drick varje dag så går tiden snabbare
bara det att det blir lite konstigt när folk hälsar på dig som du inte har en aning om ve mdom e
haha rolig du ju, det skulle min kropp aldrig klara av, har festat som mest i 4-5dagar i sträck, var ju inte människa sen på en vecka, tex om jag festar fre-lör så känner man sig ibland sliten ända in på måndag,tisdag.
haha rolig du ju, det skulle min kropp aldrig klara av, har festat som mest i 4-5dagar i sträck, var ju inte människa sen på en vecka, tex om jag festar fre-lör så känner man sig ibland sliten ända in på måndag,tisdag.
Vant mig, just nu känner jag mig borta ur min kropp 99% av tiden jag lever pga alkohol
skulle vara skönt att leva 1 månad och vara närvarande men de är svårt
Vant mig, just nu känner jag mig borta ur min kropp 99% av tiden jag lever pga alkohol
skulle vara skönt att leva 1 månad och vara närvarande men de är svårt
okej, hur länge har du druckit i sträck har du inte jävligt ont i innre organ, såsom njurar osv..?
okej, hur länge har du druckit i sträck har du inte jävligt ont i innre organ, såsom njurar osv..?
druckit i 2 år i sträck
inge ont än så länge
även fast jag är ung (19) så ångrar jag inte att jag fått ett beroende att dricka
det gör mig mer öppen och allt blir så mycket roligare och bättre.
druckit i 2 år i sträck
inge ont än så länge
även fast jag är ung (19) så ångrar jag inte att jag fått ett beroende att dricka
det gör mig mer öppen och allt blir så mycket roligare och bättre.
ne fyfan, jobbigt o vara inne i dimman hela tiden, du kan ju aldrig klara av att ha ett jobb eller något då?
ne fyfan, jobbigt o vara inne i dimman hela tiden, du kan ju aldrig klara av att ha ett jobb eller något då?
Jo
jobbar som bil meck, klarar mitt job utan problem
jag är bara extremt depp på att jag föddes 1990 istället för 1950
allt verkade så mycket bättre vid den tiden
musicen, folket ALLT
Jo
musicen, folket ALLT
Jo
musicen, folket ALLT
Skulle oxå villja veta hur mkt du dricker. Jag dricker 9-10 7,3... Men jag kan inte jobba som läget ser ut nu inte om jag fortsätter dricka...
Men ar inte det har en "Vi som vill bli nyktra" trad?
Låt dom prata om alkohol också, det kanske är många som har FB och denna tråd som enda vattenhål för att ventilera om hur de mår. Och som du själv vet så har dem en önskan att sluta använda. Det är det viktigaste. Lade du av på en gång?..