Citat:
Ursprungligen postat av Discorecord
Nåt väghak i Vansbro - det värsta skiten jag vart med om. Beställde sprödbakad fisk och potatis, smakade värre än skolmaten. Men det var inte helt oväntat med tanke på standarden på stället.
Värre dock här om veckan när jag och några vänner besökte Texas Longhorn i Västerås. Åt baconlindad oxfilé som smakade ruttet! Som tur var fick jag var enda krona tillbaka efter att jag klagat på köttet. Trots det, tråkigt att det är så dålig kvalitét på en maträtt á 300 spänn.
Min upplevelse av Texas Lonhorn är den totalt motsatta, men jag har ju inte varit på restaurangen i Västerås. Kanske den Västeråsiska franchisetagaren tummar på kvaliteten? Sådant borde anmälas till moderbolaget då sådant beteende kan skada företagets anseende rejält!
De Longhorns som jag har bevistat här i Stockholm har jag aldrig blivit besviken på, likaså min otroligt köttsnobbiga (Argentinska) hustru.
Riktigt bra kvalitet och dessutom så får man rejält med käk för pengarna. Ingen liten fluglort i mitten av en enorm tallrik där inte!