2014-11-07, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Finns det något sätt att bli av med den där jävla lättirritationsförmågan man får på H?
MDMA i silen
Citera
2014-11-23, 20:57
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Finns det något sätt att bli av med den där jävla lättirritationsförmågan man får på H?
Antihistamin hjälper mot det mesta. Typ Atarax/Lergigan eller liknande.
Citera
2014-11-23, 21:05
Medlem
buprenorfins avatar
Fy fan.. varit på avgiftning (Capio Maria) i 3 dagar och tänt av med Sub för att slippa värsta abstinensen. Vilket jävla skitställe. Var bara att bryta upp handtaget till fönstret med mina taniga jonkbrudarmar och fiska upp en fix den vägen. Klarade sedan ej av att vara kvar där pga alla droger som flödade när folk fick nys om fönstertricket så tog något återfall för att ha ork att dra till landet för att tända av resten c/t. Tyckte det var dags att dra när jag var nere på 4 mg sub/dag.

Inne på mitt 2:a dygn ren nu, förutom lite Lyrica för att slippa en värsta ångesten i samband. Dessa fkng kallsvettningar/rysningar/nysningar/myrkrypningar går ju fan aldrig över. När borde det lätta? Har inte varit utan opiater sedan typ februari, men sista månaderna enbart jonk dagligen. 1-2 bollar om dagen. Borde vända imorgon, eller? Behöver veta för ska eventuellt iväg på något behandlingshem i veckan men pallar ju inte dra när jag mår såhär.
Citera
2014-11-24, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin
Fy fan.. varit på avgiftning (Capio Maria) i 3 dagar och tänt av med Sub för att slippa värsta abstinensen. Vilket jävla skitställe. Var bara att bryta upp handtaget till fönstret med mina taniga jonkbrudarmar och fiska upp en fix den vägen. Klarade sedan ej av att vara kvar där pga alla droger som flödade när folk fick nys om fönstertricket så tog något återfall för att ha ork att dra till landet för att tända av resten c/t. Tyckte det var dags att dra när jag var nere på 4 mg sub/dag.

Inne på mitt 2:a dygn ren nu, förutom lite Lyrica för att slippa en värsta ångesten i samband. Dessa fkng kallsvettningar/rysningar/nysningar/myrkrypningar går ju fan aldrig över. När borde det lätta? Har inte varit utan opiater sedan typ februari, men sista månaderna enbart jonk dagligen. 1-2 bollar om dagen. Borde vända imorgon, eller? Behöver veta för ska eventuellt iväg på något behandlingshem i veckan men pallar ju inte dra när jag mår såhär.

Jag måste passa på att fråga, hur mycket har ditt missbruk kostat per månad ungefär? Jag önskar dig lycka till med avgiftningen och att du blir frisk så fort som möjligt!
Citera
2014-11-24, 16:54
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:

När jag gick av Heroin mådde jag cp dåligt i 2v sen blev det bättre och efter 3-4v mådde jag ganska bra. hade då använt heroin i 6mån konstant.

Lycka till.
Citera
2014-11-26, 08:35
Medlem
Relentless666s avatar
Jag har en fråga. Om man köper lite heroin, går det att snorta eller måste det vara någon speciell typ av heroin? Har aldrig provat och skulle aldrig våga IV.
Citera
2014-11-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Jag har en fråga. Om man köper lite heroin, går det att snorta eller måste det vara någon speciell typ av heroin? Har aldrig provat och skulle aldrig våga IV.

Både vitt och brunt heroin går att snorta. Däremot är vitt slöseri/inte lämpligt att röka.
Citera
2014-11-27, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
När jag gick av Heroin mådde jag cp dåligt i 2v sen blev det bättre och efter 3-4v mådde jag ganska bra. hade då använt heroin i 6mån konstant.

Lycka till.

jag har gått på Oxy Depo tabletter i 2 år, avt på Oxy är i HÄSTVÄG mycket värre än nu när jag avt på brunt H, för mig är det lättare avt på brunt H än på Oxy skiten, men det beror på att Oxy är Depo tabletter och brunt H har ingen depo verkan alls så det tar sur kroppen snabbare, jag hade 2 till 3 riktigt risiga dagar med "dopesick" idag är det 7e dagen sen jag använde brunt H, och mår rätt bra, givetvis har jag dessa rysningar i kroppen där man fryser och svettas om vart annat och sover både på och under handdukar natte tid. men fan så mycket lättare avt än på Oxys.

Viktigt att tillägga är att jag har gått på brunt H i 5-6 veckor, inte längre än så, men Oxy i mer än 2 år... så brunt H var rätt bra sätt att komma ur skiten. och nej, jag tänker inte använda brunt H igen, å inte Oxy häller.
Citera
2014-11-27, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666

köper du bollar med brunt H, går det fint å snorta, inga problem.
Citera
2014-11-27, 11:18
Medlem
Citat:

jo tack man mår ju röv bara av att vara på Capio Maria, miljön i sig gör att man mår dåligt där inne.
sen lite si om så med läkarna kunskaper, när jag blev inlagd fick jag bara opiat plåster som tar 24tim att börja verka, rutinen enligt dem själv är att man skall få Oxy i samband med plåstret men nej jag fick kvida satan 24 timmar till.

jag är inne på min 7e dag utan jonk nu å de du beskrver "kallsvettningar/rysningar/nysningar/myrkrypningar" är det som är kvar men inte mycket, bästa är att röra på sig fast man pallar inte alls, men röra på sig samt Alvedon hjälper att få bort krypningarna men du kan börja svettas hejdlöst då Alvedon är katalysator till Opiater å de som finns kvar i kroppen reagerar på Alvedonet, när jag tar Alvedon mot detta så är det 1g jävlar å inga 250/500mg Alvedon.
Citera
2014-11-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishka
Jag måste passa på att fråga, hur mycket har ditt missbruk kostat per månad ungefär? Jag önskar dig lycka till med avgiftningen och att du blir frisk så fort som möjligt!

går du på H så i snitt 1000:- dagen.. = 1g /dag
Citera
2014-11-29, 17:55
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishka
Mellan 400-800 kronor om dagen har jag lagt på varor senaste månaderna. Rätt dryg livsstil när man inte har någon fast inkomst.
Senast redigerad av buprenorfin 2014-11-29 kl. 17:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in