2011-06-18, 13:42
  #12289
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHead90
Varför fan kan jag inte se på streamen? Jag trycker på play men bilden är bara svart. Har det hänt någon detta? Finns det en annan sida man kan streama det från? Förutom deras officiela eller på facebook?


Prova gå genom länken på solomid.net eller http://www.own3d.tv/
2011-06-18, 13:59
  #12290
Medlem
Gragas ägde ju den matchen iaf de kunde dock ha vänt det men inte så stor chans
2011-06-18, 14:01
  #12291
Medlem
TaPzzs avatar
om inte streamen funkar och ni använder adblock, ta bort de och kolla igen
2011-06-18, 14:06
  #12292
Medlem
är wards osynliga för motståndaren?
2011-06-18, 14:10
  #12293
Medlem
TaPzzs avatar
ja, om man inte har oracle eller köper en pink ward som man placerar där motståndaren har en ward.
2011-06-18, 14:12
  #12294
Medlem
Mifflers avatar
kunde man inte kolla på den andra matchen eftersom det går två matcher samtidigt?
2011-06-18, 14:34
  #12295
Medlem
roppans avatar
Hur lurar jag till mig en Viking-skin, utan att vara på DH?
2011-06-18, 15:01
  #12296
Medlem
Skyggedanss avatar
Sitter ni och glor på http://season-one-championship.eu.leagueoflegends.com/ ?

Rätt spännande :-)
2011-06-18, 15:07
  #12297
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumsarr
Som gedigen hon-spelare är jag helt klart fascinerad över hur många som ser på LoL streamen. Jag trodde verkligen inte att LoL spelades så mycket competitive!

Någon som gjort övergången dota/hon -> LoL?

Varför gjorde du den? Svårt att anpassa sig? Jag är idag duktig på hon - kommer jag vara "bra" på LoL?
Jag har gått DotA->HoN->LoL
jag bytte DotA till HoN då HoN hade reconnect, anti-leave funktioner och i övrigt bra klient.
Testade LoL nån gång under tiden jag spelade HoN, tyckte det var okej bara. Sen när HoN gick ur beta-stadiet och det inte blev av att jag köpte det så började jag med LoL lite då och då, just då tyckte jag inte spelet var så klockrent, saknades heroes osv. Men nu tog jag upp det igen för några månader sen och tycker spelet har blivit jävligt roligt.
Som gammal DoA/HoN spelare har man mycket gratis i LoL, men långt ifrån allt. Tar väl lite tid att vänja sig vid heroes, items, spells osv.
2011-06-18, 15:15
  #12298
Medlem
LXXVs avatar
Finns det verkligen inte någon sida där man kan satsa pengar på vem som vinner dh mästerskapet? EG som jag tror vinner går ju fan skit bra för
2011-06-18, 15:19
  #12299
Medlem
vad skulle man twittra för att tävla om vikingskinnet?
2011-06-18, 15:25
  #12300
Medlem
De borde fan ha mer törneringar, väldigt intressant att se på matcherna!

Det känns lite svårt ibland att hålla på det laget som inte är gröna :P
Hejar på aAa !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in