2011-06-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag pratade just i mobilen med Ternert och han är lite sur så vi får lägga av med citat 'detta skitsnack om madeleine och zorro'.

Nu vet ni.

Det var ju Ternert som ordnade med "flygbiljetten" till jet-hunden genom sina kontakter inom flygbranschen så det är klart att han är förbannad att det kom till allmän kännedom.
Citera
2011-06-29, 22:40
Medlem
måste förklara, kommer i nästa post
Citera
2011-06-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag tvivlar på att de har roligt åt kommentarerna. Ja, eller, det kanske de har. Ligger och vrider sig av skratt för att vi inte vet något. De vet vilka kvinnorna verkligen är som har sex medan Knugen tittar på. Ja, om vi bara visste så ...

Jag har fått svar på mejl från Eldh angående Gaffelns gamla Volvo han felparkerade då och då. Svårt med att läsa skyltarna kanske. Men det var innan han fick en gratisporsche att tuta runt i.

Jag har också mailat, närmare bestämt februari 2009 när förlovningen var offentliggjord att de nog borde undvika juni 2010 för då var det fotbolls vm och det kunde ju bli krock med en svensk match. Nu insåg tydligen fotbollsförbundet att det inte var så bra och fixade så att landslaget spelade uselt och inte gick till VM ändå. Kunde ha blivit en intressant dag om Sverige gått till VM och spelat kl 16 den dagen. Alla kanalkrockars kanalkrock i Sverige eller?
Citera
2011-06-29, 23:57
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag har också mailat, närmare bestämt februari 2009 när förlovningen var offentliggjord att de nog borde undvika juni 2010 för då var det fotbolls vm och det kunde ju bli krock med en svensk match. Nu insåg tydligen fotbollsförbundet att det inte var så bra och fixade så att landslaget spelade uselt och inte gick till VM ändå. Kunde ha blivit en intressant dag om Sverige gått till VM och spelat kl 16 den dagen. Alla kanalkrockars kanalkrock i Sverige eller?

Stallorder till landslaget från statschefen?
Citera
2011-07-01, 08:49
Medlem
Bor Royal Bimbo och Chris tillsammans?
Citera
2011-07-01, 19:55
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Bor Royal Bimbo och Chris tillsammans?

Här har vi Ternerts idiotuttalande å¨frågan om de är tillsammans:
"– Det är en så svår fråga och det är inget vi vill kommentera, det är svårt att säga, förklarar hovets informationschef"

På vilket sätt är det en svår fråga? Är de bara KK? Är Valpen impotent så att de så att säga inte konsumerat sin relation? Räknas inte en relation om de inte förlovat sig? Har hovet en särskilt svår definition för vad att "vara ihop" är för något?
Citera
2011-07-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Här har vi Ternerts idiotuttalande å¨frågan om de är tillsammans:
"– Det är en så svår fråga och det är inget vi vill kommentera, det är svårt att säga, förklarar hovets informationschef"

På vilket sätt är det en svår fråga? Är de bara KK? Är Valpen impotent så att de så att säga inte konsumerat sin relation? Räknas inte en relation om de inte förlovat sig? Har hovet en särskilt svår definition för vad att "vara ihop" är för något?

Hur hade det sett ut om han svarat "Jag har inte den blekaste, hans majestät verkar inte heller ha koll och Madde svarar inte på våra samtal"?
Citera
2011-07-01, 21:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Hur hade det sett ut om han svarat "Jag har inte den blekaste, hans majestät verkar inte heller ha koll och Madde svarar inte på våra samtal"?

Det hade varit ärligt i alla fall. Men naturligtvis vet han hur det ligger till. Självklart har han inte koll på alla töm-och-glömknull barnen presterar, men eftersom Valpen visats upp för skvallerpressen är han informerad. Att han inte VILL säga något är en annan sak, men då kan man säga det.
Citera
2011-07-01, 21:42
Medlem
Den 5 juli har vi ett drevseminarium med bla Thomas Mattsson och hovets infochef Bertil Ternert.
Citera
2011-07-02, 00:35
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Den 5 juli har vi ett drevseminarium med bla Thomas Mattsson och hovets infochef Bertil Ternert.

Kan inte hitta den gode Berras namn där någonstans?
Citera
2011-07-05, 10:32
Medlem
Mogrens avatar
Blir den som sätter på Madde med automatik Kunglig Hofleverantör?
Citera
2011-07-05, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Kan inte hitta den gode Berras namn där någonstans?

http://www.resume.se/nyheter/2011/07...alen/index.xml
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in