Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Nja, Practice är för träning. Normal är ändå rätt seriöst, klart man vill ha ett bra lag och vinna. Inte kul att bli totalt ägd. Du kanske skulle köra Practice istället?
Fick nyss en Penta Kill med Garen. Väldigt skön känsla. Motståndarna gav upp efter det.

Grattis till penta med Garen! Det är något jag själv drömmer om att få göra då Garen är min main i ranked.
Nej fyfan, practice spelar jag inte såvida man inte känner för en all random all mid. Klart man använder normal för att träna. Hur ska man annars träna..? I practice games spelar folk inte seriöst. Det är väl ganska givet att man spelar väldigt casual, men fortfarande seriöst, i normal games.