2011-02-05, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sMiz
Med tanke på att jag inte ens har en rune page än så känns det inte så aktuellt.
Förr eller senare lär du ha nytta av den.

Det är dina pengar, du gör som du vill med dem. Men det är mer priseffektivt att köpa en Rune Page, då slipper du spendera 6300 IP senare för den.
2011-02-05, 01:12
Medlem
Citat:
Med tanke på att jag inte ens har en rune page än så känns det inte så aktuellt.
du har alla roliga champions i spelet men inte ens en full runsida? Antingen har du riktigt hårda krav på vad som är en rolig champion eller så prioriterar du lite skumt.
2011-02-05, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
du har alla roliga champions i spelet men inte ens en full runsida? Antingen har du riktigt hårda krav på vad som är en rolig champion eller så prioriterar du lite skumt.
Beror väl på vad man tycker är värt? Runor eller champs.
2011-02-05, 01:32
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Defenetivt runor
2011-02-05, 01:36
Medlem
Citat:
Runor. Champions finns det flera gratis ändå. Runor ger en fin edge. Har du inte ens en hel rune page? Skaffa en, du lär märka skillnad.
2011-02-05, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Runor. Champions finns det flera gratis ändå. Runor ger en fin edge. Har du inte ens en hel rune page? Skaffa en, du lär märka skillnad.
Har en halv. Men all ip som kommer in kommer gå till runepage iaf. Har alla champs jag vill ha.
2011-02-05, 02:14
Medlem
Deedles avatar
Att ha Rammus på sitt lag i 3v3 är väldigt OP. Kört han 5 games i rad nu och har vunnit alla, efter drygt 25 minuter kunde jag towerdiva hela laget och taunta dem medan mina lagkamrater köttade ner dom.

Alla tre stod och slog på mig utan att ta skada i princip.
2011-02-05, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
För övrigt undrar jag om någon kan förklara varför man kör AP Ashe i ett Normal Game.

Fail.
2011-02-05, 10:39
Medlem
Tjenare!
Tänkte testa på LoL lite.
Problemet är det att jag har ingen erfarenhet från andra spel, såsom dota osv.
Skulle behöva en riktig nybörjar guide, där man går igenom alla funktioner, någon med tips?
Mvh
2011-02-05, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalletheboy
Tjenare!
Tänkte testa på LoL lite.
Problemet är det att jag har ingen erfarenhet från andra spel, såsom dota osv.
Skulle behöva en riktig nybörjar guide, där man går igenom alla funktioner, någon med tips?
Mvh
Tutorialen i spelet är grym, körde advanced battle training och jag blev imponerad
2011-02-05, 13:27
Medlem
Jävla ryssar som spelar jävla skit evelynn och sabbar hela jävla laget och dessutom spampingar minimapen konstant. Det borde finnas ett filter som gör att man iallafall kan filtrera ut personer som har ryska bokstäver i namnet och personer som spelar Evelynn.

Hädan efter tänker jag välja Evelynn i början så ingen annan kan ta henne och sen byta i sista sekunden. No more Eve.
2011-02-05, 15:43
Medlem
Veeoons avatar
I många guider ska man köpa tex Doran's Shield och sen en HP-pot i början, men pengarna räcker bara till skölden. Är det något jag missar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in