ad/carry, finns några sköna. Om du vill ha en riktigt dunkande grabb ska du satsa på Tryndamere. Honom i lategame = gg, efter ett tag blir det ganska tråkigt att lira honom för han är så OP
Tryndamere = 1350 ip
Miss Fortune är skön hon med, ranged gubbe som är skön och har nice dmg output.
Miss Fortune =6300
Caitlyn är nästan av samma stuk som Miss Fortune, båda är sköna.
Caitlyn = 6300
annars skulle jag föredra Poppy, jag gillade henne inte i början var bara ett random köp från min sida för länge sen. Men jag har börjat lira henne nu och jag älskar henne. Hon är helt underbar med sin sjuka dammage. Dom kallar henne 2hit KO och det stämmer fan. Jag drog en Quadra kill med henne igår och va sjuk nära en Penta kill

, hon är riktigt rolig att lira. Fick även lite fusk anklagelser på mig vilket gjorde mig lite nöjd

)). Och hon kostar bara 1350. Riktigt värt köp imo
Annars kan jag också rekommendera Corki, ranged och är väldigt rolig att spela.
Jag kan dra upp en massa gubbar men dom här är nog dom skönaste som jag lirar ATM.
Hoppas jag hjälpte dig bror,