Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Jo jag håller nog med, även om jag inte är särskilt bra med henne, bara lirat henne några gånger men fan vad hon kan comboa. Även underfarmad så kan man fan ta en squishy's hela hp med en combo. Det plus att hon har dubbelflash och sin klon gör henne redigt jobbig. Dock så irriterar jag mig som fan på att jag rätt ofta missar att lägga spells för att jag spammar för fort på knapparna. Hennes ulti har ju galet kort cd också. Det enda negativa förutom att hon är squishy är ju hennes snare. (det är en snare inte stun, det är en skillshot som kan bli blockad av creeps och det tar tid för den att snare vilket betyder att man kan hinna bli dödad av en spell innan snaren aktiveras)
Snaren fungerar ju bäst som escape tool när nån jagar dig eller för en finish på en combo om du jagar, oftast är inga creaps ivägen då.. Jag kör henne rätt mkt och tycker hon är kul men kan kännas rätt hjärndöd och op att pumpstompa med (vilket hon inte är men).
Nackdelen är att hon är manatörstig i början men det går att kontrollera, sen kan hon vara rätt kass i teamfights endgame.. hoppa in ha ihjäl en, spring iväg och vänta på cd.