Den här tråden är rolig
Sämsta stället jag ätit på var en pizzeria i Arvika under Arvikafestivalen 2006, tyvärr minns jag inte vad den hette. Hade inte med mig stormkök så var tvungen att köpa pizza till slut när hungern blrv outhärdlig. Det var alltså inte nåt av stånden på själva festivalen utan en "vanlig" pizzeria inne i "centrum".
Pizzan (Margarita) smakade ungefär som att halsa ur ett saltkar.
Ja, den måste fan ha innehållit mer salt än hela medelhavet.
Jag hade inte väntat Mig nån sensation men Vafan hur svårt kan det vara att tillaga en jävla Margarita? Vem fan får för sig att salta en pizza?
Dessutom hade pizzeriorna höjt priserna just under festivalen, tejpat papperslappar med "nya" priser över vanliga prislistan.