2011-04-20, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Var aggresiv mot honom pre lvl 7 och man äter upp honom.

Yes , då blir han bara sämre och sämre.. Vlad behöver sina minionkills.

Btw angående hans ulti- skulle gärna vilja se den när han släpptes säkert sjukt op , nu är den sämsta ultin i spelet om man möter tanks
2011-04-20, 15:30
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
nu är den sämsta ultin i spelet om man möter tanks

Då har du aldrig kört Ryze antar jag? =p
2011-04-20, 15:41
Medlem
Måste fråga vad ni här tycker om Poppy, spelar nästan enbart poppy och jag älskar hjälten, tycker hon är bra på det mesta.
Trots det är det knappt någon som spelar henne åtminstone inte i ranked games, varför?
2011-04-20, 15:52
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prtlrd
Måste fråga vad ni här tycker om Poppy, spelar nästan enbart poppy och jag älskar hjälten, tycker hon är bra på det mesta.
Trots det är det knappt någon som spelar henne åtminstone inte i ranked games, varför?

Förra veckan disskuterades Poppy en hel del här i tråden och bland annat jag och sylian pratade fram och tillbaka. Kolla upp dessa inlägg så har du nog en hel del info.

Den fet markerade texten är dock så fel det kan bli. Poppy är INTE bra på mycket men extremt bra på de få sakerna hon gör, det vill säga anticarry/burst.
2011-04-20, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Förra veckan disskuterades Poppy en hel del här i tråden och bland annat jag och sylian pratade fram och tillbaka. Kolla upp dessa inlägg så har du nog en hel del info.

Den fet markerade texten är dock så fel det kan bli. Poppy är INTE bra på mycket men extremt bra på de få sakerna hon gör, det vill säga anticarry/burst.

Skall genast kolla upp de!
Har precis tillkommit till denna tråd, men tack för tipset!
2011-04-20, 16:02
Medlem
Citat:

Poppy är en "one-trick-pony" , dvs överlever man hennes burst så är hon värdelös.
2011-04-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Yes , då blir han bara sämre och sämre.. Vlad behöver sina minionkills.

Btw angående hans ulti- skulle gärna vilja se den när han släpptes säkert sjukt op , nu är den sämsta ultin i spelet om man möter tanks
Vill knappast prata gott om vlad här men vafan, sämsta ultin i spelet? Ultin boostar ALL dmg från hela laget. finns väldigt många sämre ultis

Citat:
Hon är väldigt rolig imo men svår att placera på ett lag. Hon har inte en utav de vanliga rollerna (junglare, tank, carry, support).
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Poppy är en "one-trick-pony" , dvs överlever man hennes burst så är hon värdelös.
Pretty much, visst kan man gå ad också och det fungerar man då finns det bättre val av ad carrys.
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-04-20 kl. 16:16.
2011-04-20, 16:13
Medlem
Citat:

Det jag gillar med henne är att hon tål mycket, är snabb, schysst burst, kan fly.
2011-04-20, 16:19
Medlem
askaninjas avatar
Citat:

Det gäller å andra sidan en rad andra champions också. Den stora skillnaden är att poppy troligtvis är den hjälten i spelet som har högst burst.
2011-04-20, 16:28
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Njaaaa hon är sjukt dryg i teamfights då hon verkligen kan röra runt i grytan.
2011-04-20, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Det gäller å andra sidan en rad andra champions också. Den stora skillnaden är att poppy troligtvis är den hjälten i spelet som har högst burst.
fast man är rätt dependent på väggar. bra i 3v3 dock där det är väggar överallt.
2011-04-20, 17:06
Medlem
Brukar oftast ha samma build till poppy, madreds, trinityforce och tanke items. Ligger på runt 200 armor och 200 magic res lategame, vilket gör att jag tål väldigt mycket, samtidigt som jag tar mycket skada.
Vet inte riktigt vad ni tycker om det, fungerar för mig än sålänge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in