2011-11-27, 22:15
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
Det var ju du som började, som inte tror att hovet har folk som kollar vad som skrivs om dom.
Nej, jag skrev att de inte bryr sig om vad som skrivs. Gör om gör rätt...
Citera
2011-11-27, 22:52
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nej, jag skrev att de inte bryr sig om vad som skrivs. Gör om gör rätt...

2003 stämde hovet tysk skvallerpress, det är inte att bry sig ?!?

Ändrade mitt förra inlägg så du WHATTHEFUCK är nöjd ?!?
Citera
2011-12-05, 10:05
Medlem
Royal Bimbo kör definitivt sitt eget opersonliga egotrippade race. Framtiden ser inte alltför ljus ut för en kvinna med den attityden. Full förståelse för Jonas Bergström som i detta läge valde en annan och varmare kvinna som sätter gemenskapen och kärleken i första rummet.
Citera
2011-12-29, 16:44
Medlem
Watchmens avatar
Uppdaterad profilbild http://www.facebook.com/stephanie.klercker
Citera
2011-12-29, 17:31
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Royal Bimbo kör definitivt sitt eget opersonliga egotrippade race. Framtiden ser inte alltför ljus ut för en kvinna med den attityden. Full förståelse för Jonas Bergström som i detta läge valde en annan och varmare kvinna som sätter gemenskapen och kärleken i första rummet.

Håller med dig. Den stackars kungaslynan blev bedragen av en svartmuskig halvjude vid namn Bergström. Synd om henne och särskilt synd om halvjudens föräldrar som hoppats på ett dopp i kanalen med Cege och Silvia.

Av det blev det intet. Bergströms föräldrar mår väldigt väldigt dåligt efter sonens klavertramp.

Sen vad det blir av Madeleine är väl ingen som vet, men jag förutsätter att hon under det första halvåret avsäger sig allt till kungahuset vilket innebär att hon får klara sig själv och inte blir avlönad av svenska skattepengar. Allt annat vore pinsamt eftersom kungahuset just nu inte ligger i de bästa dager....
Citera
2011-12-29, 17:37
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55

Sen vad det blir av Madeleine är väl ingen som vet, men jag förutsätter att hon under det första halvåret avsäger sig allt till kungahuset vilket innebär att hon får klara sig själv och inte blir avlönad av svenska skattepengar. Allt annat vore pinsamt eftersom kungahuset just nu inte ligger i de bästa dager....
I så fall så vore det det enda konstruktiva som Slynan gjort i sitt liv.
Citera
2011-12-29, 17:50
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
I så fall så vore det det enda konstruktiva som Slynan gjort i sitt liv.

Kan så vara. Naturligtvis kommer hon alltid att överleva med ett behagligt liv tack vare dig och mig Frisse. Sen om det kommer från hennes älskade och fantastiska pappa eller en prinsesskåt jude i USA är skit samma.
Hoppas dock verkligen att hon släpper sitt patetiska liv snart; Dvs att hon jobbar för utsatta barn i tredje världen. Likadant med hennes mamma!
Gjorde dom det till 100 % så skänkte slynan och hennes mamma alla deras tillgångar till den här organisationen!

Men så går det tyvärr inte till i den fina världen!
Senast redigerad av P55 2011-12-29 kl. 17:52.
Citera
2011-12-29, 20:53
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Kan så vara. Naturligtvis kommer hon alltid att överleva med ett behagligt liv tack vare dig och mig Frisse. Sen om det kommer från hennes älskade och fantastiska pappa eller en prinsesskåt jude i USA är skit samma.
Hoppas dock verkligen att hon släpper sitt patetiska liv snart; Dvs att hon jobbar för utsatta barn i tredje världen. Likadant med hennes mamma!
Gjorde dom det till 100 % så skänkte slynan och hennes mamma alla deras tillgångar till den här organisationen!

Men så går det tyvärr inte till i den fina världen!
Vad har judarna med saken att göra?
Citera
2011-12-29, 21:13
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Vad har judarna med saken att göra?

Därför att Ceges dotter är tillsammans med en jude. Så enkelt är det!
Citera
2012-01-05, 07:14
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Ciggen har det jobbigt därborta i New York. Hon ska gå på konsert.

Torsdagen den 27 januari: "Närvaro vid konsert med Lilla Akademien, Carnegie Hall, New York, USA."

Ja, det är hennes arbetsschema den närmaste tiden.
Citera
2012-01-06, 00:15
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ciggen har det jobbigt därborta i New York. Hon ska gå på konsert.

Torsdagen den 27 januari: "Närvaro vid konsert med Lilla Akademien, Carnegie Hall, New York, USA."

Ja, det är hennes arbetsschema den närmaste tiden.

Ja fy fan, jag tycker verkligen synd om den här lilla söta prinsessan som snart är 30+.

Vid den åldern och med den skottkärreskjutsen hon fått av sin pappa, även kallad Knullkungen borde hon vid det här laget vara en för länge sen tre gånger om befruktad och nedkommen med
ett antal barn. Men inte ett skit har hon åstadkommit mer än blivit bedragen av en överkåt jurist!

Kan tänka mig att det aldrig kommer att krystas ut nån unge från den söta lilla prinsessan, för hon
är för fiiin för sånt.
Citera
2012-01-09, 12:50
Medlem
Citat:
Madde måste lämna livet med Chris

Hon lever glamourlivet i USA.

Men Klick! kan nu avslöja att prinsessan Madeleine blir hemkallad – av kungen.

– Han har haft flera allvarliga samtal med Madeleine, men hon vägrar lyssna, säger en nära källa.

Läs hela artikeln om kungafamiljens krav – gå med i PLUS!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...ab?teaser=true

Någon som läst vad det handlar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in