styvt aluminium som kan vara i t.ex. Coca-cola-burka eller förpackningar av ris från kina-krogar (finns att köpa på willys). Klipp en rektangel 10x10cm och vik upp hörnen. Elda under sug in och håll inne så länge du kan. <- viktigt
heroin och rektalt vet jag ingen som gjort