2012-10-28, 01:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blunddocka
Man kan konstatera att Jonas Bergström är motsatsen till en gentleman.
Vad hade han för avsikt med detta agerande?
Hämnd naturligtvis och brist på god uppfostran.
Nu är väl bara att vänta att han gifter sig ett par dagar före Madeleine.
Tur att svenska folket slapp honom som hertig.
Att han behandlade sin fästmö på detta nedsättande sätt är förfärligt.
Hon kommer ju dessutom från en adlig familj, medan Jonas är och kommer att förbli övre medelklass. Stackars kvinna!

Karln får förlova sig och gifta sig när fasicken han vill och behagar göra
Det har ingen annan med att göra förutom han själv och hans flickvän.
Madde har nog fullt upp med Chris och lär nog inte ligga sömnlös över detta om nätterna.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-10-28 kl. 01:48.
Citera
2012-10-28, 06:19
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Karln får förlova sig och gifta sig när fasicken han vill och behagar göra
Det har ingen annan med att göra förutom han själv och hans flickvän.
Madde har nog fullt upp med Chris och lär nog inte ligga sömnlös över detta om nätterna.

Tror du inte? Sömnlös kanske hon inte gör. Men nog fasen retar det henne. Det hade jag irriterat mig även jag var lycklig och dessutom med eftersom det är med en gammal vän som han ska gifta sig med.

De har ju samma umgängeskrets fortfarande och gästlistorna till bröllopet lär ju vara väldigt lika. Klart man vill vara först och dessutom ha ett fint(are) bröllop. Speciellt eftersom det tog slut på det sättet som det nu gjorde.

Kan väl tycka att det är helt naturligt att fortfarande bry sig.
Citera
2012-10-28, 07:29
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jonas har visat åtskilliga gånger att han inte strävar efter att varar kändis längre efter den avbrutna förlovningen. Min gissning är att den här förlovningen var planerad sen ett tag tillbaka, och att han helt enkelt inte tänkte sig för att han fortfarande kan vara villebråd för skvallerpressen.
Citera
2012-10-28, 10:15
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK52
Jasså. Och alla andra som snyltar på våra bidrag och bor utomlands. Och de är inte ens svenskar? Flertalet har ens aldrig betalat skatt i Sverige, inte arbetat en dag. Bar kommit hit för att nyttja oss .

Och du tycker att dom ska ha rätt att få dom bidragen eller vad? Två fel gör inget rätt...
Sen så får nog ''Madde'' lite mer i bidrag en vad en ''normal'' människa kan få ska du se...
Citera
2012-10-28, 10:33
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyyrlok
...

Hennes anus kommer vara slappare än farsans intellekt inom några dagar
den gränsen passerades för länge sedan.
Citera
2012-10-28, 12:28
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Min teori är att han absolut inte vill vara sämre än Madde och dessutom är han ju tillsammans med en fd vän till henne. Kan också slå vad om att han gifter sig i närheten så fort datum är spikat och jag vågar nästan lova att han gör allt för att skaffa barn före dem.

Jag hade ju blivit oerhört förnärmad och arg om min nuvarande sambo friade en vecka efter att hans ex gjorde det. Man hade ju inte känt sig speciell eller unik. Bara en bricka i det sociala spelet, att vara först och störts.

Snarare är det väl som så att Jonas vid uppbrottet fått skriva på en hel del avtal som är framtagna för att rädda kungahusets anseende nu och i framtiden och ett av kraven har varit att han inte får vinna "förlovningsracet", dvs förlova sig på nytt innan prinsessan gör detsamma. Att han gjorde det så tätt inpå är nog ingen slump utan han har nog fått stå och vänta ett antal månader på att Chris ska ringa kungen och få det överstökat.

Jag känner inte snubben men är övertygad om att han vill ha så mycket avstånd från kungahuset som möjligt, knappast att han skulle ge sig in i nåt sandlådekrig med dem.

Han är nog jävligt glad över att han drog i nödbromsen i tid innan han blev en väluppfostrad vaxdocka utan eget liv och karriär á Daniel för resten av livet.
Citera
2012-10-28, 14:25
Medlem
lagartos avatar
Någon annan som tycker Madde ser sliten ut? Lite som en skabbig sängrökare? Hon lär ju inte se särskilt rolig ut utan smink...
Citera
2012-10-28, 14:38
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagarto
Någon annan som tycker Madde ser sliten ut? Lite som en skabbig sängrökare? Hon lär ju inte se särskilt rolig ut utan smink...

Hon har tappat något oerhört jämfört med när hon var runt 20-25 då hon fan var snyggast i Sverige
Citera
2012-10-28, 14:42
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Hon har tappat något oerhört jämfört med när hon var runt 20-25 då hon fan var snyggast i Sverige

Det komme att bli mycket värre. Vänta bara. Jag tycker hon redan börjar få det få det får typiska medelålders rökande kvinna-utseendet.
Citera
2012-10-28, 18:14
Medlem
lagartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det komme att bli mycket värre. Vänta bara. Jag tycker hon redan börjar få det få det får typiska medelålders rökande kvinna-utseendet.

Du menar det utseende Bettan på ICA har? Sorgligt, så sorgligt...
Citera
2012-10-28, 18:27
Medlem
Sudersvinets avatar
Speciellt fina är dom väl inte ?
Otroligt sugna på att få ett ligg,
har dom alltid varit i historien.

Prinsessan Lilian var strippa när Bertil
-duktig bilförare och boulespelare -träffade henne.
Silvia var "värdinna" för VIP-personer
när kungen hittade henne. Jo, jo!

Madde har ett rejält rykte om sig på Stureplan.
En familj som äger miljarder har definitivt banditer i anorna.
Citera
2012-10-28, 18:37
Medlem
Det blev nog en mental härdsmälta för henne när det kom fram att Jonas pippa runt. Hon verkar inte ha hämtat sig än. Hon ser 10 år äldre ut på bara ett par år och verkar inte så lycklig som det försöks ge sken utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in