2012-10-26, 06:36
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.oavsett
Misstänker att hon är på smällen... Deras barn måste ju kallas Fimpen, eller?! Hela grejen känns spooky...

Fimpen? Men det är ju självklart!
Citera
2012-10-26, 06:37
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Liten analys varför just Ciggen och Valpen är så kära i varandra.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sl...ig_7615942.svd
Citera
2012-10-26, 06:40
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Dom kanske flyttar "tillbaka" hit, i vilket fall bryr jag mig egentligen inte. Det där var förövrigt en tidigare trådstart som mod valde att flytta hit.

Men frågan är varför du spammar tråden utan att bidra till något konkret? Du citerar långa texter för att besvara med arroganta one-liners - bara här har du tagit upp halva sidan.
Flåt, vill bara veta vad folk menar.
Citera
2012-10-26, 06:57
Medlem
Bolides avatar
Videon känns väldigt forcerad och larvig. Madeleine ser välvårdad ut och fräsch ut med de långa örhängena och nyfönade håret. Chris ger intrycket av att vara oerhört pretentiös. Men å andrea sidan har M alltid haft en tendens att falla för sådana individer. Är fullkomligt säker på att Chris mor fullkomligt jublar över att sonen lyckats nästla sig in i det svenska kungahuset och ska gifta sig med en prinsessa.
Citera
2012-10-26, 08:07
Medlem
Navyblazers avatar
Videon är verkligen ett skämt. Grotescovarning.
Citera
2012-10-26, 08:11
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navyblazer
Videon är verkligen ett skämt. Grotescovarning.

Tihi på det och VALPEN (chris) plus ev nya barnet blir FIMPEN. Klockrent!
Citera
2012-10-26, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Vad är den "amerikanska dialekten"?

Lyssna på hur hon säger Oktober! Förutom Chris och New York
Citera
2012-10-26, 08:26
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolide
Videon känns väldigt forcerad och larvig. Madeleine ser välvårdad ut och fräsch ut med de långa örhängena och nyfönade håret. Chris ger intrycket av att vara oerhört pretentiös. Men å andrea sidan har M alltid haft en tendens att falla för sådana individer. Är fullkomligt säker på att Chris mor fullkomligt jublar över att sonen lyckats nästla sig in i det svenska kungahuset och ska gifta sig med en prinsessa.

Vem som helst som tvingats eklatera sin förlovning i liknande sammanhang hade nog framstått som lite fånig, men det får man ta. Han Chris O´Neill är säkert ett gott parti på alla sätt. Det är väl klart att hans föräldrar är nöjda. En snygg och trevlig prinsessa är ju inte det sämsta att släpa hem på familjemiddagarna.
Citera
2012-10-26, 08:33
Medlem
FBMinchias avatar
Måste alla skvallertrådar vara så mjäkiga?
Jag försökte få svar på sanningshalten i ryktena om hennes jakt på restaurangfalu bland alla prinskorvar runt Stureplan förut, men det drunknade bland allt fjantande om vad den här jänkaren är för en typ, hur mycket hon röker knaster och vad hon shoppar för apanaget. Det skiter väl båtklubben i såvida vi inte vet om han platsar bland fb-dasarna. Då ligger det åtminstone lite i de gamla ryktena.
Citera
2012-10-26, 08:46
Medlem
kama888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Jag tror de har varit förlovade längre.
Enligt all mighty internetz så rapporterade hovet att de "blev sambos" i februari i år.
I videon på vimeo säger hon "Chris friade till mig i New York i början av Fff..Oktober och vi är väldigt lyckliga."
Hon tänkte nog säga Februari, finns ingen annan månad eller veckodag eller helgdag som jag kan tänka mig att hon höll på att säga istället.

När hovet rapporterade i Februari att de blivit sambos tror jag de ville ha en backup story ifall det kom ut att han friat. Då kunde de säga "Nej, det är ett missförstånd, de har blivit sambos bara, ni vet hur rycken går"

Jonas friade i februari... Just saying
Citera
2012-10-26, 08:52
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudersvinet
Kåtaste kungligheten sedan drottning Kristina som pippade bort 5/6 av Sverige.
Ciggen borde tituleras HKH Pilskan.
Citera
2012-10-26, 09:00
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolide
Madeleine ser välvårdad ut och fräsch ut med de långa örhängena och nyfönade håret.

Hon ser nyopererad ut. Redan nu har hon börjat ta efter moderns vanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in