2011-05-23, 19:34
Medlem
veyloons avatar
nu blir det whine... det ska bli så jäkla skönt när inte WW är free-to-play.. jag är trött på att förlora normal-games för att idioter inte vet hur man junglar eller när dom ska sluta jungla överhuvudtaget.. -.-
2011-05-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
blir bara less folk surrendera direkt det går...de borde höja upp surrendtiden mer än det här låga tiden, går det lite dålig så folk ger upp direkt...
Om du inte vill ge upp så rösta nej. Att de sänkte är bra i de fall man har en leaver/afk:er.
2011-05-23, 19:52
Medlem
har just börjat spela LoL och tänkte köpa min första champion,tänkte köpa kassadin eller har ni nåt annat förslag??
2011-05-23, 19:53
Medlem
Beykers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirp
har just börjat spela LoL och tänkte köpa min första champion,tänkte köpa kassadin eller har ni nåt annat förslag??

Har du någon aning om ungefär hur du vill spela?
2011-05-23, 19:57
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
blir bara less folk surrendera direkt det går...de borde höja upp surrendtiden mer än det här låga tiden, går det lite dålig så folk ger upp direkt...

Det var 25 min innan...

Ska spellvamp bli unikt? Ryktas om det, en Riot har skrivit att Hextech-Vlad ska fixas iaf. Men antagligen gör de så att Vlads Q räknas som multitarget med spellvamp.
2011-05-23, 20:01
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Det var 25 min innan...

Ska spellvamp bli unikt? Ryktas om det, en Riot har skrivit att Hextech-Vlad ska fixas iaf. Men antagligen gör de så att Vlads Q räknas som multitarget med spellvamp.

De skrev något om att hextech's vamp skulle bli unique, ja. Men det var inte säkert och som du säger så var det bara p.g.a. vladimir, så vi får väl se vad som händer. Svårt att rättfärdiga fler än en hextech på någon annan char än vlad ändå.
2011-05-23, 20:27
Medlem
Någon annan med bahnhof som har lagt märket till lägre latency?
2011-05-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Men antagligen gör de så att Vlads Q räknas som multitarget med spellvamp.
Det gör den redan, har jag för mig. Den gör det i alla fall för Rylai's.

Citat:
Ursprungligen postat av Prtlrd
Någon annan med bahnhof som har lagt märket till lägre latency?
Ja, har inte extremt lagg längre.
2011-05-23, 21:08
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Det gör den redan, har jag för mig. Den gör det i alla fall för Rylai's.

Yes... Cass twin fangs också.
2011-05-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Hur menar du nu? Tror du har uppfattat detta spelet väldigt väl om du baserar en champion på hur "tanky" den är i level 1. Beror väl helt på vilka runes/masteries man kör med samt vilket item man börjar med. Level 1 fights händer inte så ofta förutom i mid-high elo när man slåss om tex buffs.

Om du står mellan dina egna creeps och mordekaisers creeps (eller vad du nu försöker säga) så räcker det att mordekaiser lägger en E som träffar både dig och alla creeps så får han upp nästan hela sin sköld. Lite beroende på vilken level hans skill är i och hur mycket skada han delar ut.
ja menar att mordkaiser har en extremt svag laningsfas om man möter någon som vet hur man spelar mot en morde. Möter man någon som spelar defensivt har han dock en väldigt stark laningsfas.

Sen har ju morde problemet quicksilver sash också. Möter man en skicklig morde så får man ju gott om magic resist och mot hans attacker och en förmåga som gör hans ulti helt värdelös för 1500 gold.
2011-05-23, 22:04
Medlem
Krick3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
TF då? AP eller AD? om man blir rejält feedad så måste ju AD vara sämst, då kan dem ju bara köra på en thornmail? och AP kan dem bara köra mag resist, så vad är bäst att köra? båda?

Är tf rejält feedad och ser nån thornmail på motståndarlaget så kan du ju nästan räkna med att han köper lifesteal + last whisper för countra thornmailen. Thornmail är enligt mig ett av de mest överskattade itemsen ingame. Inte dåligt alls, men överskattat.
2011-05-23, 22:37
Medlem
Jag blir fan deprimerad på dåliga Miss Fortunes nu. Herrejävlar. Här körde jag och en kompis premade. Vi körde top som Sion och Ryze (Vill påpeka att Xin och Leblanc blev brutalt uppätna). Det gick bra och sen gång på gång hörde man "An allied has been slain." Tittar upp och - Ja men självklart. Vayne har slaktat Mf och softar iväg med 500+ hp och MF skriver; omg lucknoob shit. Till råga på detta köpte MF 3 Tears of the Goddess. Bara det gör mig utmattad. Vayne hade efter ungefärligt uppskattad tid 8-10 minuter 8-0-2. Miss Fortune skyllde på att vi inte sa ss. Hon blev inte gankad förrän deras lag bestämde sig för att brutalt våldta mid! (Edit; De började släcka mid när Vayne fick sin tionde kill efter en go gank av deras lag på mig och Ryze, inga ss.) Jag blir så deprimerad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in