2012-10-30, 09:39
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Där tog du väl i så livstycket sprack kan jag tro. SÅ jävla obegåvad är väl inte Gaffeln i alla fall.
Allting är relativt. Kungen är ju den mest obegåvade vi har i landet så Gaffeln är ju en god tvåa på rankingen.
Citera
2012-10-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Allting är relativt. Kungen är ju den mest obegåvade vi har i landet så Gaffeln är ju en god tvåa på rankingen.
Obegåvad och ingen humor har prins Filip iaf

Han stod inne på pissoaren på en krog hemma i Kungshamn när en gammal fotbollskollega till mig lallar fram och ställer sig att pissa bredvid prinsen, efter 2 sekunder hajjar han till och ser vem det är som står bredvid honom, sträcker över huvudet, stirrar på prinsens balle och säger sedan till honom

- och hur mår den lille prinskorven idag då?

prinsen knipsar av strålen, rusar ut från pissoaren medans min polare skrattar gôtt åt sig själv för att 3 sekunder senare bli utburen i kragen av x antal arga livvakter och dumpad på bryggan utanför krogen.

Samma dyngfulla prins satte på Smögens "bredaste" fruntimmer för ca 10 år sedan bakom en sjôbu.
Citera
2012-10-30, 18:47
Medlem
Karotts avatar
Någon som har koll på om sessan är oskuld i kärleksgryningen?
Citera
2012-10-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallk
Fick höra av en polare att hans polare som har varit livvakt åt Madeleine, hade fått hjälpa Madeleine på krogen en gång när hon varit väldigt berusad. Hon hade typ ramlat av toalettstolen medans hon skulle pissa så hon pissa på sig och kunde inte resa sig upp så han fick hjälpa en nerpissad prinsessa. Vet inte hur sann den här historian är men det är vad jag fått höra ^^

Polares polare kan räkna med samtal med chefen när fel person läser detta. Tror ingen skulle någonsin rucka på sin tystnadsplikt och lojalitet i detta.
Citera
2012-10-30, 21:10
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avaris
Polares polare kan räkna med samtal med chefen när fel person läser detta. Tror ingen skulle någonsin rucka på sin tystnadsplikt och lojalitet i detta.

Madeleine går på statliga medel och då gäller offentlighetsprincipen. Vi skattebetalare har rätt att veta exakt vad hon håller på med, eftersom det är vi som betalar för henne.
Citera
2012-10-30, 21:16
Medlem
TröttSvensks avatar
Inte en chans att livvakterna pratar med sina " polare " om vad som händer på jobbet.
Fake fake fake tyvärr.
Citera
2012-10-30, 21:35
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Inte en chans att livvakterna pratar med sina " polare " om vad som händer på jobbet.
Fake fake fake tyvärr.

Om man jämför med Storbritannien har ju "kungligheterna" det extremt bra här i Sverige.
Tänk bara på prinsessan Diana som blev jagad av paparazzi så att hon omkom i en trafikolycka. Och prins Carl-Philip behöver inte göra annat än umgås med sin nakenmodell + köra snabba bilar. Jämfört med prins Harry som tjänstgör i Afganistan igen:

"(CBS/AP) LONDON - Prince Harry is back in Afghanistan. The British royal - third in line for the throne behind his father Prince Charles and brother Prince William - arrived in Afghanistan Friday for his second stint on the front lines.
According to the British media, Harry will spend his four-month deployment aboard an Apache attack helicopter, one of which he inspected upon his arrival Britain's Camp Bastion, in the Helmand province.
The British reporter tasked with covering Harry's arrival for the U.K. media said he looked "relaxed, if slightly tired," after his journey on a standard military flight from England.
Harry was to undergo about 10 days of acclimatization before being sent out on combat missions as a co-pilot gunner."
Senast redigerad av afvongreve 2012-10-30 kl. 21:44.
Citera
2012-10-30, 21:35
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Fake fake fake tyvärr.
Här har du tyvärr fel.
Citera
2012-10-30, 21:54
Medlem
afvongreves avatar
Den enda i det svenska kungahuset som det är stil på är prinsessan Victoria inklusive Daniel, dom andra två vill jag helst inte höra talas om, inte pappan heller.
Citera
2012-10-30, 22:37
Medlem
afvongreves avatar
Daily News Analysis 23 sept 2012:
brorsan William vill också åka till Afganistan
"Britain's Prince William wants to join his brother, Prince Harry, on the front line in Afghanistan.
The 30-year-old royal - an RAF search and rescue pilot – has asked RAF bosses if he can go out to the war zone to take part in some active service, and military officials are now thought to be trying to grant his wish.
A Whitehall defence source told the Daily Star Sunday newspaper, "The brothers are in touch nearly every day but every time William hears from Harry he is left feeling really envious of all his Afghan adventures and wants to share in the action."

Allt medan Madeleine viftar med sina special de lux-slipade diamanter.
Citera
2012-10-30, 22:41
Medlem
DrickaLattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Den enda i det svenska kungahuset som det är stil på är prinsessan Victoria inklusive Daniel, dom andra två vill jag helst inte höra talas om, inte pappan heller.
Kan bara instämma här

Är det tillåtet att O'Neill fortfarande är katolik, eller måste han konvertera till protestantismen? Är ju förbjuder för papister att vara medlemmar i Kungafamiljen har jag för mig.
Citera
2012-10-30, 22:48
Medlem
Kams avatar
Jag har en känsla av att Chris hade bestämt sig för att gifta in sig i kungahuset. Madde var ledsen och sårbar då han satte in stöten. Hans familj verkar lagda åt det hållet...siktar uppåt. Pengar har dom, det är titlar som fattas. Han gjorde ett klipp så tillvida, men jag tror inte äktenskapet blir så långvarigt. Om några år lever Madde ungefär som prinsessan Birgitta.
Det är något som inte riktigt stämmer med Madde. Hon skulle nog behövt en personlig tränare vid sin sida istf en jetsetare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in