2011-04-11, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Har börjat lira Shen lite, hade tänkt att köpa han så fort jag har råd. Men har ingen bra build, förslag? Hade tänkt och kolla på diverse sidor men alltid bra och ha olika alternativ

Shen är gratis väldigt ofta så det känns lite onödigt att köpa han??
2011-04-11, 13:44
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavardag
Shen är gratis väldigt ofta så det känns lite onödigt att köpa han??

Absolut inte, 3150 och spelets bästa tank. Bara att köra på!
2011-04-11, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Items ofc.

Bygg efter vad du möter, finns ingen riktig "build" men items som sunfire är väl ofta bra eftersom att den ger hp och armor + effect. Heart of gold är ju rätt bra att skaffa ett tidigt också, hp armor + pengar per 5. Dock ska dom väl ändra Heart of gold verkar det som. Annars är det bara att bygga efter vilka du möter, priotera vad som behövs mest osv.
2011-04-11, 15:01
Medlem
AdamLignells avatar
inga kommentarer:
http://img34.imageshack.us/i/namnlsat.jpg/
2011-04-11, 15:16
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamLignell
inga kommentarer:
http://img34.imageshack.us/i/namnlsat.jpg/

Synd för dig om admins ser den bilden
2011-04-11, 15:30
Medlem
AdamLignells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Synd för dig om admins ser den bilden
vadårå?
2011-04-11, 15:39
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamLignell
vadårå?
adam1993 och du har varit medlem sedan 2010...
2011-04-11, 15:44
Medlem
Ic3.C0lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
adam1993 och du har varit medlem sedan 2010...
Han kan vara 18 nu, och det är nu som gäller, inte förut. Sen så bannar dom inte så länge han inte skriver att han är under 18 på flashbacks forum.
2011-04-11, 15:48
Medlem
Jag har nyligen börjat testa på LoL och det känns som att jag alltid vinner när jag går mid. Jag undrar dock vilka heroes man bör skaffa i början och om man bör köpa "runor" eller vad det nu heter? Bör man bara köpa de heroes man tycker om eller är det några speciella man bör ha? Diggar Cass!
2011-04-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sc0ut
Jag har nyligen börjat testa på LoL och det känns som att jag alltid vinner när jag går mid. Jag undrar dock vilka heroes man bör skaffa i början och om man bör köpa "runor" eller vad det nu heter? Bör man bara köpa de heroes man tycker om eller är det några speciella man bör ha? Diggar Cass!

Sikta in dig på några heroes som du tycker om, gärna i kategorier; tank, dps, support så du lär dig att spela de olika spelessätten.

Jag köpte inga runor förrän lvl30 då tier1 o tier2 runor inte är värda att lägga ip på i mitt tyckte. Runor är ju bara för att få en "edge" över de andra motspelarna. I början är detta inte så viktigt då alla är nybörjare.
2011-04-11, 16:06
Medlem
Verendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
13-0-13 med kennen
man möter alltid ryssar om man får såna stats :/

jaa, det är helt sanslöst hur fruktansvärt dåliga ryssar är
man ser dom börjar skriva på ryska i chatten, då skriver jag russki russki :/ och hoppas på en snabb förlust.
2011-04-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-nuht
Sikta in dig på några heroes som du tycker om, gärna i kategorier; tank, dps, support så du lär dig att spela de olika spelessätten.

Jag köpte inga runor förrän lvl30 då tier1 o tier2 runor inte är värda att lägga ip på i mitt tyckte. Runor är ju bara för att få en "edge" över de andra motspelarna. I början är detta inte så viktigt då alla är nybörjare.
Jag har ju dock lirat både DotA och HoN på ganska bra nivå så jag kan de olika spelsätten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in