2010-10-26, 16:29
  #2821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Ärligt talat skiter jag fullständigt i vad dom andra väljer i normal games. Jag lockar alltid direkt och tabbar ur. Normal games är ju ändå bara casual/träning och udda kompositioner kan faktiskt vara roligt.
Nja, Practice är för träning. Normal är ändå rätt seriöst, klart man vill ha ett bra lag och vinna. Inte kul att bli totalt ägd. Du kanske skulle köra Practice istället?

Fick nyss en Penta Kill med Garen. Väldigt skön känsla. Motståndarna gav upp efter det.
2010-10-26, 18:10
  #2822
Medlem
Om någon är sugen på en 3v3 ranked, adda Snigelmat på US servern isåfall
Kör vanligt game om 5 minuter, så skynda er nu
2010-10-26, 18:15
  #2823
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Nja, Practice är för träning. Normal är ändå rätt seriöst, klart man vill ha ett bra lag och vinna. Inte kul att bli totalt ägd. Du kanske skulle köra Practice istället?

Fick nyss en Penta Kill med Garen. Väldigt skön känsla. Motståndarna gav upp efter det.

Grattis till penta med Garen! Det är något jag själv drömmer om att få göra då Garen är min main i ranked.

Nej fyfan, practice spelar jag inte såvida man inte känner för en all random all mid. Klart man använder normal för att träna. Hur ska man annars träna..? I practice games spelar folk inte seriöst. Det är väl ganska givet att man spelar väldigt casual, men fortfarande seriöst, i normal games.
2010-10-26, 18:22
  #2824
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Grattis till penta med Garen! Det är något jag själv drömmer om att få göra då Garen är min main i ranked.

Nej fyfan, practice spelar jag inte såvida man inte känner för en all random all mid. Klart man använder normal för att träna. Hur ska man annars träna..? I practice games spelar folk inte seriöst. Det är väl ganska givet att man spelar väldigt casual, men fortfarande seriöst, i normal games.

Garen är en typisk ksare,
btw är Garen bannad i typ 1/3 av alla games som pumpas igång på ranked.
Mainar garen också faktiskt (har 2/3 skins med honom x) mene, annars tycker jag han är en ganska nab champ förutom om du är den som känner Garens kärnanatomi.
2010-10-26, 18:46
  #2825
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Hahaha Fittigt drygt är det, 3 super squishies (TF, Corki, Ezrael) samt Kassadin... lockar direkt sen märker de att oj... "NEEDS TANK ME MID".

Såna matcher går inte att vinna...

Ironin i det hela är att vi vann. Jag pushade iofs 6 byggnader själv, så det kan ju bidra
2010-10-26, 18:49
  #2826
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Ärligt talat skiter jag fullständigt i vad dom andra väljer i normal games. Jag lockar alltid direkt och tabbar ur. Normal games är ju ändå bara casual/träning och udda kompositioner kan faktiskt vara roligt. Fattar inte hur folk kan ta normal games så seriöst och bli så lacka.
Om jag är ensam eller två stycken så spelar vi alltid normal. Inte speciellt kul att spela rankat om man inte är 5 premade, för chansen att möta 5 manna premade på rankat är typ 80%.
2010-10-26, 18:56
  #2827
Medlem
stoffimoons avatar
Hallå där ute.

Laddade precis ner LoL och skulle testa spela, allting fungerar fint förutom när jag kommer in i ett game så syns inte gubben och allt är typ svart, fast man ser kartan och allt annat.

Vet någon vad som kan vara problemet? ^^

Jag har testat sätta allt på lowest quality men fungerar ändå inte..

Tackar
2010-10-26, 19:11
  #2828
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Hur spelar du Taric? AP, support eller något annat? Lyckas nämligen sällan få till honom. Har dock varit grymt roligt de gånger det gått bra. Har även jag haft ögonen på Rammus under en tid men jag väntar nog tills jag skrapat ihop lite runor.

Jag kör stenhårt support, heal-maskin! Blandat med AP & "survival ability".

Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Sen när är Tier 1 (Elementz) underskattad? Är det inte rätt så känt att Taric är en av de bästa support-karaktärerna i spelet? I vilket fall tycker jag att det är synd att hans heal är så nerfad, jag gillade att springa runt och heala folk.

Jag menade mer att det är sällan jag ser någon spela honom.
Håller med att det var synd dom nerfa hans heal men den är fortfarande duglig!
2010-10-26, 19:13
  #2829
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Om jag är ensam eller två stycken så spelar vi alltid normal. Inte speciellt kul att spela rankat om man inte är 5 premade, för chansen att möta 5 manna premade på rankat är typ 80%.

Vänta nu, om du joinar en solo que så möter du ju bara andra solo que? Jag spelar inte heller ranked ensam, men gärna med en till så vi ändå kan lira solo que.
2010-10-26, 19:19
  #2830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffimoon
Hallå där ute.

Laddade precis ner LoL och skulle testa spela, allting fungerar fint förutom när jag kommer in i ett game så syns inte gubben och allt är typ svart, fast man ser kartan och allt annat.

Vet någon vad som kan vara problemet? ^^

Jag har testat sätta allt på lowest quality men fungerar ändå inte..

Tackar

Låter som att du saknar en massa texturer, testa att installera om spelet och uppdatera dina gafikkortsdrivrutiner. Inte nödvändigtvis i den ordningen.
2010-10-26, 19:49
  #2831
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stovarn
Jag menade mer att det är sällan jag ser någon spela honom.
Håller med att det var synd dom nerfa hans heal men den är fortfarande duglig!
Tja, support i allmänhet verkar vara underspelade i Normal.
2010-10-26, 20:04
  #2832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Tja, support i allmänhet verkar vara underspelade i Normal.

Ja jag menar det. Lustiga mitt upp i allt är att support är fruktansvärt kul att spela!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in