Citat:
Ursprungligen postat av KisseMjao
inte läst hela tråden, är för skev för det, men jag vill bara önska dig lycka till, jag är själv en dotter till en benso missbrukande farsa som jag aldrig träffar och det gör så ont i hjärtat varje dag. saknar han verkligen, hoppas du lyckas ordna upp ditt liv o ta del i din dotters liv.
hon behöver dig mer än du någonsin kan ana.
Inte heller läst hela tråden...Men har läst en del och mkt har berört mig..
Och jag önskar er alla lycka till!
KisseMjao, Jag hoppas du någon gång får den kontakt med din pappa som du önskar... Hur mkt man än vill och tror..så är inte livet lätt utan sina föräldrar...
Citat:
Ursprungligen postat av dXb
Jag har problem med spriten... har insett det nu efter att ha ballat ur totalt i helgen fick jag mig en tankeställare av rang. Jag måste lägga av med drickat, permanent. Inget trappa ner eller annat skit utan jag måste klippa helt.
Hur fan ska man göra?
Ja, du har ju svaret sjäv. Lägg ner helt..NU..Direkt. Dock är det ju svårt då sprit finns runt om en, hela tiden och det är så accepterat. Även är det till stor del accepterat att spåra ur på det och dricka det lite för ofta. Men du har insett dina problem..Grattis..Och innan dom blir för stora så måste du sluta..Som du själv sa.."Lägga av permanent"...Hur fan ska man göra undrar du?! Ja, självdisiplin och en stark vilja att sluta är det som krävs... Jag hoppas du klarar det..!
Ps. Jag finns på PM ibland om det finns folk som har lust att snacka av sig lite... Ds.