2013-06-03, 07:10
Medlem
Dick Harrison skriver ganska bra och intressant om hur omöjligt detta bröllop hade varit förr i tiden, av flera skäl: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ka...id_8231108.svd

Chris är katolik, han är inte kunglig, han har dubbelt medborgarskap, osv
Citera
2013-06-03, 08:17
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jodå, Jokern kommer även fortsättningsvis att vara drottning. Det går bara att ha en kung, men flera drottningar. Å andra sidan tror jag personligen att Jokern trillar av pinn innan Knugen.

Eller så blir hon Drottningmodern (som i England) om hon, mot förmodan, lever när Hakan tar tronen i besittning?

OnT: Tror som många här att det inte kommer att sluta lyckligt mellan Ciggen och Portföljen. Detta har stressats fram av Ciggens biologiska klocka och av bitterheten gentemot Biträdet som stulit hennes bästa år, hon kommer aldrig att glömma eller förlåta honom.
Citera
2013-06-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant

OnT: Tror som många här att det inte kommer att sluta lyckligt mellan Ciggen och Portföljen. Detta har stressats fram av Ciggens biologiska klocka och av bitterheten gentemot Biträdet som stulit hennes bästa år, hon kommer aldrig att glömma eller förlåta honom.

Nej jag tror absolut de är skilda om ett par år. Tycker inte alls de verkar rätt för varandra, och ingen av dem verkar vara den "trogna" typen. Han har väl varit på champagneflödande fester med fagra damer med företaget (typ) och han ska fortsätta jobba som vanligt, hur mycket kommer de hinna ses?
Tycker inte heller de verkar så kära och tajta som V&D.
Citera
2013-06-03, 11:04
Medlem
Är jag ensam om att tycka att Chris ser ut som världens största scumbag? Han ser ju ut som han är en "bad guy" plockad från någon amerikansk film. Det känns som att det tids nog kommer visa sig att han har flera andra damer vid sidan av och att hela tiden har grisat runt på ett sätt som hade fått knugen att framstå som en amatör. Sen har vi ju hans bakgrund och ovillighet att ta del av några som helst titlar. Verkar som han banar vägen för en snabb utväg i framtiden. Någon mindre folklig person än den här mannen har jag svårt att föreställa mig. Att han någonsin skulle komma till att bli folkkär såsom Daniel blivit ser jag som en omöjlighet. Fast på något sätt känns det som han och Madde förtjänar varandra. Har alltid tyckt att hon verkar vara en riktig superbitch, total motpol till Victoria. I vilket fall som helst förespår jag en framtida kunglig skandalskillsmässa.

(Allt jag skrivit är påhopp av lägsta sort och jag baserar det mesta på utseende men jag var tvungen att få det här ur mig och detta är ju en skvallertråd så jag tycker det passar här.)
Citera
2013-06-03, 14:54
Medlem
Matamoros avatar
Tuggar dom fradga på tv4 just nu?

Sitter och väntar på nästa "stora avslöjande" från skjutjärnsreportrarna på kalla fakta om nazistkopplingar i kungafamiljen. Nu har dom ju Madeleines svärmorsa att dissekera.

Eva Walter. Född 1940 i Österrike.
Citera
2013-06-03, 15:17
Medlem
Än är de inte gifta, kom ihåg det! Ciggen kan ju dra sig ur in i det sista - kanske kommer det att ske. Om hon kunde bryta förlovningen med Biträdet - efter den storslagna förlovningen inför hela SVT och svenska folket, så kan hon väl dra sig ur även detta! Det ultimata dramat vore om hon säger "nej" i kyrkan! Detta skulle kunna ske, om man redan har brutit en förlovning. Kanske kommer den fimpen hon får röka efter att ha uttalat detta "nej" att bli den godaste hon har rökt, någonsin. Då kan Portföljen ta sin kortkjolade morsa med sig och åka hem till ungkarlslivet i N.Y. igen. Tror att han skulle vara ganska nöjd med detta. Tror inte att detta på något sätt är en "kärlekssaga". Finns det någon som tror det, i alla fall inte H*r*an L*ndkv*st. Han har ju uttalat sig om detta, och verkar tveksam till om det finns kärlek inblandat i detta förhållande.....
Citera
2013-06-03, 15:29
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Än är de inte gifta, kom ihåg det! Ciggen kan ju dra sig ur in i det sista - kanske kommer det att ske. Om hon kunde bryta förlovningen med Biträdet - efter den storslagna förlovningen inför hela SVT och svenska folket, så kan hon väl dra sig ur även detta! Det ultimata dramat vore om hon säger "nej" i kyrkan! Detta skulle kunna ske, om man redan har brutit en förlovning. Kanske kommer den fimpen hon får röka efter att ha uttalat detta "nej" att bli den godaste hon har rökt, någonsin. Då kan Portföljen ta sin kortkjolade morsa med sig och åka hem till ungkarlslivet i N.Y. igen. Tror att han skulle vara ganska nöjd med detta. Tror inte att detta på något sätt är en "kärlekssaga". Finns det någon som tror det, i alla fall inte H*r*an L*ndkv*st. Han har ju uttalat sig om detta, och verkar tveksam till om det finns kärlek inblandat i detta förhållande.....
Jag tror att Ciggen skiter i vem hon äktar. Det handlar om att få tillgång till ett fett konto med dithörande kontokort så att hon under resten av livet kan göra sina dagliga shoppingrundor.
Citera
2013-06-03, 16:36
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jag tror att Ciggen skiter i vem hon äktar. Det handlar om att få tillgång till ett fett konto med dithörande kontokort så att hon under resten av livet kan göra sina dagliga shoppingrundor.

OK, kanske det, men hur fett är hans konto egentligen, fetare än hennes eget? Nån som vet?
Citera
2013-06-03, 17:37
Medlem
Jag tror att prinsessan på ärten bara tog denna svampiga karl för att minsann visa den förra fästmannen att hon kan få snubbar. Hon trodde väl att han skulle bli svartsjuk och sakna glansen i kungariket. Istället blev den senare ihop med hennes väninna. Syns lång väg att Ciggen inte mår så bra i Portföljens sällskap och trånar nog efter den gullige Juristen.
Jag kan sätta allt jag äger på att detta äktenskap är en effekt av ett onormalt liv där snorungen enbart shoppar runt för att avleda tristessen. Arrogant djävla människa som ser ner på allt och alla.

Jag hoppas att det blir lika vidrigt äktenskap som jag tror och chansen är stor med den mannen.
Vad jag förstått så gillar den blivande maken snygga pinuppor och att ta sig lite fylla och annan stimulans.Han behöver nog större doser sen när fotograferna står och smyger runt knutarna. Tror inte fanskapet fattar vad han gett sig in på. Eller också gör han det för han ser ganska bitter och sammanbiten ut. Precis som sin blivande fru.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-06-03 kl. 17:40.
Citera
2013-06-03, 17:39
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore

Tror nog att Prinsessans kontokort räcker gott till att shoppa med faktiskt
Citera
2013-06-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -silent-
Tror nog att Prinsessans kontokort räcker gott till att shoppa med faktiskt
Som tur är sitter svenskarna nu och syr dukar och löpare till det rara paret så då slipper ju sessan den utgiften. Snart kommer väl garnnystanen fram i hus och hem då babyn är på väg? Där sparar kungen och den stilige Chris också några kronor.
Citera
2013-06-03, 18:28
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Eller så blir hon Drottningmodern (som i England) om hon, mot förmodan, lever när Hakan tar tronen i besittning?

Nej, drottningmoder är just det. Morsa till drottningen men inte drottning själv.

Eller hmmm, hur tänker jag nu egentligen? Jag vet att jag har rätt, men nog borde väl Elizabeth II's, (Va snygg hon var när hon var ung f.ö.), mamma ha varit drottning?

Nog finns det väl någon som vet hur det ligger till? Exakt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in