2013-07-18, 23:24
Medlem
Ganaymedes avatar
Läste ett tips en bit tillbaka i denna tråden där någon föreslog en glödlampa framför folie vid just rökning. Kan dock inte hålla med av den anledningen att jag inte har någon somhelst aning om hur man utvinner det lilla som är kvar inuti efter mitt eget misslyckande

Hade mer än gärna injicerat, men jag saknar dock både vertyg och någon som kan hålla koll på mig. Vilket kanske är lika bra, främst då jag hade injicerat bara jag hade haft verktyg, sitter eller ej.

Nog om det, det jag undrar över är om det finns någonting mer specifict som indikerar på att man tagit för mkt (andningsdepp osv) gällande IV? Alltså, ponera att jag sitter med nålen i en ven och sakta trycker in lösningen. Förövrigt är stadiet som jag vill uppnå kraftigt noddande!

Besitter varor från annat EU:land inhandlat genom SR <3, och min koll på hurvida saker och ting är bra eller dåligt gällande heroinet i sig kan jag ej svara på, andra gången jag berusar mig på detta.
Citera
2013-07-18, 23:47
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganaymede
Hade mer än gärna injicerat, men jag saknar dock både vertyg och någon som kan hålla koll på mig. Vilket kanske är lika bra, främst då jag hade injicerat bara jag hade haft verktyg, sitter eller ej.

Verktyg kan du köpa på apoteket. Vill du inte det så kan du köpa på internet.
Citera
2013-07-19, 04:31
Medlem
Ganaymedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Verktyg kan du köpa på apoteket. Vill du inte det så kan du köpa på internet.

Ska ringa runt imorgon, och jag hoppas verkligen att någonting finns inne på lagret!
Citera
2013-07-19, 06:32
Medlem
SoFarGones avatar
Jag vill pröva heroin och jag vill testa att ta det IV eftersom jag (som så många andra) anser att denna drog skall avnjutas sällan och ordentligt, inte regelbundet och måttligt.

Jag har några frågor.

Är det skillnad på rent vitt heroin och en större mängd bankat vitt heroin? Går det att få samma effekt om jag tar mer?

Är det stor skillnad på olika strains eller handlar det mest om hur bankat det är?

Går det att få tag på 100% rent i Sverige om man kan betala? Kanske är riskfyllt att introducera mig till dom som är högst upp i ledet bara för att jag vill köpa en etta, haha. Men betalar lätt 10 000kr om det är 100%, men får kanske ge upp den fantasin eftersom det krävs att man förstör en mängd av heroinet när man testar renheten. För man häller väl något färgat krux på en hög heroin, stämmer det?

Är överdos ett hollywoodpåhitt eller kan jag mycket väl få andningsstillestånd om jag tar en 0,2a för mycket?

Redigering: Läste nu lite om doser och inser hur dumt det lät med "0,2a för mycket". Men är det farligt att ta 30% mer än vad som är "perfekt"?
Senast redigerad av SoFarGone 2013-07-19 kl. 06:58.
Citera
2013-07-19, 11:22
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoFarGone
Jag vill pröva heroin och jag vill testa att ta det IV eftersom jag (som så många andra) anser att denna drog skall avnjutas sällan och ordentligt, inte regelbundet och måttligt.

Jag har några frågor.

Är det skillnad på rent vitt heroin och en större mängd bankat vitt heroin? Går det att få samma effekt om jag tar mer?

Är det stor skillnad på olika strains eller handlar det mest om hur bankat det är?

Går det att få tag på 100% rent i Sverige om man kan betala? Kanske är riskfyllt att introducera mig till dom som är högst upp i ledet bara för att jag vill köpa en etta, haha. Men betalar lätt 10 000kr om det är 100%, men får kanske ge upp den fantasin eftersom det krävs att man förstör en mängd av heroinet när man testar renheten. För man häller väl något färgat krux på en hög heroin, stämmer det?

Är överdos ett hollywoodpåhitt eller kan jag mycket väl få andningsstillestånd om jag tar en 0,2a för mycket?

Redigering: Läste nu lite om doser och inser hur dumt det lät med "0,2a för mycket". Men är det farligt att ta 30% mer än vad som är "perfekt"?

Bra att du läste på lite mer, ja föreslår att du fortsätter med det ett bra tag till.
Förstår inte hur någon ens kan tro att de skall få tag på droger som är 100%, det funkar inte så. Det vore jäkligt dålig ekonomi. Man kan ju tycka att det av logistiska skäl borde vara möjligt men nej, ekonomi funkar inte så och droger är ekonomi. Vill du ha rena droger får du göra dem själv, det är enda sättet.
Nej överdos är far from ett hollywoodpåhitt och tvärtemot vad som många tror här på fb så är det inte bara "att hålla sig vaken" för att slippa andningsdepression, den slår fort och hårt och du sover/är medvetslös på sekunder och sen lägger andningen av. No way, no how att själv ta sig ur det.
Läs på om doseringar och var extremt måttfull då du är noob. Att du inte skall ha bens eller alkohol i systemet skall ingen behöva påtala men....
Citera
2013-07-19, 23:24
Medlem
Swecans avatar
Har testat det mesta men har aldrig haft chansen att testa heroin skulle gärna vela testa det men svårt att få tag på sen när ja var i DK i helgen blev ja rånad när ja skulle handla en kabbe 500 borta där men det finns inga forum som säljer sånt har inte tänkt åka till Stockholm precis.
Citera
2013-07-19, 23:30
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecan
Har testat det mesta men har aldrig haft chansen att testa heroin skulle gärna vela testa det men svårt att få tag på sen när ja var i DK i helgen blev ja rånad när ja skulle handla en kabbe 500 borta där men det finns inga forum som säljer sånt har inte tänkt åka till Stockholm precis.

SR. Hur jävla svårt skall det vara?!
Citera
2013-07-20, 13:47
Bannlyst
Fråga, var är smack vanligt? Ska vara väldigt ovanligt i Skåne men Västerås då? Hur ser det ut där? Jag är redo att ta heroin, måste ju bara veta vart det säljs.
Citera
2013-07-20, 14:05
Medlem
Testade att beställa hem ett halvt gram av Phantasys häromveckan. Jag har inte använt heroin tidigare, men andra opiater, plus resten av paletten.

Första dagen hade jag planerat ganska noga. Inga planer, lite cigaretter, och lite kokain liggande. Jag snortade minimalt till att börja med, 0,025, om ens det. Körde på så en gång i kvarten i en timme eller så, och fyllde sen på med ungefär lika mycket som jag tagit totalt.

Det började slå på rätt ordentligt efter ett tag. Svettningar, men minimalt med illamående. Hade passat på att dra i mig lite antihistaminer. Efter varje cigarett svettades jag sönder, och blev lite hulkig. Började köra lite ladd om vart annat, vilket var trevligt. La av efter att ha suttit en 8 timmar eller så, och sov väldigt dåligt den natten. Definitivt inget jag kunnat göra dagen innan arbete.

Lät det sen ligga några veckor, köpte folie, och provade på den vägen. Efter man fått in snitsen och lyckas röka det bra, något jag tycker gick väldigt (kanske för) fort, är den här metoden att föredra något oerhört.

En liten hög på foliet, med ett sugrör i munnen. Liten låga på en tändare, och ordentligt sug i sugröret. Smaken av "röken" fyller munnen och känns på läpparna, och en känsla av välbefinnande infinner sig omgående, innan man ens andats ut. Använt på det här sättet hade jag inte heller några problem med att fungera socialt; tvärt emot blev jag ganska engagerad, pysslade med hemsysslor och gjorde ärenden.

Var noga med att inte dricka eller äta tabletter i anslutande till bruket, något som var lite påfrestande.

Nu sitter jag såklart och funderar på att beställa mer, då hela upplevelsen var väldigt behaglig. Det räckte med väldigt lite, påverkan var inte särskilt stor, och det var så enkelt alltihopa.

Tyvärr rökte jag lite varje kväll till allt tog slut, och när det väl var slut grävde jag upp allt gammalt folie ur papperskorgen för att få till ett streck till.

Det verkar vara beroendeframkallade som få. Har tendens att torska dit på saker, men det här är ändå annorlunda. Med de farmaceutiska opiaterna är det så lätt att mäta intaget, och se hur man ökar på intaget. Här har man en påse som börjar ta slut.

Hade jag haft någon att ringa hade jag antagligen redan ringt. Var försiktiga!
Citera
2013-07-21, 01:01
Medlem
daladasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvnfgnfg
Här har man en påse som börjar ta slut.

Hade jag haft någon att ringa hade jag antagligen redan ringt. Var försiktiga!
mannen chilla, du kommer fastna så jävla hårt hahah
Citera
2013-07-21, 11:18
Medlem
SoFarGones avatar
Sådär, nu har man fixat 2ml spruta och ca 185mg, av vad jag hoppas är heroin Det finns inget sätt att se hur rent det är eller? Är det vanligt att folk ger nybörjare t.ex morfinpulver istället? Märker man om det är krossade läkemedel när man bereder sin fix och hur avgör man det isåfall? Kan man dö av det?
Senast redigerad av SoFarGone 2013-07-21 kl. 11:20.
Citera
2013-07-21, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeanPierre
Fråga, var är smack vanligt? Ska vara väldigt ovanligt i Skåne men Västerås då? Hur ser det ut där? Jag är redo att ta heroin, måste ju bara veta vart det säljs.

Undrar även två sista grejer, får man abstinens av att röka eller snorta en gång och när det gäller brunt, det är väl gjort för att rökas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in