2011-06-24, 09:46
Medlem
Om Madeleine gifter sig med Chris blir han då hertig av Gästrikland och Hälsingland?
Citera
2011-06-29, 08:29
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Om Madeleine gifter sig med Chris blir han då hertig av Gästrikland och Hälsingland?

Det är upp till Knugen men skulle inte tro att han tycker att Finansvalpen uppfyller villkoren... Gör han Ciggen på smällen torde dock saken hamna i ett annat läge då Hakan och Gaffeln ännu inte kalvat av sig - då blir Ciggens eventuella barn tronarvingar än så länge och hon kan stråla fram tills det att Gaffeln levererar.
Citera
2011-06-29, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Det är upp till Knugen men skulle inte tro att han tycker att Finansvalpen uppfyller villkoren... Gör han Ciggen på smällen torde dock saken hamna i ett annat läge då Hakan och Gaffeln ännu inte kalvat av sig - då blir Ciggens eventuella barn tronarvingar än så länge och hon kan stråla fram tills det att Gaffeln levererar.

Bevare fosterlandet från Ciggens eventuella tronarvingar!
Citera
2011-06-29, 09:24
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Bevare fosterlandet från Ciggens eventuella tronarvingar!

Blir det så kommer det att påminna mycket om Monaco!
Citera
2011-06-29, 10:47
Medlem
Citat:
Blir det så kommer det att påminna mycket om Monaco!

Grimaldi & pissprinsar
Citera
2011-06-29, 11:42
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Vad hände med Biträdets hertigtitlar?
Citera
2011-06-29, 16:11
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymflashbackare
Vad hände med Biträdets hertigtitlar?

Han hann aldrig få dem, det var meningen att han skulle bli hertig i samband med giftermålet.
Citera
2011-06-29, 17:16
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Grimaldi & pissprinsar

Pissprinsen kallas även för Prins Prygel.

Det gick ordentligt utför där i Monaco efter Graces död, tror att mycket inte hänt om hon varit i livet. Hon hade nog tagit döttrarna i örat samt sett till att Albert stadgat sig tidigare, men det får vi aldrig veta.

Vore dock spännande om Ciggens finansvalp visade sig vara av samma kaliber som Prins Prygel.
Citera
2011-06-29, 17:27
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Jag pratade just i mobilen med Ternert och han är lite sur så vi får lägga av med citat 'detta skitsnack om madeleine och zorro'.

Nu vet ni.

Citera
2011-06-29, 17:37
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Finansvalpen! Jag noterar. Eller kanske bara Valpen?
Citera
2011-06-29, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag pratade just i mobilen med Ternert och han är lite sur så vi får lägga av med citat 'detta skitsnack om madeleine och zorro'.

Nu vet ni.

Jo, jag har också tänkt att skriva att jag pratat med någon i familjen, inom hovet och att de har roligt åt kommentarerna här. Du kan skriva att du pratat med pressnissen, men det är svårt att tro på.
Citera
2011-06-29, 18:22
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jo, jag har också tänkt att skriva att jag pratat med någon i familjen, inom hovet och att de har roligt åt kommentarerna här. Du kan skriva att du pratat med pressnissen, men det är svårt att tro på.

Jag tvivlar på att de har roligt åt kommentarerna. Ja, eller, det kanske de har. Ligger och vrider sig av skratt för att vi inte vet något. De vet vilka kvinnorna verkligen är som har sex medan Knugen tittar på. Ja, om vi bara visste så ...

Jag har fått svar på mejl från Eldh angående Gaffelns gamla Volvo han felparkerade då och då. Svårt med att läsa skyltarna kanske. Men det var innan han fick en gratisporsche att tuta runt i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in