Citat:
Har du gått på spånken senaste timmen?
Ursprungligen postat av SingleStar
Nu är det dags att hänga ut den förbannade åklagerskan och hennes inkompetenta vanstyre tillsamamns med hennes jäkla åklagarkollagor som ryckte ut i värsta kårandastil för att skydda henne. Jäkla mediahora är vad hon är som har fuksat sig genoj hela livet som den förbannade klåparkärring hon är och aldrig klarat av ett riktigt jobb. Mamman till Linnea var en notorisk pillerknapare enligt hennes egna blogg som jag har sparat ner som jag snart skall låta publicera. Dessutom att skaffa barn som pilerknapare och med en grab som hon bara har känt i två veckor visar på att hon är en desperat mediahora hon också. Jäkla svin är vad mamman och åklagerskan är. Juridiken räddar inga liv. Juridiken berövar oskyldiga människor livet som Cameron Todd Willingham. Jursiters vet inget om livet. De tror man kan förhandla sig till livsuppehållande åtgärder som om livet vore ett Sims-spel.
Om domare, åklagare och poliser mördas så är det för att luften och samhället skall bli lyckligare och friare. Aldrig jag skulle ange någon som mördar en polis, åklagare eller domare om jag visste vem som skulle ligga bakom ett sådant brott. Inte förrän den dagen då poliser, åklagare och domare döms när man gör fel i tjänsten. Gnäll inte på att domare, åklagare och poliser aldrig skulle göra något om de riskerar starff när de gör fel i tjänsten. Det är samma sak de ville visa upp mot den häktade läkerskan på ALB. Poliser och åklagare direkt till fängelse när de har gjort fel för att återupprätta förtroendet för rättsväsendet vars förtroende som har havererat totalt i Sverige.
Återupprätta hedern för läkerskan, och ge henne ett mångmiljonskadestånd och låt det fås tas från budgeterna hos poliserna, åklagare och domstolarna.
Om domare, åklagare och poliser mördas så är det för att luften och samhället skall bli lyckligare och friare. Aldrig jag skulle ange någon som mördar en polis, åklagare eller domare om jag visste vem som skulle ligga bakom ett sådant brott. Inte förrän den dagen då poliser, åklagare och domare döms när man gör fel i tjänsten. Gnäll inte på att domare, åklagare och poliser aldrig skulle göra något om de riskerar starff när de gör fel i tjänsten. Det är samma sak de ville visa upp mot den häktade läkerskan på ALB. Poliser och åklagare direkt till fängelse när de har gjort fel för att återupprätta förtroendet för rättsväsendet vars förtroende som har havererat totalt i Sverige.
Återupprätta hedern för läkerskan, och ge henne ett mångmiljonskadestånd och låt det fås tas från budgeterna hos poliserna, åklagare och domstolarna.
Radikalt? Visst. Förnuftigt? Nej.Visst finns mycket att önska då det gäller rättsväsendet, och dess komplexa struktur. Sannolikt gjorde åklagare fel som "slog på stora trumman" redan från första början och i en framtid, till största sannolikhet, tvingas äta upp sin "iver" i fallet.
Det är däremot mycket komplexa frågor (i synnerhet ur ett juridiskt perspektiv) det hela handlar om. Det visar om inte annat den diskrespans man kan läsa om i tråden, mellan riksdag/socialstyrelse.
Nyktra till och kom igen.