2010-07-06, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Tack! Det ska jag komma ihåg. Du får gärna säga till själv när Ciggen inte uppfyller normen.
Jag jämför henne med andra representanter från övriga kungahus. Hon är absolut inte värre än prins Harry, prinsessan Mette Marit eller prins Albert av Monaco. I mitt tycke verkar hon högst normal. Sedan är det väl bra om hon tränar upp sina språkliga färdigheter utomlands.
Senast redigerad av The Butcher82 2010-07-06 kl. 18:33.
Citera
2010-07-06, 18:46
Medlem
Kungahuset har sex oupphörligen, långt utöver vad som krävs för artens fortlevnad.
Citera
2010-07-06, 18:53
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher82
Jag jämför henne med andra representanter från övriga kungahus. Hon är absolut inte värre än prins Harry, prinsessan Mette Marit eller prins Albert av Monaco. I mitt tycke verkar hon högst normal. Sedan är det väl bra om hon tränar upp sina språkliga färdigheter utomlands.
  • Prins Harry hadde ett par vilda år, men när det blev ett par skandaler i media så tog Elisabeth II tag i saken och idag är han mycket respekterad i hemlandet, mest p.g.a han deltog i Irak och Afganistan som soldat
  • Mette Marit var inte prinsessa när hon "festade som en galning" sedan hon blev prinsessa så har hon varit en god förebild.
  • Albert av Monco får inga skattemedel utan landet är ingen demokrati och reglerna är således annorlunda

När det kommer till Mad Elaine så har hon festat i mer än 10 år och gått från den ena killen till den andra..hon utmärkar sig därför och är en dårlig förebild och bör bli av med prinsess titteln.
Citera
2010-07-06, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
När det kommer till Mad Elaine så har hon festat i mer än 10 år och gått från den ena killen till den andra..hon utmärkar sig därför och är en dårlig förebild och bör bli av med prinsess titteln.
Hon har väl bara haft 3 killar? Det är inte så många, sett över en 10-årsperiod.
Senast redigerad av The Butcher82 2010-07-06 kl. 19:15.
Citera
2010-07-06, 19:23
Medlem
Citat:
Hon har väl bara haft 3 killar? Det är inte så många, sett över en 10-årsperiod.

Enligt din räknelogik bör hon hinna med minst lika många till innan hon fyller 40 år.
Senast redigerad av 2006 2010-07-06 kl. 19:27.
Citera
2010-07-06, 20:21
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Vid hur många blir hon en slampa?

För övrigt. Vilka är dessa tre påsättare förutom Biträdet?
Citera
2010-07-06, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ja, vad tycker du själv?
Citera
2010-07-06, 20:25
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:

För övrigt. Vilka är dessa tre påsättare förutom Biträdet?
Jag tror att det är MINST fyra påsättare, för Henrik Lundkvist har nog varit där med klubban oxå.
Citera
2010-07-06, 20:27
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ja, vad tycker du själv?

Jag håller mig inte med såna där gammelmodigheter. Hon får knulla hur mycket hon vill.

Så tycker jag. Vad tycker du?
Citera
2010-07-06, 20:28
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jag tror att det är MINST fyra påsättare, för Henrik Lundkvist har nog varit där med klubban oxå.

Säkert! Men vilka är de säkra observationerna.
Citera
2010-07-06, 20:30
Bannlyst
Citat:
Jag håller mig inte med såna där gammelmodigheter. Hon får knulla hur mycket hon vill.

Så tycker jag. Vad tycker du?
Jag är av en annan åsikt. Tror inte att ett sådant beteende skulle gå hem i omvärlden.
Citera
2010-07-06, 20:36
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Madeleine har plötsligt ändrat sig och kommer till Victoriadagen på Öland den 14 juli.

Det är aldrig för sent att ändra sig ...

Jag tror att Prins Daniel & Kronprinsessan Victoria kommer att "vara med" på Storbilds TV via någon dyr videolänk från Smekmånads paradisön åtminstone en halvtimme eller så .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in