2012-12-17, 01:20
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justHigh
Ja, jag kan visa att mina siffror är sanna. Det finns ett statistiskt dokument där man har undersökt många städer över hela europa. Men jag vill inte länka till det av olika skäl, men 15% är snittet.

Du verkar vara en gröngölning som dessutom är dum. Tror du på fullt allvar att gatusmack är 74%?`

Det måste vara sändningar från asien genom balkanrutten eller dylikt de baserar det datat på.
Mitt korta svar: Du är verkligen dum i huvudet.

74% heroinklorid (vitt smack).... Sure.
Var någonstans i texten påstod han att gatusmack alltid är 74%? Han bevisade ju bara att smack är mer potent än jonk, med hänvisning till källa, till skillnad från dig.
Citera
2012-12-17, 01:22
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ja, jag kan visa att mina siffror är sanna. Det finns ett statistiskt dokument där man har undersökt många städer över hela europa. Men jag vill inte länka till det av olika skäl, men 15% är snittet.

Du verkar vara en gröngölning som dessutom är dum. Tror du på fullt allvar att gatusmack är 74%?`

Det måste vara sändningar från asien genom balkanrutten eller dylikt de baserar det datat på.
Mitt korta svar: Du är verkligen dum i huvudet.

74% heroinklorid (vitt smack).... Sure.

Det är inte vad jag säger. Jag säger att det i produktionen är bättre, jag sa aldrig att det är vanligt med 74% heroin HCl på gatan. Men jag citerade också fakta om data som påvisar mer och mer starkt vitt heroin i Europa.

Däremot är det inte svårt att hitta bra heroin idag. Men det verkar vara något som du inte klarar av när du tjatar om 15% gatuheroin hela tiden. Du gör också tolkningsfel hela tiden. Jag presenterade data gällande den illegala produktionen av heroin. Du sa att det är en myt att brunt heroin är sämre. Rent generellt är det inte så.

På tal om dum i huvudet: jag har fått meddelanden och blivit tackad av ett par medlemmar och hört talas om alla dina dubbelkonton, om din mytomani, alla dina diagnoser. I princip blivit tackad för att argumentara mot ditt snack som grundar sig i jag vet inte vad. Du är ju inte kunnig inom området i alla fall, antagligen för att du inte haft några vettiga kontakter under din karriär som missbrukare.
Citera
2012-12-17, 02:10
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Han säger inte vad det är för heroin ens, "former". Vadå för former? Var är det du inte förstår?
Heroin #1: Morfinbasen
Heroin #2: Vit heroinbas (acetylerad)
Heroin #3: Heroinbasen, brunt heroin, ofta kallat jonk
Heroin #4: Heroin HCl, vitt heroin i saltform, ofta kallat smack

Citat:
Du kan inte veta mer än mig.
Nej för du är ju bäst, stjärnstopp, punktslut för alltid. Tror du det här är någon slags tävling?

Citat:
Det står inte gatuheroin eller om det är kurir-kvalité.
Vad är formen? Vet du det Einstein?

Det är heroin i första ledet så att säga. Vad trodde du? Jag säger produktion, vet du inte vad det innebär, eller?
Citera
2012-12-19, 14:08
Medlem
Slingshots avatar
Lägg ner tjafset nu va.

OT raderade.

//Slingan
Citera
2012-12-19, 22:42
Medlem
Leyon0s avatar
Hej.
Jag har fått mitt första H. 150mg. Imorgon hade jag tänkt ta Sobril under dagen. Alltså, kanske dum fråga, men kan jag ta Sobril vid 11:00 tiden och H vid 19:00 tiden, safe?
Citera
2012-12-19, 22:57
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leyon0
Hej.
Jag har fått mitt första H. 150mg. Imorgon hade jag tänkt ta Sobril under dagen. Alltså, kanske dum fråga, men kan jag ta Sobril vid 11:00 tiden och H vid 19:00 tiden, safe?

Ja, de är OK. :)
Citera
2012-12-20, 12:28
Medlem
Leyon0s avatar
Heroin och Atarax då? Farligt?
Citera
2012-12-20, 16:15
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leyon0
Heroin och Atarax då? Farligt?

Nej, det är inte farligt. Jättemånga använder den kombinationen för att minska klådan och illamåendet. Men medicinskt finns det inga farliga interaktioner.
Citera
2012-12-20, 22:28
Medlem
Redemptiongirls avatar
Jag sitter fast i en håla utanför Uppsala med världens opiatavtändning, kan inte ta mig hem till Norrland men jag behöver få i mig något, snart!!

Nån likasinnad i trakterna som vet hur jag ska bära mig åt för att bli frisk?

Eller nån likasinnad i trakterna som bara vill hänga? Kan nog ta mig en bit iallafall, lokalsinnet är inte på topp men allt har en tendens å lösa sig.

Edit: Jag känner inte någon alls här nere så lite gemenskap i detta utanförskap skulle inte skada
Senast redigerad av Redemptiongirl 2012-12-20 kl. 22:30. Anledning: glömde tillägga
Citera
2012-12-22, 11:02
Medlem
Indos avatar
Vad är en bra "Nybörjardos" när man kör IV?
mvh Indo
Citera
2012-12-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Vad är en bra "Nybörjardos" när man kör IV?
mvh Indo

100mg
Citera
2012-12-22, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redemptiongirl
Jag sitter fast i en håla utanför Uppsala med världens opiatavtändning, kan inte ta mig hem till Norrland men jag behöver få i mig något, snart!!

Nån likasinnad i trakterna som vet hur jag ska bära mig åt för att bli frisk?

Eller nån likasinnad i trakterna som bara vill hänga? Kan nog ta mig en bit iallafall, lokalsinnet är inte på topp men allt har en tendens å lösa sig.

Edit: Jag känner inte någon alls här nere så lite gemenskap i detta utanförskap skulle inte skada

Hade kunnat hjälpt dig, men du är 40 mil ifrån mig. Sorry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in