2011-06-02, 13:06
  #11569
Bannlyst
Någon som har koll på varför jag bara kommer till launchern? När jag trycker på Play minimeras LoL...
2011-06-02, 13:13
  #11570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Om man har en junglare så vinner man nästan gamet direkt, om nu inte de andra laget också har en. Så det är bra om du lär dig att counterjungla i hans jungle etc. Nunu är riktigt grym i jungeln, amumu, lee'sin osv.

Så att inrikta sig på att spela en junglehjälte är ett vinnande koncept?
2011-06-02, 13:14
  #11571
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shonne99
Någon som har koll på varför jag bara kommer till launchern? När jag trycker på Play minimeras LoL...

Har du installerat LoL i Program mappen?
2011-06-02, 13:16
  #11572
Bannlyst
Yes! LoL ligger i programmappen... Eller, jag har bara själva programmet där, inte filerna såvitt jag vet...
2011-06-02, 13:35
  #11573
Bannlyst
Tror det blir problem om du har LoL i programmappen. Kolla tech support. Dem har nån guide med vanliga problem etc.
2011-06-02, 13:37
  #11574
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prtlrd
Så att inrikta sig på att spela en junglehjälte är ett vinnande koncept?

Det tycker jag i alla fall och man ser ju att exakt alla i ranked games, hög rating kör med en junglare så
2011-06-02, 13:39
  #11575
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Det tycker jag i alla fall och man ser ju att exakt alla i ranked games, hög rating kör med en junglare så

Kan tillägga att jag låg på ca 15 fler förluster än vinster förut, sen jag började jungla när laget behöver en junglare har jag gått upp till 10 fler vinster
2011-06-02, 13:44
  #11576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Inte lagg tack och lov, dock har alla minions fuckat ur totalt för mig.
Dom spammar skotten så jävla fort så det ser ut som dom springer omkring med eldkastare ungefär och heimers kanoner skjuter så snabbt så att ljudet blir olidligt.
Har orsakat enorma fps-drops några enstaka gånger så att allting så gott som fryser....kanske en frame/10 sekunder eller så. Otroligt irriterande...

Ifall någon skulle ha samma problem så kan jag bara säga att jag antagligen hittat felet.
Av någon anledning hade patchen ändrat vertical sync till av, och när jag satte på det igen så verkar det funka fint.
2011-06-02, 13:45
  #11577
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prtlrd
Så att inrikta sig på att spela en junglehjälte är ett vinnande koncept?
antingen det eller spela support och hålla koll på sin lagkamrat som spelar ashe, miss fortune osv.

Du wardar lika mycket/mer än en junglare vilket gör att du får ändå den mapcontroll som behövs för att kunna förutse ganks och även skapa ganks ifall motståndarna går in i eran djungel/tar draken eller baron.

Du hjälper dina lagkamrater att överleva längre i teamfights osv.

Tror jag har kanske förlorat en eller två av 10-15 matcher när jag har kört support tillsammans med en ad ranged carry bot.
2011-06-02, 13:52
  #11578
Medlem
firstclassriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Ifall någon skulle ha samma problem så kan jag bara säga att jag antagligen hittat felet.
Av någon anledning hade patchen ändrat vertical sync till av, och när jag satte på det igen så verkar det funka fint.

var ställer man in vertical sync?
2011-06-02, 13:53
  #11579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
var ställer man in vertical sync?

Video options i spelet.
2011-06-02, 13:57
  #11580
Bannlyst
Någon som har en bild som visar vart som är bra att warda? Wardar bara drake och baron, och när jag wardar mer känns det bara som waste eftersom jag inte vet vart som är bäst att sätta dom.
__________________
Senast redigerad av analysis 2011-06-02 kl. 13:58. Anledning: Omformulering

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in