2013-07-23, 19:58
Medlem
SoFarGones avatar
Summering: Nu har jag kört slut på de och mår rätt dåligt, men jag har kommit fram till att det inte är för mig dock. Det är inte så jävla nice, det är det bästa jag någonsin känt men Allah sträckte inte fram sin hand, istället var det något som var jävligt skönt just när man är inne i det och precis efter så var man ivrig att förmedla hur bra det känns. Men nu i efterhand, fan det är ju rätt kasst ändå, känslan sitter inte kvar i minnet så bra som det kan göra med annat. Ska aldrig mer ta heroin.

Betyg: 60%

Skulle rekommendera vitt heroin IV till dom som verkligen vill testa. Att ha ett stressfritt liv med en framtid hjälper nog att reducera risken för beroende. Jag har det ganska bra men ändå köpte jag mer redan nästa dag men jag hade väl ioförsig inte bestämt innan att jag skulle låta bli, så det säger väl inte så mycket. En upplevelse rikare.

Det sjukaste var att jag satt en stund och planerade hur jag skulle kunna fortsätta köra såhär varje dag livet ut, helt sådär plötsligt bara.
Senast redigerad av SoFarGone 2013-07-23 kl. 20:12.
Citera
2013-07-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Morfin slår oxikodon med hästlängder enligt mig.. även om oxy är schysst
Jo det tycker jag också, pga kicken vid påslaget.. Men nu var det ju h jag undrade över..
Citera
2013-07-25, 14:58
Medlem
SoFarGones avatar
Nu har jag fixat en kabbe som jag ska ta imorgon Skulle inte ta mer men vafan, jag känner inget begär av mer H ändå. Jag ska ändå inte ut och röja imorgon eftersom jag är förkyld så varför inte döda lite tid. Tror ni det kommer kännas lika bra som första gången? Kanske är det lite av en myt att effekten försvinner så snabbt?
Citera
2013-07-25, 21:47
Medlem
SoFarGones avatar
Äsch varför vänta, nu skjuter jag upp! Trevlig kväll Dö förkylning, DÖ! *Kill it with fire!*
Citera
2013-07-25, 23:50
Medlem
Fluxuss avatar
Hällde ut det sista heroinet på en papper som jag vikt en gång, skulle bara ha det där så länge medan jag plockade fram alla grejer. Höll pappret i ena handen medan jag letade... tänkte inte mer på det och hoppsan. Nu är det spårlöst borta. FML.
Citera
2013-07-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluxus
Hällde ut det sista heroinet på en papper som jag vikt en gång, skulle bara ha det där så länge medan jag plockade fram alla grejer. Höll pappret i ena handen medan jag letade... tänkte inte mer på det och hoppsan. Nu är det spårlöst borta. FML.

Hittat det?
Citera
2013-07-26, 16:48
Medlem
SoFarGones avatar
Citat:
Crap! Men skit i det, heroin är ändå rätt dåligt ju. Ska fixa något nytt tänkte jag, finns det något nära heroin? Något som är en gnutta mindre dissociativt?
Citera
2013-07-26, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoFarGone
Crap! Men skit i det, heroin är ändå rätt dåligt ju. Ska fixa något nytt tänkte jag, finns det något nära heroin? Något som är en gnutta mindre dissociativt?

Skulle passa mig om jag var du. Den 23e skjriver du att det inte var så mkt att ha och att
Citat:
Ska aldrig mer ta heroin.
någon dag senare :
Citat:
Nu har jag fixat en kabbe som jag ska ta imorgon

Läs dina inlägg. Du lurar dig själv. Precis så man ramlar in i ett missbruk.
Citera
2013-07-26, 17:39
Medlem
Bertil85s avatar
Men det är så heroinet fungerar.(?) Heroin är underbart!
Citera
2013-07-26, 21:06
Medlem
Fluxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxkondensator
Hittat det?
Tyvärr inte, vet på ett ungefär var jag måste ha spillt ut det men spårlöst borta som sagt. Hade inte tänkt köpa något mer då jag inte blev speciellt frälst, men inkasserade ett helt gram nu bara på rent jäkelskap pga. detta.
Citera
2013-07-26, 21:39
Medlem
Citat:
Tyvärr inte, vet på ett ungefär var jag måste ha spillt ut det men spårlöst borta som sagt. Hade inte tänkt köpa något mer då jag inte blev speciellt frälst, men inkasserade ett helt gram nu bara på rent jäkelskap pga. detta.

Ahh attans, känner med dig!
har hänt mig ett antal gånger, man fixar och rycker till eller glömmer bort vad man håller på med och reser sig hastigt och allt är borta.

Som min kära mor sade en gång: Är huvudet dumt, får kroppen lida
Så nu tänker jag alltid efter två gånger. Eller oftast iaf..

Till SoFarGone: Det freakydyky skrev. Lätt hänt att det blir TooFarGone

Mvh
Citera
2013-07-27, 16:36
Medlem
Jag har bara tagit heroin några gånger och (som tur är) aldrig fastnat på allvar. Vet nån av er som är beroende på riktigt av horse om abstinensen är värre eller likvärdig med morfin (Dolcontin, morfin meda)? Jag har ju märkt att moffe-abstinens är mycket jävligare än sub-abstinens. Är horse ännu värre?

Bara nyfiken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in