Inte fått rp'n än. Och 300 är ju fan ingenting, kan inte ens köpa det billigaste skinnet i spelet. man kan dock köpa en 450 ip champ om man inte köpt alla dem än -.-
aja får väl sätta in 100 spänn eller något så jag kan köpa barbarian sion.
Riot ska ge fan i att lägga pengar på utvecklingen av champions och skins etc. Lägg det på servrarna istället. Så jävla ovärt att ett spel som man lägger ner så mycket tid på ska vara nere när man väl kan spela. Tur för dom att de kompenserar med 350RP
Riot ska ge fan i att lägga pengar på utvecklingen av champions och skins etc. Lägg det på servrarna istället. Så jävla ovärt att ett spel som man lägger ner så mycket tid på ska vara nere när man väl kan spela. Tur för dom att de kompenserar med 350RP
Som sagt, det är ju knappast designersen som ansvarar för servrarna så att sluta med skiins och champs skulle inte göra det mer stabilare, pengar är det ju knappast ont om.
Ja, ni jag vet inte vad jag ska säga om den nya champen... Fifan vad stark den är! Du burstar ner moståndet på sekunden i early game vann efter 20 minuter med 20/0/3