2011-04-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Vad anser ni som Olaf som första hjälte man kör med?

Han har ingen escape, så han passar bara i ett visst sorts lag. Är inte ditt lag tillräckligt aggressivt i fighter, så kommer det sluta illa för dig eftersom du alltid kommer vara den som släpar och springer sist på grund av att du inte har nån escape.
Senast redigerad av Dsndss 2011-04-11 kl. 09:05.
2011-04-11, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Han har ingen escape, så han passar bara i ett visst sorts lag. Är inte ditt lag tillräckligt aggressivt i fighter, så kommer det sluta illa för dig eftersom du alltid kommer vara den som släpar och springer sist på grund av att du inte har nån escape.
Kör med flash eller ghost så är det problemet löst.
2011-04-11, 09:29
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
tack för länken, kan läsa på lite nu =)

Vad anser ni som Olaf som första hjälte man kör med?

Testade han och provade fram, märkte han e lätt få pisk men bra special attacker och speciellt yxan som man få sista stöten.
Märkte behövs köra team med någon som är tank för inte de ska gå på mig först...
Enkel att köra på låg level, starta med en Q på fienden/fienderna sen springa in med W och lägga E så ofta du kan (Spellwaita gärna med E så du blir feedad)
2011-04-11, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavardag
Kör med flash eller ghost så är det problemet löst.

Lite för lång CD på flash för att den ska vara bra till olaf, men hans ULT + ghost skulle nog kunna fungera.
2011-04-11, 09:42
Medlem
HaShMaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
surt att servern är nere men jag har tagit an mig ett projekt.

Jag vill börja spela mer tävlingsbaserat så jag har dragit igång Imprimatur, en svensk klan som jag tänkte grunda på 3 lag där dom spelar enskilda matcher 5v5.
Läs mer om den här: www.imprimatur.enjin.com

Tycker ni det låter fjantigt? Jag brinner anyhow för detta projektet och väntar på att någon som är lika tävlingssugen som jag dyker upp

Drog precis iväg en förfrågan i rekryteringsdelen, sidan ser riktigt bra ut måste jag säga! Ser fram emot ett svar
2011-04-11, 09:47
Bannlyst
13-0-13 med kennen
man möter alltid ryssar om man får såna stats :/
2011-04-11, 10:04
Medlem
Znuttishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
13-0-13 med kennen
man möter alltid ryssar om man får såna stats :/

Du kan va ryss! jag carryade dig
2011-04-11, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Znuttish
Du kan va ryss! jag carryade dig

Och jag hela laget... :P
2011-04-11, 10:49
Medlem
Har börjat lira Shen lite, hade tänkt att köpa han så fort jag har råd. Men har ingen bra build, förslag? Hade tänkt och kolla på diverse sidor men alltid bra och ha olika alternativ
2011-04-11, 11:27
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
så gott som total avsaknad av CC, ingen tank, dåligt med AP-skada.

Håller med, jag blev epic trollad den rundan med, från början i champion select så var våran setup; LEe Sin, Corki, Rammus, Annie och Morgana, av någon anledning så bytte alla runt sen när det var 5 sekunder kvar, så jag måste ha utsatts för någon 4manna trollattack, så jag hade inget annat val än att försöka spela tanky, DOCK så tycker jag att vi ändå borde ha vunnit pga vår early och midgame-dominans, hade vi bara fått ner den sabla inhibitorn hade spelet sett helt annorlunda ut.
2011-04-11, 11:30
Medlem
Znuttishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Har börjat lira Shen lite, hade tänkt att köpa han så fort jag har råd. Men har ingen bra build, förslag? Hade tänkt och kolla på diverse sidor men alltid bra och ha olika alternativ

Menar du masteries, runes eller items?
2011-04-11, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znuttish
Menar du masteries, runes eller items?

Items ofc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem