Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-16, 10:12
Medlem
superkorvens avatar
Jag tyckte jag läste att hon hade hittat kärleken i England eller nåt när jag stod i kassakön i en affär. Eller har jag drömt allt kanske.
Citera
2010-07-16, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkorven
Jag tyckte jag läste att hon hade hittat kärleken i England eller nåt när jag stod i kassakön i en affär. Eller har jag drömt allt kanske.

Hon var på en fest för Childhood foundation och där fanns en prins som också är singel som hon dansade med. Stod i kvällspressen
Citera
2010-07-16, 10:55
Medlem
superkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Hon var på en fest för Childhood foundation och där fanns en prins som också är singel som hon dansade med. Stod i kvällspressen

Aha. En prins är nog ingen för henne.
Citera
2010-07-16, 11:08
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen

Grekiske prins Nikolaos (och hans fästmö Tatiana Blatnik) var med på välgörenhetsmiddagen ja men föremålet för Ciggens intresse denna kväll var Mamma Mia-skådisen Dominic Cooper.
Citera
2010-07-16, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystal
Och nu har hon gått och blivet "polskiblond"

http://db.tt/UbiX9g

snyggt Madde.. (eller inte)
Hon borde lära sig att använda solskyddskräm.
Citera
2010-07-16, 13:14
Medlem
Adjudants avatar
Blaskan väljer att kalla det för singelkryssning när Ciggen är ute med familjens båt tillsammans med familjemedlemmar och vänner.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.2065867/maddes-skona-singelkryssning
Citera
2010-07-17, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Annat ord för platinablond?
Polskiblond är mer gulfärgad där snart den mörka "riktiga" hårfärgen börjar krypa fram vid hårfästet. Skit snyggt..
Citera
2010-07-17, 20:15
Medlem
freeriderXIIs avatar
En mycket vacker kvinna och en tillgång för riket, fler middagar i utlandet som den i London för World Childhoof foundation fast där säg 5% går till skattebetalarna 1% till kungahuset och resten till välgörenhet skulle vara bra sätt att marknadsföra Sverige och svenska produkter i en kombination av kunglig glans, svenskt näringsliv och gott ändamål.
Senast redigerad av freeriderXII 2010-07-17 kl. 20:36.
Citera
2010-07-25, 13:18
Medlem
Blondiner är bäst på att sätta sprätt på sina tillgånger.

http://www.onepoll.com/press-archive/blondes-ave-more-er-funds
Citera
2010-07-26, 22:54
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystal
Polskiblond är mer gulfärgad där snart den mörka "riktiga" hårfärgen börjar krypa fram vid hårfästet. Skit snyggt..

Tack för klargörandet.

Vad gör Ciggen nu? Hennes bror och Utviket syns flitigt ute på banan men Ciggen verkar ligga lågt, gömmer hon sig på Solliden (eller Drottningholm) eller har hon redan åkt över till Staterna?
Citera
2010-08-16, 07:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Ciggen har en jobbig höst:

21 Augusti: Närvaro vid högtidlighållandet av 200-årsminnet av tronföljarvalet, Örebro slott, Örebro

Därefter ledig till Nobelfesten?
Citera
2010-08-16, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ciggen har en jobbig höst:

21 Augusti: Närvaro vid högtidlighållandet av 200-årsminnet av tronföljarvalet, Örebro slott, Örebro

Därefter ledig till Nobelfesten?

Hennes bror har också bara ett uppdrag. Ciggen ska väl "jobba" med Childhood foundation i NY?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in