Käkade på resturang tiger i jönköping idag..
Beställde en pasta med kyckling och curry och annanas, sa dock till gubben att jag inte ville ha annanas på min, men det fick jag ändå, istället för kyckling kan man tro för jag hittade max 5 små kycklingbitar, curry såsen smakade skit ingen smak alls kunde tro att det var nån typ av vattensås
Och en i mitt sällskap tog en pizza, som blev färdig typ 15 minuter efter att vi andra hade ätit klart, dom hade tydligen glömt att sätta på ugnen
nää sämsta skiten jag varit med om på riktigt länge, gå inte dit
Det enda positiva var att det va billigt, och att dom glömde ta betalt för en dricka