2012-12-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merkantila
Va, har hon haft en språklärare i svenska?
Var då? På SFI?
Säger hon också 'Ministro' till Reinfeldt?
En tråd blir aldrig tråkig, när Merkantilia är i farten!
Kungligheter går inte på SFI, de har privatlärare på slottet.
Citera
2012-12-10, 19:06
Medlem
TröttSvensks avatar
Gissar på att Valpen åker fast för insidertrading eller liknande inom några år.
Sen när FBI leder bort honom kommer Polskan aka Ciggen att snabbt begära skilsmässa och då få råd av Elin Nordgren på hur man pressar ut mesta möjliga ur karln ( Elin = 700 miljoner kronor ).
Sen blir det party party medans ungen hon klämt fram sköts av barnskötare.
Man nr 2 lär bli en skidlärare i Alperna...

Citera
2012-12-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Gissar på att Valpen åker fast för insidertrading eller liknande inom några år.
Sen när FBI leder bort honom kommer Polskan aka Ciggen att snabbt begära skilsmässa och då få råd av Elin Nordgren på hur man pressar ut mesta möjliga ur karln ( Elin = 700 miljoner kronor ).
Sen blir det party party medans ungen hon klämt fram sköts av barnskötare.
Man nr 2 lär bli en skidlärare i Alperna...

Insider handel åker han väl på om han inte åker dit för att ha mördat horor och uteliggare först.
Citera
2012-12-10, 20:01
Medlem
fredrikdenstores avatar
Fan vad Madde såg sliten och trött ut på utdelningen av Nobelpriset. Ögonen hängde som sladdlampor på henne. Sena nätter förstås. Till Nobelmiddagen när vinpavorna kom fram kvicklade hon däremot till riktigt ordentligt.
Citera
2012-12-10, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Fan vad Madde såg sliten och trött ut på utdelningen av Nobelpriset. Ögonen hängde som sladdlampor på henne. Sena nätter förstås. Till Nobelmiddagen när vinpavorna kom fram kvicklade hon däremot till riktigt ordentligt.

Snart kan inget smink i världen rädda henne.
Vilken tragisk samling de är. Ingen av dem såg särskilt bekväm eller lycklig ut under prisceremonin. Jag menar inte att de ska sitta och tokflina, men deras ögon såg väldigt tomma och ansträngda ut.
Skulle ge mycket för att vara en fluga på väggen och höra snacket nu när hela Löjliga Familjen är samlad.
Citera
2012-12-10, 20:14
Medlem
black-swans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liparen
Insider handel åker han väl på om han inte åker dit för att ha mördat horor och uteliggare först.
Direkt ogrundat. Spegla inte dina egna tillkortakommanden på andra.
Citera
2012-12-10, 20:15
Medlem
afvongreves avatar
Citat:

Vad gör jag för fel? Jag har bläddrat bland alla kanaler. Nej, ingen Nobelmiddag! Har de kisspaus nu eller? Hade Madeleine pushup? Jag minns för några år sedan när Camilla Thulin tappade andan när Madeleine hade en röd klänning och pushup-bh. Camilla kunde knappt prata, hon bara flämtade.
Citera
2012-12-10, 20:17
Medlem
afvongreves avatar
Hörde nu på tv: "det börjar dofta gott från köööket". Nu blire party
Citera
2012-12-10, 20:26
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Det verkar inte bättre.

"Perfekt tillfälle att bli introducerad i den kungliga världen." Syftar Herman L. på gymtränaren från Ockelbo och utvikningsbruden som CP sätter på?

Chris morsa "sägs" ha haft en romans med prins Charles, nog verkar de passa in i det svenska kungahuset med sådana talanger i släkten!
Senast redigerad av pe11e 2012-12-10 kl. 20:29.
Citera
2012-12-10, 20:58
Medlem
Babyface.theorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JingJingLi
Bernadottes familjeförmögenhet kommer från Karl Johans hustru.. Hon var dotter till en MYCKET förmögen köpman. Karl Johan lånade Sverige enormt mycket pengar som aldrig har betalats tillbaka fullt ut.. Resterande skuld avskrevs av nuvarande kungen, har jag för mig att jag har läst någonstans..

Varför skriver du så när du inte vet?
Kungens förmögenhet kommer av försäljningen av st:bartolomeo eller vad fan ön hette. Karl den 14 johan stal svenska statens pengar från försäljningen och behöll den för egen del. Historien är välkänd.
Citera
2012-12-10, 21:37
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyface.theory
Varför skriver du så när du inte vet?
Kungens förmögenhet kommer av försäljningen av st:bartolomeo eller vad fan ön hette. Karl den 14 johan stal svenska statens pengar från försäljningen och behöll den för egen del. Historien är välkänd.

Nej, miljarderna kommer från Wallenbergerna som donerade några miljarder till stiftelser som kungen numera styr över. Wallenbergarna (tillsammans med Sveriges regering) roffade åt sig pengarna under andra världskriget när Europa brann och Sverige sålde järnmalm till Tyskland och kullager till Tyskland och Storbritannien.
Citera
2012-12-10, 22:14
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Så där ja. Nu börjar det på att hända saker.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15905610.ab

Fantastiskt roligt!

Utviket kämpar på som tusan för att passa in, men verkar inte riktigt klara av det. Jag måste erkänna att Njuren klarar rollen med glans. Biträdet försökte med tröttnade på hela och knullade en norska i stället. Och nu Valpen som ger fingret åt hela spektaklen allmedan Lindqvist bekymrat skakar på huvudet.

Min gissning är att det inte alls kommer att ta slut, utan att Ciggen inser vad ett riktigt jetsetliv är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in