2011-04-04, 18:06
Medlem
caztors avatar
Frågan är om Urf Corki släpps för alla? Kommer ihåg att urf warwick bara fick köpas av de som var på nån speciell mässa. Rätta mig om jag minns fel.
2011-04-04, 18:11
Medlem
vobo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caztor
Frågan är om Urf Corki släpps för alla? Kommer ihåg att urf warwick bara fick köpas av de som var på nån speciell mässa. Rätta mig om jag minns fel.

urf ww kunde köpas av alla.
2011-04-04, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vobo1
urf ww kunde köpas av alla.

Yep frågan är om det blir 50 rp i början som det var senast och sen att dom stänger av inköpen av urf rider
2011-04-04, 18:42
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Varför är priset på championsen så varierande?? Så jävla korkat blir flera champions som blir bortglömda som aldrig är free eller kostar 6300.
Nämn en hjälte som är bortglömd och aldrig free.
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Så mycket snack om att teemu är bäst. Ändå kostar han bara 3150.
Nej, bara nej..
2011-04-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
man ska alltid ha smite på junglare även om man klarar att jungla utan
Det går om man vet att motståndaren inte har Smite. Men det är väldigt sällan man kan vara säker på det. Karaktärer som Nunu och Fiddlesticks kan jungla utan, men risken är stor att fiendelaget försöker sno ens buffar. Sen om man har Smite kan man försöka sno Dragon och Baron. Sådant kan vända games, speciellt Baron.

Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Sen är flat hp inge bra som quints imo
De var några av de bästa innan nerfen. Hur bra de är nu vet jag inte. De jag använder är i alla fall flat hp, armor pen och move speed. På quints då. Har sett folk som kör hp regen också. Finns säkert andra alternativ.
2011-04-04, 19:25
Medlem
vobo1s avatar
Flat Hp quints är fortf bra. Inte lika bra, men viable. Annars är Arm pen och Mag pen det som gäller.
2011-04-04, 19:49
Medlem
Znuttishs avatar
Har en liten fråga... Är det bara jag som har märkt av att typ alla som spelar LoL nu förtiden suger kuk? 80% av alla games e de antingen någon som leavar/feedar eller inte kan engelska å bara e allmänt kass...
2011-04-04, 19:56
Medlem
Nihennas avatar
Meh, hade hoppats på att Corki the Urfrider skulle vara ett legendary-skin, enda skillnaden är en ny dans och att hans attack-animation skjuter tre kulor i taget, inget mer vad jag kan se.

Hade hoppats på ett legendary a la Businessman Mundo eller Gentleman Cho'gath.
2011-04-04, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Meh, hade hoppats på att Corki the Urfrider skulle vara ett legendary-skin, enda skillnaden är en ny dans och att hans attack-animation skjuter tre kulor i taget, inget mer vad jag kan se.

Hade hoppats på ett legendary a la Businessman Mundo eller Gentleman Cho'gath.

Kan tillägga att den spellen där han åker fram med lava under sig är lite ändrad
2011-04-04, 20:14
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Kan tillägga att den spellen där han åker fram med lava under sig är lite ändrad

Hmm, tänkte inte på animationen, enda jag såg var att han fortfarande hade lava under sig, hade varit nice om det var vatten istället eller is.
2011-04-04, 20:39
Medlem
http://i55.tinypic.com/25fimbs.png

kul att leka sönder normal games
Jag är miss fortune.
2011-04-04, 20:56
Medlem
Hur gör man för att inte bara hamna med sopor och feeders i egna laget?
Har de gjort om matchmaking systemet i senaste patchen, för de senaste 6 matcherna har varit katastrof. Denna matchen precis tar fan priset.
http://data.fuskbugg.se/skalman02/flashb.jpg
Jag är twitch
Senast redigerad av stadstokig 2011-04-04 kl. 20:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in