2010-07-06, 13:45
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher82
Du vräker ur dig skit som du inte har minsta belägg för. Det är vad som stör mig. Hade det funnits någon sanning i dina påståenden så hade pressen redan publicerat detta.

Citat:

Han var väl inte ens bög på den tiden?

Jag tilllåter mig att ta upp skvaller som alla vet inte är korrekta. Det är intressant att se hur monarkikramare som du har problem med att kungligheter beter sig som folk. Det grundläggande problement är förstås att monarkin är så sexualiserad, och i den idealbilden får inte prinsar vara homo.

Faktum är att det närmast är hårdare krav numera på kungligheternas privatliv än förr, då deras titel i sig innebar något mer än deras person. Därför kunde gammelkungen vara homo så länge det inte var offentligt. Men ändå tycker jag det är konstigt, det där ligger ju sextio, sjuttio år tillbaka i tiden.

Han kanske blev bög efter vistelsen på Solliden?
Citera
2010-07-06, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
jag tror inte att bög är något man blir med tiden, men nej han var inte ur skåpet på den tiden, men det bevisar ju inget ...men det är ifall detta som är grunden till ryktet och det är klart att det blev stärkare när Peter klev ur skåpet.
Klart att det finns en hel del osäkra människor som byter sida, och går över till det bruna laget. I synnerhet nu när det är inne (modernt) att vara gay. Annat var det på 80-talet!

Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag tilllåter mig att ta upp skvaller som alla vet inte är korrekta.
Du tar på dig rollen som mytoman. Varför vet jag icke? Alla människor (kungafamiljen tillhör den skaran) förtjänar att behandlas med respekt.
Senast redigerad av The Butcher82 2010-07-06 kl. 14:28.
Citera
2010-07-06, 14:51
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Klart att det finns en hel del osäkra människor som byter sida, och går över till det bruna laget. I synnerhet nu när det är inne (modernt) att vara gay. Annat var det på 80-talet!

Du tar på dig rollen som mytoman. Varför vet jag icke? Alla människor (kungafamiljen tillhör den skaran) förtjänar att behandlas med respekt.

Skulle du inte respektera Gaffeln om han var bög? Skulle du inte respektera Ciggen om hon låg med två Hollywood-hulkar?
Citera
2010-07-06, 17:00
Bannlyst
Citat:
Skulle du inte respektera Gaffeln om han var bög? Skulle du inte respektera Ciggen om hon låg med två Hollywood-hulkar?
Det skulle jag icke. Kungafamiljen ska vara förebild för folket, och bör således satsa på seriösa förhållanden. Har du blivit helt hjärntvättad av V & FP:s tramspolitik?
Senast redigerad av The Butcher82 2010-07-06 kl. 17:06.
Citera
2010-07-06, 17:10
Medlem
Madeleine har plötsligt ändrat sig och kommer till Victoriadagen på Öland den 14 juli.

Det är aldrig för sent att ändra sig ...
Citera
2010-07-06, 17:19
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Madeleine har plötsligt ändrat sig och kommer till Victoriadagen på Öland den 14 juli.

Det är aldrig för sent att ändra sig ...

Bäst var dock kommentaren: "- Det är jättekul och hedrande att hon ändrat sitt program, säger Kay Wiestål som står för arrangemanget till Expressen.se"

Va fan, vilket program? Knulla och supa i Miami?
Citera
2010-07-06, 17:23
Bannlyst
Citat:
Va fan, vilket program? Knulla och supa i Miami?
Det är inte Lindsay Lohan vi pratar om.
Citera
2010-07-06, 17:28
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Det är inte Lindsay Lohan vi pratar om.

Nej verkligen inte, och det är det som gör mig irriterad på denna lilla flicka .. hon är inte värdig att bära titteln Prinsessa av sverige .. hon har aldirg visat sig värdig till denna tittel och bör bli av med den då hon beter sig mer som en WT unga med pengar, i stil med Paris Hilton än en prinsessa
Citera
2010-07-06, 17:36
Bannlyst
Citat:
Nej verkligen inte, och det är det som gör mig irriterad på denna lilla flicka .. hon är inte värdig att bära titteln Prinsessa av sverige .. hon har aldirg visat sig värdig till denna tittel och bör bli av med den då hon beter sig mer som en WT unga med pengar, i stil med Paris Hilton än en prinsessa
Hur ser en värdig prinsessa ut då? Nämn gärna ett exempel från något europeiskt kungahus.
Citera
2010-07-06, 17:38
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Hur ser en värdig prinsessa ut då? Nämn gärna ett exempel från något europeiskt kungahus.

Viktoria, av sverige
Kronprinsessan Mary av Danmark

Ska man ha kvar ett kungahus så måste man ställa vissa krav på dess medlemmar, de måste vara goda förebilder för folket och det är inte Madeleine - hon beter sig som en white-trash unge med cash och det blir som det blir.
Senast redigerad av Maurice Bishop 2010-07-06 kl. 17:42.
Citera
2010-07-06, 17:48
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Det skulle jag icke. Kungafamiljen ska vara förebild för folket, och bör således satsa på seriösa förhållanden. Har du blivit helt hjärntvättad av V & FP:s tramspolitik?

Tack! Det ska jag komma ihåg. Du får gärna säga till själv när Ciggen inte uppfyller normen.
Citera
2010-07-06, 17:51
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Tack! Det ska jag komma ihåg. Du får gärna säga till själv när Ciggen inte uppfyller normen.
Har hon NÅGON gång uppfyllt normen? Tillåt mig betvivla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in