2012-11-05, 21:43
Medlem
Somethingroyals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Skjuta vitt, snorta brunt och injicera båda. OK, F.ö. vore heroin nas men jag har absolut inga cravings. Men så dämpar jag ju med benso, benso-analoger, alkohol, ketamin och så...
Om du inte skulle dämpa med något.. Skulle du inte ha några cravings då ? Ärligt..
Citera
2012-11-05, 22:02
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somethingroyal
Om du inte skulle dämpa med något.. Skulle du inte ha några cravings då ? Ärligt..

Det vet jag ju inte. Jag tar liksom det andra knarket innan (eventuella) cravings kommer, så jag vet ju inte om några H-cravings kommer... Men hade det gjort det som hade jag lätt erkänt det. Men nu är det som sagt chill. Just käkat tio Zopiklon och en handfull öl och några Screwdriver så jag klarar mig....
Citera
2012-11-05, 22:08
Medlem
Somethingroyals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Det vet jag ju inte. Jag tar liksom det andra knarket innan (eventuella) cravings kommer, så jag vet ju inte om några H-cravings kommer... Men hade det gjort det som hade jag lätt erkänt det. Men nu är det som sagt chill. Just käkat tio Zopiklon och en handfull öl och några Screwdriver så jag klarar mig....
Ok. Ha en trevlig kväll
Citera
2012-11-06, 21:19
Medlem
fick tag på sådana dunder varor igår, (vit smack) drog i mig 1 boll, sen väl på pendeln kände jag bara hur andningen blev djupare o djupare, jag stod upp för de va rusningstrafik och inga sittplatser, sen bara bam sa det, så satt jag sedan upp, hade tydligen ramlat planlöst ner på marken.. sen fick jag hjälp upp o andas o dricka vatten o grejer... ja sen noddade jag skönt hela vägen hem.. de var nog fan på gränsen det.. hujeda mig.. nu är dom dock slut =(
Citera
2012-11-06, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
fick tag på sådana dunder varor igår, (vit smack) drog i mig 1 boll, sen väl på pendeln kände jag bara hur andningen blev djupare o djupare, jag stod upp för de va rusningstrafik och inga sittplatser, sen bara bam sa det, så satt jag sedan upp, hade tydligen ramlat planlöst ner på marken.. sen fick jag hjälp upp o andas o dricka vatten o grejer... ja sen noddade jag skönt hela vägen hem.. de var nog fan på gränsen det.. hujeda mig.. nu är dom dock slut =(

Då hade du en j-a tur att de inte tog dig, för då kan de ge dig naloxon och du vet hur det känns va!? Det är att gå på 100% AT på 5 sekunder!, men sen verkar det inte mer än typ 20 minuter och då börjar man somna in skönt igen i ambulansen men då skjuter de in igen skiten. Det är fruktansvärt.
Citera
2012-11-06, 22:38
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klangspiel
@denom,
om du har låg opiat-tolerans, så kommer en kabbe räcka gott och väl för en helg.
Är det korstolerans till fullo mellan oxy och heroin? För i så fall har jag lite mer än låg opi-tolerans för tillfället. Är dessutom i regel ganska svårpåverkad. Så tack för förslaget men jag tror jag köper ett gram (då jag har en tendens att vilja ha mer än jag behöver).

Får nog ta och be en vän vara med redo att slå i mig naloxon trots allt...
Citera
2012-11-07, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Är det korstolerans till fullo mellan oxy och heroin? För i så fall har jag lite mer än låg opi-tolerans för tillfället. Är dessutom i regel ganska svårpåverkad. Så tack för förslaget men jag tror jag köper ett gram (då jag har en tendens att vilja ha mer än jag behöver).

Får nog ta och be en vän vara med redo att slå i mig naloxon trots allt...

ja, det e klart, men inte fullo 70% kanske, men rent h är nog helt korstolerant iaf i praktiken
Ha suboxone, funkar.
Senast redigerad av Movix 2012-11-07 kl. 01:15.
Citera
2012-11-07, 01:20
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Movix
ja, det e klart, men inte fullo 70% kanske, men rent h är nog helt korstolerant iaf i praktiken
Ha suboxone, funkar.

Funkar och funkar... Det är väl som högst ett riktigt kefft substitut när man inte får tag på varor eller morfin..
Citera
2012-11-07, 05:31
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ha suboxone, funkar.
Jaha okej, för jag tror nog jag köper 1,5 gram vitt heroin av hög renhet från SR. Haha, suboxone, varför skulle jag försöka få tag på det när jag redan har naloxon?
Senast redigerad av Denom 2012-11-07 kl. 05:39.
Citera
2012-11-07, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jaha okej, för jag tror nog jag köper 1,5 gram vitt heroin av hög renhet från SR. Haha, suboxone, varför skulle jag försöka få tag på det när jag redan har naloxon?

Heroinet kan du ta så klart. Men om du har tagit för mycket så kan du skjuta suboxone.
Du får ju 100% på AT på naloxon. Suboxone duger gott. Naloxon är inget vidare...
Senast redigerad av Movix 2012-11-07 kl. 09:10.
Citera
2012-11-07, 09:58
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Heroinet kan du ta så klart. Men om du har tagit för mycket så kan du skjuta suboxone.
Du får ju 100% på AT på naloxon. Suboxone duger gott. Naloxon är inget vidare...
Nej fast å andra sidan är naloxon något jag har haft i mitt hem för att kunna rädda liv i en akut situation.
Citera
2012-11-07, 11:14
Medlem
Jungles avatar
fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in