2013-07-21, 16:29
Medlem
Ganaymedes avatar
Summering av min helg, eller torsdag - till nu söndag, då mitt sista röktes upp:

Fick ett väldigt fint, om än kort, rus i torsdags när jag öppnade påsen! Man läser att det är jävligt svårt att röka för mkt när man just röker, och ja, efter att ha jagat drake under okänd tid så slog det mig att jag hade börjat nodda väldigt, väldigt kraftigt, utan att ens ha märkt av det. Vilket gjorde mig jävligt glad!

De andra dagarna gav mig mer bara ett mellow high oavsett hur mkt jag rökte. Dock så anser jag att detta var mer läropengar för att lära känna heroin i sig självt, än något annat!

Tyvärr fick jag bara nodda så där härligt mkt så att tiden hoppar fram mellan timmarna under torsdagen, men det löser sig när löningen kommer, får verktyg under veckan som kommer och då får jag ta den riktiga oskulden. Ska se till att inhandla en våg också då man slipper höfta doseringen.

Har iaf fått ut något annat också och det är mkt och bra information angående denna drog, från denna tråds start till slut
Citera
2013-07-21, 19:22
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoFarGone
Sådär, nu har man fixat 2ml spruta och ca 185mg, av vad jag hoppas är heroin Det finns inget sätt att se hur rent det är eller? Är det vanligt att folk ger nybörjare t.ex morfinpulver istället? Märker man om det är krossade läkemedel när man bereder sin fix och hur avgör man det isåfall? Kan man dö av det?

Det går inte att se hur rent det är nej, men ta en liten testdos först så du vet ungefär hur mycket tål. Jag har aldrig hört om att folk ger morfinpulver istället för horse, om det blir väldigt grumligt i fixen och du ser att det är skit i kan du misstänka att det är ett krossat läkemedel, men det kan lika gärna vara bankat med någonting.
Är det krossade dolcar eller Morfin Meda kan du få en propp om du har väldigt mycket otur, men chansen är jävligt liten.

Citat:
Ursprungligen postat av JeanPierre
Undrar även två sista grejer, får man abstinens av att röka eller snorta en gång och när det gäller brunt, det är väl gjort för att rökas?

Nej, man kan inte få abstinens efter en gång. Brunt är basformen av heroin, den kan alltså rökas. Den kan även skjutas om man blandar med askorbinsyra.
Citera
2013-07-22, 01:38
Bannlyst
Så brunt är inte till för att snortas alltså?
Citera
2013-07-22, 02:38
Medlem
SoFarGones avatar
Har beredit den nu! Nu tar jag den, nu tar jag jungfrusilen! 60mg upp i sprutan nu, får se om jag klarar hela! In i venen , sen dra för svar, sen skjuta in sen ta ut den, right? NU KÖR JAG!
Citera
2013-07-22, 11:09
Medlem
Ganaymedes avatar
Citat:
Har beredit den nu! Nu tar jag den, nu tar jag jungfrusilen! 60mg upp i sprutan nu, får se om jag klarar hela! In i venen , sen dra för svar, sen skjuta in sen ta ut den, right? NU KÖR JAG!

Ja dela gärna med dig av din jungfruresa! Blev det någon, eller några påfyllningar? :-)

Jag måste vänta en vecka iaf...
Citera
2013-07-22, 14:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
mums, du gör så jag dregglar för mig själv
Citera
2013-07-22, 15:59
Medlem
Citat:

Nå hur gick det? Stor skillnad mot att röka? Har iv'at nästan allt utom just h, endast rökt det. Blir nog att prova nästa gång man råkar springa på det. Rent krasst är det ju inte så stor skillnad styrkemässigt mot ex moffe eller oxy, känslan har jag ju ingen aning om..
Citera
2013-07-22, 19:36
Medlem
Ganaymedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leyon0
Heroin och Atarax då? Farligt?

När jag googlade runt lite härmohelgen så fick jag upp diverse trådar som menade på att atarax t.om kan boosta diacetylmorfin bl.a. Är det någon som provat och kan bekräfta detta?

Personligen var det ingenting jag märkte av, men då doserade jag rätt kraftigt på heroinet i överlag.

75mg - 150mg, både innan och efter intag av H via rökning,

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=38623

edit: finns ingen tråd här på FB som tar upp just denna kombination vad jag kan hitta,
Senast redigerad av Ganaymede 2013-07-22 kl. 19:54.
Citera
2013-07-22, 22:56
Medlem
SoFarGones avatar
Hade tidigare bara tagit treo comp, tramadol och cocillana när jag var 13-15 med goda resultat, jag kände rus på små mängder men mådde inte illa på stora doser heller, så jag visste att min kropp och hand i hand med opi's. Skulle dock inte räkna dessa som seriösa drogintag utan mer lite spontan smärtlindring.

Så efter 4 års toleransåterhämtningar så var det dags igår. Jag la min laptop, två chipspåsar och en kanna vatten bredvid mig och sen körde jag. När jag hade injicerat 10mg så känner jag en tyngd men jag forsätter trycka ganska snabbt så att kicken blir direkt och när jag tryckt 40mg så rycker jag hastigt ut sprutan och slänger den på mattan, medans den är i luften så känner jag hur jag också påverkas av tyngdlagen och trycks neråt, då känner jag värme i ryggraden och faller jag pladask ner i ett varmt vattenhål och vad jag upplevde sedan behöver jag inte ens förklara. Man känner verkligen hur hjärnan delar ut alla belöningar den har;
"Du parar dig med massa fertila honor ser jag, här är din belöning!"
"Du har nyss plockat ut en bonus på 10 miljoner, grattis, collect your reward!"
"Du har blivit världskänd sångare över en natt, ta lite endorfiner vetja!"
"Så du har hjälpt svältande barn i Afrika? Men då ska du ju självklart få smaka lite endorfintårta!"
Och så vidare, kombinerat och sedan multiplicerat några gånger.

Jag har inte rört chipspåsarna förrens förut idag, inte bra. Jag har blivit en fisk! Närmare bestämt en torsk! Har redan fixat mer haha! Ska bara köra slut detta sen ska jag inte röra det mer på hmmmm... 3 dagar kanske Daddy is loaded så om jag mot all förmodan blir beroende så kan jag köpa allt som behövs för en lugn nertrappning. Men det ska inte hända såklart, har mycket bra grejer på gång i mitt liv så jag behöver inte ta H för att vara lycklig.
Citera
2013-07-22, 22:58
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Hade tidigare bara tagit treo comp, tramadol och cocillana när jag var 13-15 med goda resultat, jag kände rus på små mängder men mådde inte illa på stora doser heller, så jag visste att min kropp och hand i hand med opi's. Skulle dock inte räkna dessa som seriösa drogintag utan mer lite spontan smärtlindring.

Så efter 4 års toleransåterhämtningar så var det dags igår. Jag la min laptop, två chipspåsar och en kanna vatten bredvid mig och sen körde jag. När jag hade injicerat 10mg så känner jag en tyngd men jag forsätter trycka ganska snabbt så att kicken blir direkt och när jag tryckt 40mg så rycker jag hastigt ut sprutan och slänger den på mattan, medans den är i luften så känner jag hur jag också påverkas av tyngdlagen och trycks neråt, då känner jag värme i ryggraden och faller jag pladask ner i ett varmt vattenhål och vad jag upplevde sedan behöver jag inte ens förklara. Man känner verkligen hur hjärnan delar ut alla belöningar den har;
"Du parar dig med massa fertila honor ser jag, här är din belöning!"
"Du har nyss plockat ut en bonus på 10 miljoner, grattis, collect your reward!"
"Du har blivit världskänd sångare över en natt, ta lite endorfiner vetja!"
"Så du har hjälpt svältande barn i Afrika? Men då ska du ju självklart få smaka lite endorfintårta!"
Och så vidare, kombinerat och sedan multiplicerat några gånger.

Jag har inte rört chipspåsarna förrens förut idag, inte bra. Jag har blivit en fisk! Närmare bestämt en torsk! Har redan fixat mer haha! Ska bara köra slut detta sen ska jag inte röra det mer på hmmmm... 3 dagar kanske Daddy is loaded så om jag mot all förmodan blir beroende så kan jag köpa allt som behövs för en lugn nertrappning. Men det ska inte hända såklart, har mycket bra grejer på gång i mitt liv så jag behöver inte ta H för att vara lycklig.
Låter förjävla gött!
Hur långt varade ditt rus?
Citera
2013-07-22, 23:04
Medlem
SoFarGones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Låter förjävla gött!
Hur långt varade ditt rus?
Kanske 7 timmar x2. Kollade inte klockan. Sen en paus några timmar och så tog jag en förut som var precis lika nice som dom första
Citera
2013-07-23, 19:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Nå hur gick det? Stor skillnad mot att röka? Har iv'at nästan allt utom just h, endast rökt det. Blir nog att prova nästa gång man råkar springa på det. Rent krasst är det ju inte så stor skillnad styrkemässigt mot ex moffe eller oxy, känslan har jag ju ingen aning om..
Morfin slår oxikodon med hästlängder enligt mig.. även om oxy är schysst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in