2011-05-01, 13:38
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Twisted Fate AD eller AP? Vad fördrar ni och varför? =)
AP helt klart, man har en stun och teleport, det är allt man behöver för att vara en bra assasin.
2011-05-01, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vobo1
Aight, håller med. I en stressad situation är det lätt att få fel fram card. Men får man red istället för gold är det dock ingen katastrof, blue card är lite mindre bra dock. Han har så otroligt lätt för att farma med sin q och red card + han är ju en jävel på att ganka efter lvl 6 så han får oftast ett par early kills, efter det så snowballar det lätt på. Får en TF dock inga kills i början ska han bara farma, pusha och ta torn.

Vill påpeka att jag inte tycker jag är bättre någonannan, tycker bara det här snacket om TF är en svår champ är lite konstigt. Kan helt enkelt bara vara så att han är min typ av champ, finns andra karaktärer som räknas som easy som jag suger med.
Antagligen är det så att han inte alls är min champ. Var lite samma sak med ashe, nu är hon min favorit. Ska börja lira mycket tf och bli bra med honom också.
2011-05-01, 16:02
Medlem
AP är bättre än AD på Twisted Fate, punkt slut kkthxbye.
2011-05-01, 16:30
Medlem
Lee sin, som main char. bra eller anus?
2011-05-01, 17:23
Medlem
Crucifixess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prtlrd
Anus.

Nejmen, vad är det du vill spela honom som? Pure dmg eller offtank? Har aldrig gillat att ha Lee Sin på mitt lag, för det känns som att andra kan göra det han kan fast bättre. Han har dock jävligt rolig att spela, flyga runt som dåre och roundhousekicka negrer!
2011-05-01, 17:45
Medlem
vobo1s avatar
Citat:

Lee Sin är inte jättedålig men svår att placera i ett lag. Galet rolig karaktär dock. Kör på.
2011-05-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Köpte Twitch och har gått grymt bra med honom efter jag lärt mig spela honom lite och jag förstår inte varför så ytterst få spelare köper oracle's eller wards
Antagligen kör du väl inte på nog hög nivå. Även vid min nivå* är det vanligt att folk köper alldeles för lite wards.

*Säger inte att min nivå är högre än din, du kan mycket väl vara både bättre och högre elo än mig. Folk verkar vara lite sega på map awareness i överlag.

Citat:
Ursprungligen postat av analysis
Spelar han AD för att kunna pusha torn. Använda teleport till ett torn där minions finns, döda torn, dra ulti och teleporterar bort sig igen innan man blir dödad. Kanske inte optimalt men skoj!
AP pushar väl snabbare med Lich Bane?
2011-05-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
AP pushar väl snabbare med Lich Bane?

Med AP så tar man ju en hel minion wave med en Q också, har man hourglass också så är det nästan omöjligt att bli dödad om man inte har CD på ulti. Fina hits på tornet också med Lich Bane som du sa.
2011-05-01, 19:32
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Köp ej. Sämsta hjälten i spelet.
2011-05-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle

mm, riktigt kass är den, totalt värdelös.
2011-05-01, 21:02
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
karma är sämre imo...
2011-05-01, 21:08
Medlem
LXXVs avatar
Angående TF, är det verkligen så mycket bättre att köra full ap isället för full ad. Visst man har en range som gör en nästintill odödlig ifall man bara spammar q, men de matcher jag har sett jiji eller även hotshot spela ad tf så har det gått rätt bra och de tar ut sina gubbar snabbt tack vare guld kortet och sword of divine.

Hur står sig hybrid tf enligt er?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in