För ungefär ett halv årsen började jag käka mephe precis som någon annan här i tråden. jag har alltid drukit mkt rökt CB och även lite då o då tagit andra droger redan innan detta. Men sen mephet kom har jag helt spårat ut. Blev av med jobbet o flickvänen. Under väldigt jobbiga omstädigheter. Se här
https://www.flashback.org/showthread.php?t=936672
Nu är det så att jag inte alltid har mephe hemma längre. Det låter ju jätte bra. Men det är det inte. Jag har börjat berusa mej med andra saker med. Viseligen samma som innan, det vill säga mest alkohol o CB men vissa dagar tar jag vad som helst. Idag är det GHB som står på listan. Det är bara för att bolaget är stängt. En dag utan narkotika av något slag är kan jag knappt överleva. Det blir bara värre o värre hela tiden. På fyllan gör jag saker som jag ångrar o då vill supa bort det dagen efter. Ju mer droger jag hinner stoppa i mej innnan jag däckar ju bättre mår jag. Men jag mår aldrig riktigt bra. Att vara nykter är ett helvete då alla avtäningar på drogerna kommer samtidigt.
Min situation ser rätt kasst ut i allmänheten även utan droger. Dels den där bruden som spökar hela tiden.
Dels att jag inte har något jobb, ingen som helst inkomst. Jag lever på sparade pengar. Det kommer inte dröja mer än några månader innan alla dom pengarna är slut.
Min veckor dagar brukar se ut så här:
Jag vaknar tar en dusch. Undrar vad som hände igår. Går till bolaget o ner till parken. O sätter mej med dom gamla alkisarna. Jag har väldigt få av mina gamla kompisar kvar. Min bästa kompis för tillfället är närmare 60 och alkolist. Iom att jag alltid har tagit droger. Så har jag ett väldigt stort rykte i denna lilla stad. Väldigt mkt människor vågar knappt prata med mej.
Det kanske inte är så konstigt igentligen.
Förra veckan så ut så här:
Måndag: polisen viseterar mej och flera andra alkisar i parken. Dom hittar inget.
Tisdag: Polisen kommer till parken. Dom hittar flera verktyg och en pippa i min väska. Jag får åka polisbil därifrån. Många såg mej. 2timmar senare är jag i parken o super igen.
Onsdag: Polisen kommer till parken. Jag pinnar i väg som ett skott. Dom kör runt i parken o runt den närligande sjön o letar efter mej i många timmar. Men jag va hemma.
Torsdag: Blir dyngrak innan jag åker hem till morsan, hon va inte glad.
Fredag: Jag fyller 20. Min ex (samma tjej som i den där andra tråden) gapar o skriker. Går i väg med min kompis. dom knullade säkert. Jag ger han som knullade med henne innan en käft smäll. Det resulterar att jag får stryck tills jag ligger på marken av tre andra. Jag däckar under ett träd och blir rånad på allt.
http://friafenix.bloggsida.se/ Där står lite till.
Jag vill vara nykter men jag klarar inte av det själv jag måste ha någon på min sida för att störta mej. Att bli nykter med den tjejen som har gjort massa skit mot mej kommer aldrig funka. Det förstår nog alla. Men att hitta en ny i den här stan där alla vet allt vet i fan om det känns så lockande. Jag har funderat på att flytta för att där börja om på ny kula. Men hur fan det ska gå till vet jag inte. O frågan är om jag inte super bort mej mer då.
jag vet inte om det går att förstå texten. Men hoppas det. Vet inte om jag kommer blir nykter eller om jag vill det men jag ville beskriva min situation.
Lycka till alla andra!