2011-05-25, 14:42
  #11089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Är det bara för mig som det står " Your position in queue: Over 9000"?
Det verkar ej hända något heller.


Jag och några polare har samma problem... har varit så ett bra tag nu, händer ingenting.
2011-05-25, 14:46
  #11090
Medlem
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=2294427#post2294427

dom vet om problemet och jobbar på det.
2011-05-25, 15:05
  #11091
Medlem
Har 6300ip+ Vilken hero ska jag köpa`? Spelar mest AD/carry. Kör bara CRIT typ på alla gubbar funkar utmärkt.
2011-05-25, 15:10
  #11092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle01
Har 6300ip+ Vilken hero ska jag köpa`? Spelar mest AD/carry. Kör bara CRIT typ på alla gubbar funkar utmärkt.
caitlyn/ezreal båda väldigt bra och caitlyn har op range typ omöjligt att förlora mid som cait :>
2011-05-25, 15:16
  #11093
Medlem
casibois avatar
ad/carry, finns några sköna. Om du vill ha en riktigt dunkande grabb ska du satsa på Tryndamere. Honom i lategame = gg, efter ett tag blir det ganska tråkigt att lira honom för han är så OP
Tryndamere = 1350 ip

Miss Fortune är skön hon med, ranged gubbe som är skön och har nice dmg output.
Miss Fortune =6300

Caitlyn är nästan av samma stuk som Miss Fortune, båda är sköna.
Caitlyn = 6300

annars skulle jag föredra Poppy, jag gillade henne inte i början var bara ett random köp från min sida för länge sen. Men jag har börjat lira henne nu och jag älskar henne. Hon är helt underbar med sin sjuka dammage. Dom kallar henne 2hit KO och det stämmer fan. Jag drog en Quadra kill med henne igår och va sjuk nära en Penta kill , hon är riktigt rolig att lira. Fick även lite fusk anklagelser på mig vilket gjorde mig lite nöjd )). Och hon kostar bara 1350. Riktigt värt köp imo

Annars kan jag också rekommendera Corki, ranged och är väldigt rolig att spela.

Jag kan dra upp en massa gubbar men dom här är nog dom skönaste som jag lirar ATM.

Hoppas jag hjälpte dig bror,
__________________
Senast redigerad av casiboi 2011-05-25 kl. 15:19.
2011-05-25, 15:16
  #11094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle01
Har 6300ip+ Vilken hero ska jag köpa`? Spelar mest AD/carry. Kör bara CRIT typ på alla gubbar funkar utmärkt.

om du vill ha en ad range carry för 6300 så köp caitlyn , corki , miss fortune eller ezreal
2011-05-25, 15:26
  #11095
Medlem
FuckThePolices avatar
Nå fungerar det, dock så måste jag vänta i 3 timmar innan jag kommer in...
2011-05-25, 15:29
  #11096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Nå fungerar det, dock så måste jag vänta i 3 timmar innan jag kommer in...

Nej, det är ett fel dom har just nu, något fel med login queue men dom håller på att jobba på det.
2011-05-25, 15:30
  #11097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle01
Har 6300ip+ Vilken hero ska jag köpa`? Spelar mest AD/carry. Kör bara CRIT typ på alla gubbar funkar utmärkt.
köp andra runor. och ashe om du inte har henne.
2011-05-25, 15:30
  #11098
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casiboi
ad/carry, finns några sköna. Om du vill ha en riktigt dunkande grabb ska du satsa på Tryndamere. Honom i lategame = gg, efter ett tag blir det ganska tråkigt att lira honom för han är så OP
Tryndamere = 1350 ip

Miss Fortune är skön hon med, ranged gubbe som är skön och har nice dmg output.
Miss Fortune =6300

Caitlyn är nästan av samma stuk som Miss Fortune, båda är sköna.
Caitlyn = 6300

annars skulle jag föredra Poppy, jag gillade henne inte i början var bara ett random köp från min sida för länge sen. Men jag har börjat lira henne nu och jag älskar henne. Hon är helt underbar med sin sjuka dammage. Dom kallar henne 2hit KO och det stämmer fan. Jag drog en Quadra kill med henne igår och va sjuk nära en Penta kill , hon är riktigt rolig att lira. Fick även lite fusk anklagelser på mig vilket gjorde mig lite nöjd )). Och hon kostar bara 1350. Riktigt värt köp imo

Annars kan jag också rekommendera Corki, ranged och är väldigt rolig att spela.

Jag kan dra upp en massa gubbar men dom här är nog dom skönaste som jag lirar ATM.

Hoppas jag hjälpte dig bror,


Sluta säg att han är OP, du vet ju fan bara inte hur man kontrar honom. Låt inte honom få bloodlust stacks, köp rätt items etc. Kan man spela mot tryndamere så är han inte bra alls.

Någon som är OP just nu är i så fall vayne, och jag tycker personligen mordekaiser men det kan debbateras.
2011-05-25, 15:32
  #11099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Sluta säg att han är OP, du vet ju fan bara inte hur man kontrar honom. Låt inte honom få bloodlust stacks, köp rätt items etc. Kan man spela mot tryndamere så är han inte bra alls.

Någon som är OP just nu är i så fall vayne, och jag tycker personligen mordekaiser men det kan debbateras.

Mordekaiser kan vara riktigt bra på lane 1v1 sålänge han inte blir gankad.

Vayne fick ju en liten nerf, tror dock inte det gör så mycket skillnad.

Trynda är OP mot folk som låter honom farma fritt i lane utan att harassa honom och inte vet hur man kontrar honom mid/late game
2011-05-25, 15:39
  #11100
Medlem
Exhaust/Stun på trynd när han lägger sin ulti alternativt stunna honom innan han hinner använda den. It ain't harder than that!

Hoppas de löser problemet snart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in