2011-06-10, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Men hallå hjelpen, duvet jag är ganska rasistisk av mig i games men allt jag får är små varningar på mailen Skit fränt

Kanske för att jag lagt ner 500 riksdaler på spelet som dom tar hänsyn till det

Haha jag har fått varning också men ingen ban
2011-06-10, 14:48
Medlem
firstclassriots avatar
Hur pass otrevliga är ni som får varningar / bans? Skriver rätt frispråkigt när jag blir arg men har inte fått varken ban / varningar.
2011-06-10, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
Hur pass otrevliga är ni som får varningar / bans? Skriver rätt frispråkigt när jag blir arg men har inte fått varken ban / varningar.
Dom som du spelar med/mot orkar väl inte reporta dig?
2011-06-10, 15:42
Medlem
Så länge man är arg med med någorlunda vårdat språk så brukar inte folk bry sig, till exempel:

"God fucking damn it, whats wrong with these horsefucking shitfaced prostitutes in my team"

Mot

"FACKING NUUBZ, MY TEAM FUCKS MOTHERS THEY SACK BALLZ LIKE BAWZ"

Jag brukar komma undan med det första rätt ofta, men folk som skriver det andra brukar åka direkt.
2011-06-10, 17:00
Medlem
Bohrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
Jag satt och snackade i telefon halva matchen ungefär och efter vi vann så står det att jag ha blivit bannad...
2011-06-10, 17:01
Medlem
onekinds avatar
Jag blev bannad för första gången vid mig 190nde leave.

Samlade väl på mig en 10-15 varningar sen var det en månads ban. Efter bannen gick jag givetvis in på the tribunal och syndade som en liten fjortis och punishade här och där.

Alltid lika trevligt att få dom där "LOL 200 LEAVES WTF?"-kommentarerna efter games.
2011-06-10, 17:18
Medlem
Jag har precis insett att team baserat pvp spel inte är min grej
2011-06-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onekind

Samlade väl på mig en 10-15 varningar sen var det en månads ban. Efter bannen gick jag givetvis in på the tribunal och syndade som en liten fjortis och punishade här och där.

Alltid lika trevligt att få dom där "LOL 200 LEAVES WTF?"-kommentarerna efter games.

Du borde arkebuseras, jag vill inte vara taskig men helt seriöst så förtjänar du nog att dö.
2011-06-10, 18:20
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:

Allt jag läste var ''200 leaves''. Vill inget annat än att misshandla dig
2011-06-10, 19:01
Medlem
Jag är ganska ny på "Lol".

Är det någon som har tips på en bra champion som även är rolig att spela med.

Själv har jag kört en del med "Annie" men har tröttnat på henne.
2011-06-10, 19:05
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatchi64
Jag är ganska ny på "Lol".

Är det någon som har tips på en bra champion som även är rolig att spela med.

Själv har jag kört en del med "Annie" men har tröttnat på henne.
Finns massor, de flesta är väl roliga på ett eller annat sätt och "bra" på ett eller annat sätt.
Jag rekommenderar dig att spela de champions som är free och köpa någon som du fastnar för eller någon av de billigaste champsen (Yi, Ashe, Kayle, Nunu....).
2011-06-10, 19:55
Bannlyst
Citat:

200... Jag har 20, det tycker jag är mycket. Men 200! SJUKT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in