Citat:
Ursprungligen postat av Prtlrd
Så att inrikta sig på att spela en junglehjälte är ett vinnande koncept?
antingen det eller spela support och hålla koll på sin lagkamrat som spelar ashe, miss fortune osv.
Du wardar lika mycket/mer än en junglare vilket gör att du får ändå den mapcontroll som behövs för att kunna förutse ganks och även skapa ganks ifall motståndarna går in i eran djungel/tar draken eller baron.
Du hjälper dina lagkamrater att överleva längre i teamfights osv.
Tror jag har kanske förlorat en eller två av 10-15 matcher när jag har kört support tillsammans med en ad ranged carry bot.