Här är en till som tänker bli nykter!
Drack mig full senast förra helgen och det känns så jävla bra än så länge.. drack ett par 3.5or nu i helgen och blev fan lullig på ett 6pack, men det är helt klart en klar förbättring.
Har även lagt ner alla andra droger förutom någon imovane ibland till kvällen för att kunna sova.
Va på en hemma fest en stund i helgen där alla satt och groggade men jag drack ett glas cola istället.. att man kan känna sig så stolt för en sådan sak är så jävla underbart...
En irriterande sak jag har märkt är att även fast jag har sagt till alla polare att jag inte ska dricka något mera så frågar dom mig "ska du ha en bira" "ska du ha en grogg" och det är sjukt irriterande även fast jag vet att dom bara försöker vara schyssta emot mig.
Har i princip druckit varje dag sen förra julafton och även rökt puff dagligen sen dess.. mer än 2veckor sedan jag rökte puff och jag är fortfarande positiv.(har köpt stickor och testat mig själv)
I will make it! har satt upp ett mål att inte bli full förens tidigast på julafton men hoppas jag klarar längre än det, Men det är bättre att sätta upp ett litet mål än att bryta det.
EDIT ! WOHO Testade pissa på en sticka nu och JAG HAR BLIVIT REN! Grymt skönt!