2009-05-07, 00:26
  #661
Medlem
Gudfadern_Sthlms avatar
2006 stannade jag i Enköping efter en helvetisk "kickoff" runt åtta tiden på en söndagskväll (vid en rondell och en statoilmack) kommer inte ihåg mer exakt var den låg..

Hungrig som man var löpte man in och skulle fixa sig en flott-pankaka (pizza) beställer och går och sätter mig.

Bordet jag sitter vid har inte blivit avtorkat sedan dackefejden då det både är damm och intorkade matrester, och kronan på verket var det snarkande fyllot några bord bort...

När jag väl fick pizzan smakade den klor... tecken på alternativa köksrengöringsmedel?
Citera
2009-05-07, 09:18
  #662
Medlem
Var på Dreamhack i Borlänge -99 och åt på Centrum Grillen.
Deras kebab var grå och kändes mer levande än död. Pommesen i botten på kebabtallriken simmade i en sörja som såg ut som blod blandat med vatten.
Snål/trött/korkad som man var käkade man upp ungefär hälften.. 10min senare sprang man i stil med Usain Bolt till närmaste toalett och blev sittandes där närmsta halvtimmen
Citera
2009-05-07, 10:11
  #663
Medlem
MorningBreeze_s avatar
nån kinaresturang (kom inte ihåg namnet) hittade en gammal svart nagel i maten
Citera
2009-05-07, 23:57
  #664
Medlem
OggeOJs avatar
KFC i Köpenhamn.

Hur fan kan man gilla det? Det är en kycklingklubba slängd i fritös.
Citera
2009-05-08, 00:51
  #665
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Jag skulle vilja varna för ett ställe i Malmö. Det ligger på Fosievägen, ganska så mitt emot Silvan. Ett liten hus som nästan ser övergivet ut. Här serverar man lite allt möjligt; pizza, thaimat mm. Bara det att man har all sorts mat ger feta varningssignaler. Sen att det är araber som har det ger ännu fetare varningssignaler.

Vilket fall så åt jag där för ett ganska bra tag sen. Kommer in och beställer en portion thaimat av araben i kassan. Då ropar han beställningen till sin 11-12 årige son som tydligen också är kocken!

Efter en hyfsad väntetid (trots att jag var den enda kunden där), så kommer 11-12 åringen ut med min mat: 3-4 bitar kycklingfilé och 2-3 bitar ananas i lite kokosmjölk. Tillsammans med lite ris och nåt enstaka blad sallad. That was it.
Citera
2009-05-08, 13:37
  #666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attack.
Var på Dreamhack i Borlänge -99 och åt på Centrum Grillen.
Deras kebab var grå och kändes mer levande än död. Pommesen i botten på kebabtallriken simmade i en sörja som såg ut som blod blandat med vatten.
Snål/trött/korkad som man var käkade man upp ungefär hälften.. 10min senare sprang man i stil med Usain Bolt till närmaste toalett och blev sittandes där närmsta halvtimmen

Håller med, har käkat där två gånger och det smakade död råtta båda gångerna. Sista gången jag var där tänkte jag "det kan omöjligt vara lika skabbigt som sist" och det var tamefan värre.

Skitställe, hoppas ni går under!
Citera
2009-05-24, 17:02
  #667
Medlem
Käkade på resturang tiger i jönköping idag..

Beställde en pasta med kyckling och curry och annanas, sa dock till gubben att jag inte ville ha annanas på min, men det fick jag ändå, istället för kyckling kan man tro för jag hittade max 5 små kycklingbitar, curry såsen smakade skit ingen smak alls kunde tro att det var nån typ av vattensås

Och en i mitt sällskap tog en pizza, som blev färdig typ 15 minuter efter att vi andra hade ätit klart, dom hade tydligen glömt att sätta på ugnen

nää sämsta skiten jag varit med om på riktigt länge, gå inte dit


Det enda positiva var att det va billigt, och att dom glömde ta betalt för en dricka
__________________
Senast redigerad av LinusJkpg 2009-05-24 kl. 17:04.
Citera
2009-05-24, 17:21
  #668
Medlem
claymanns avatar
Jensens bufhus i stockholm.. Allt gick åt helvete den kvällen.. Ville bjuda ut tjejen på middag, bara en enklare som inte kosta allt för mycket.. Först beställer vi.. Får ingen dricka, så får vi säga till så fick vi de.. sen kom aldrig maten efter vi vänta 20 - 30 min, så hade dom glömt de..

när vi väl fick maten så va den alldeles kall, så fråga vi om de ska vara sådär, så fick vi en ny..

Nästa omgång var bränd, men fick skära bort de o äta endå för orka inte tjafsa mer..

När vi ville ha dessert så var de slut så fanns det enda kvar glass som man fick ta för sig själv, typ för barn egentligen.. Så var de mesta slut och det var ingen vidare trevligt heller..

Fattar inte hur man kan misslyckas såhär
Citera
2009-05-24, 18:52
  #669
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Jensens bufhus i stockholm.. Allt gick åt helvete den kvällen.. Ville bjuda ut tjejen på middag, bara en enklare som inte kosta allt för mycket.. Först beställer vi.. Får ingen dricka, så får vi säga till så fick vi de.. sen kom aldrig maten efter vi vänta 20 - 30 min, så hade dom glömt de..

när vi väl fick maten så va den alldeles kall, så fråga vi om de ska vara sådär, så fick vi en ny..

Nästa omgång var bränd, men fick skära bort de o äta endå för orka inte tjafsa mer..

När vi ville ha dessert så var de slut så fanns det enda kvar glass som man fick ta för sig själv, typ för barn egentligen.. Så var de mesta slut och det var ingen vidare trevligt heller..

Fattar inte hur man kan misslyckas såhär

Haha, Jensens Böfhus mitt emot Radisson? Kul att få det där bordet alldeles bredvid mjukglassmaskinen. Folk köar bokstavligen i ditt knä när du äter...

Det sämsta stället jag någonsin har käkat på ligger inte långt därifrån. På samma sida som Jensens, och man går bort mot Kungsgatan. Något kort namn, kan ha varit ordet "Grill" med i restaurangnamnet?

Usel mat och usel service, har aldrig varit med om något liknande.....

EDIT: Googlade lite, och namnet är BIFFI. Undvik stället....
__________________
Senast redigerad av Atlanta 2009-05-24 kl. 19:07.
Citera
2009-05-25, 00:07
  #670
Medlem
Haha måste vara på Tallin båten! köpte en pizza där som s¨åg så jävla god ut men när jag stoppa den i käften så fick jag kväljningar, osten och allt pålägg smakade unken fisk! fyfan va äckligt de var plus att jag var ut svulten! Var tvungen att skrapa av allt pålägg och endast käka brödet. Hur som helst smakade all mat som jag käka i tallin konstigt, men donken går alltid bra.

Annars kan jag klaga på maten jag hade i högstadiet... Fick en stor jävla hårtuss i min spagetti när de var köttfärssås och spagetti... den liksom fastnade i halsen och ja var fan nära på å kvävas.. men som tur var fick jag tag i ett hårstrå och kunde få upp det.
Citera
2009-05-25, 05:39
  #671
Medlem
Andre-Hs avatar
Arctura termosen i östersund. 350kr eller någonting för trerätters, det var varken gott eller mättande. Inte nog med att det var fjantiga portioner det serverades inte ens vad vi beställt fast vi alla åt lika och beställt flera dagar i förväg. Nej där blev vi blåsta på studentbalen.
Citera
2009-05-25, 06:19
  #672
Medlem
Zumas avatar
McDonald's
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in