2011-04-26, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Då har du bara spelat med noobs Fiddle's

Nån som sett senaste champ? Som vanligt så är Phreak OP med nya champs, antagligen blir han boostad inför champion spotlights. För Brand har ju knappast vart nån grym champ

Haha, tyckte rumble tog lite väl lite dmg x)
2011-04-26, 11:58
Medlem
Kenpachys avatar
Jag vill ha Monkey King =(
2011-04-26, 12:30
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Då har du bara spelat med noobs Fiddle's

Nån som sett senaste champ? Som vanligt så är Phreak OP med nya champs, antagligen blir han boostad inför champion spotlights. För Brand har ju knappast vart nån grym champ
så du menar att Phreak skulle lägga ut sekvenser där han failar stenhårt med den nya champen eller vad? :P såg filmen på den, verkar inte vara direkt något märkvärdigt.... blev inte direkt sugen på att spela gubben :/
2011-04-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
så du menar att Phreak skulle lägga ut sekvenser där han failar stenhårt med den nya champen eller vad? :P såg filmen på den, verkar inte vara direkt något märkvärdigt.... blev inte direkt sugen på att spela gubben :/

Haha nä, men att han inte äger hela laget hela jävla tiden med varenda jävla champ. Det är ju de enda man ser, Phreak goes solo. Andra teamet kmr 3-4 st, phreak dödar 2, får lågt liv. Backar lite, dödar en till. Fortfarande lite liv. Dödar den sista. Nämen ojsan hur de kan gå !, t.om en lvl 1 skulle kunna ta han som siste man..
2011-04-26, 13:44
Bannlyst
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=111197
2011-04-26, 14:32
Medlem
LIrat lite lol vunnit 120 matcher förlorat 108 (ingen leave). Är det bra stats?
Kan man få fram sin elo från det?
2011-04-26, 14:48
Medlem
razaones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azker
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=111197

Hmm kommer alltså alla konton nollställas när det blir säsong 2? Någon som har mer koll på det?
2011-04-26, 15:34
Medlem
Nihennas avatar
http://www.own3d.tv/live/8624/Riot_Games_High_Definition_Stream

Första hjälten jag inte kommer köpa direkt sedan jag började spela (Tror det var när Olaf släpptes), han ser verkligen helt värdelös ut, noll CC och en ultimate som är jättesmall som man bara kan kliva ur från , varför ska jag välja honom hellre än Renekton eller Nocturne? eller någon annan melee-AP som Akali eller Cho'gath?

Hade hoppats på att Riot fortsatte med sin originalitet a la Nocturne till sina champions men denna ser verkligen inte unik ut.
2011-04-26, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavardag
Nej det kommer han inte bli.
Han blev boostad i en patch nyligen, för att han skall kunna vara carry. Själv tycker jag faktiskt inte han är särskilt OP, han har så sjukt lite liv.
är han squishy så bygger du honom fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Ryze
Overload mana ratio reduced to 8% from 10%
Desperate Power spell vamp now scales to 15/20/25% from 15%

Tror man kan kalla det nerf.
Nja, förändring iaf. Mindre dmg men mer survivability så att han inte trycker ut lika mycket dmg som andra casters samtidigt som han är tankig som en offtank
2011-04-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
Han fick 0/16/1 i förra matchen. Troligen failade han med flit dock. Körde AD.
2011-04-26, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Hmm kommer alltså alla konton nollställas när det blir säsong 2? Någon som har mer koll på det?

elo på ranked games kommer antaligen att resetas om man ska utgå efter den tråden, dock verkar den rätt gammal :O
2011-04-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
http://www.own3d.tv/live/8624/Riot_Games_High_Definition_Stream

Första hjälten jag inte kommer köpa direkt sedan jag började spela (Tror det var när Olaf släpptes), han ser verkligen helt värdelös ut, noll CC och en ultimate som är jättesmall som man bara kan kliva ur från , varför ska jag välja honom hellre än Renekton eller Nocturne? eller någon annan melee-AP som Akali eller Cho'gath?

Hade hoppats på att Riot fortsatte med sin originalitet a la Nocturne till sina champions men denna ser verkligen inte unik ut.

Står offline för mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in