2012-10-28, 18:49
Medlem
Är Jonas fortfarande hennes stora kärlek? Försöker hon komma över Jonas otrohet genom Chris? Då kanske man kan tippa på att äktenskapet inte kommer att hålla länge.
Citera
2012-10-28, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Är Jonas fortfarande hennes stora kärlek? Försöker hon komma över Jonas otrohet genom Chris? Då kanske man kan tippa på att äktenskapet inte kommer att hålla länge.
När man flyr mer eller mindre sitt land och staden man växte upp i ,och inte kommer tillbaka till Stockholm om det inte är absolut nödvändigt samt att man lämnar landet så fort det bara går efter besök. Det tycker jag är ganska tydliga tecken på att det är djupa spår i själen. Visst New York är en skitball stad och Chris är säkert en hyvens snubbe. Men nog skulle hon nog hälsa på sina föräldrar,syskon osv mer om allt stod rätt till. Stockholm förknippar hon nog med sin största livskris och som hon inte har hämtat sig ifrån än. Sädärja nu har man lekt amatörpsykolog också
Citera
2012-10-28, 20:04
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudersvinet
Madde har ett rejält rykte om sig på Stureplan.
En familj som äger miljarder har definitivt banditer i anorna.

Vad för rykten talar vi om då?

Citat:
Ursprungligen postat av ramrod
Det blev nog en mental härdsmälta för henne när det kom fram att Jonas pippa runt. Hon verkar inte ha hämtat sig än. Hon ser 10 år äldre ut på bara ett par år och verkar inte så lycklig som det försöks ge sken utav.

Ingenting jag har själv har tänkt på, har du några särskilda bilder som du kan visa som visar detta 'tydligare'?
Citera
2012-10-28, 23:57
Medlem
Sudersvinets avatar
1097 inlägg på två år och inte hört ett enda rykte om Madeleine och inte sett en enda bild ?
Nu förstår man bättre varför du inte ens kan stava till elementärt
Citera
2012-10-29, 05:24
Medlem
Ronilles avatar
Hur var det egentligen med den där kollegan som sas blivit på smällen av Jonas. Det var ju i samma veva som allt rullades upp. Var det sanning eller har han blivit pappa? Någon som vet med säkerhet?
Citera
2012-10-29, 05:25
Medlem
Jag tycker att Madde såg riktigt bra ut i förlovningsvideon och det verkligen lyste om henne. Hon får säkert ett betydligt mer intressant liv än hon hade haft i Stockholm. Bara synd och skam att Sverige drev bort henne.

Appropå brudgummen så verkar hans mor vara den mest intressanta, tydligen ursprungligen någon tysktalande som gjort karriär genom flera "bra" giftermål. Chris halvsystrar har ju också gift in sig i framgångsrika familjer, tror en syster med någon rik tysk adelsfamilj. Så känns lite som en gengångare av Silvia.
Citera
2012-10-29, 09:07
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Jag tycker att Madde såg riktigt bra ut i förlovningsvideon och det verkligen lyste om henne. Hon får säkert ett betydligt mer intressant liv än hon hade haft i Stockholm. Bara synd och skam att Sverige drev bort henne.
Tror fan det. Hon kommer att tömma makens konto i ett nafs som hon shoppar och går på.
Sedan är det ingen synd om hon försvinner från den svenska scenen. Bättre sent än aldrig.
Senast redigerad av fredrikdenstore 2012-10-29 kl. 09:16.
Citera
2012-10-29, 16:12
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagarto
Du menar det utseende Bettan på ICA har? Sorgligt, så sorgligt...

Jo, fast det var Gittan och Riita på Konsum jag tänkte på. Annars är det just de tanter som framför allt brukar komma fram i mars och lapa sol vid lunchtid med en Gula Blend i näven.
Citera
2012-10-29, 18:39
Medlem
dallks avatar
Fick höra av en polare att hans polare som har varit livvakt åt Madeleine, hade fått hjälpa Madeleine på krogen en gång när hon varit väldigt berusad. Hon hade typ ramlat av toalettstolen medans hon skulle pissa så hon pissa på sig och kunde inte resa sig upp så han fick hjälpa en nerpissad prinsessa. Vet inte hur sann den här historian är men det är vad jag fått höra ^^
Citera
2012-10-29, 21:34
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallk
Fick höra av en polare att hans polare som har varit livvakt åt Madeleine, hade fått hjälpa Madeleine på krogen en gång när hon varit väldigt berusad. Hon hade typ ramlat av toalettstolen medans hon skulle pissa så hon pissa på sig och kunde inte resa sig upp så han fick hjälpa en nerpissad prinsessa. Vet inte hur sann den här historian är men det är vad jag fått höra ^^
Skulle tro att sanningshalten i detta påstående är NOLL.
Citera
2012-10-30, 06:36
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Skulle tro att sanningshalten i detta påstående är NOLL.
Det är väl inget speciellt anmärkningsvärt i den storyn?begåvade

Att uppkomlingsfamiljen Bernadotte inte kan föra sig är allmänt känt. Och tänk så många gånger hennes ännu mer klenbegåvade bror behövt hjälp med alltifrån toabesök till att äta
Citera
2012-10-30, 09:27
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Det är väl inget speciellt anmärkningsvärt i den storyn?begåvade

Att uppkomlingsfamiljen Bernadotte inte kan föra sig är allmänt känt. Och tänk så många gånger hennes ännu mer klenbegåvade bror behövt hjälp med alltifrån toabesök till att äta
Där tog du väl i så livstycket sprack kan jag tro. SÅ jävla obegåvad är väl inte Gaffeln i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in