2011-04-11, 16:35
Avslutad
varför kommer det inte något jävla system som sollar bort alla som inte kan snacka engelska? alltid p12 från östeuropa som ska feeda sönder och hålla på och va så jävla dryga blir så jävla arg att det inte är sant 40 minuter åt helvete fuck vad kul och inte ska dem surrenda heller... Hade betalat 500 spänn för spelet för att hamna med normalt folk...
2011-04-11, 17:06
Medlem
Verendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etux
varför kommer det inte något jävla system som sollar bort alla som inte kan snacka engelska? alltid p12 från östeuropa som ska feeda sönder och hålla på och va så jävla dryga blir så jävla arg att det inte är sant 40 minuter åt helvete fuck vad kul och inte ska dem surrenda heller... Hade betalat 500 spänn för spelet för att hamna med normalt folk...
instämmer till fullo, inser inte grejen när det är uppenbart att man har förlorat och dom röstar nej ändå.. ibland har man typ 2 inhibitors nere och dom röstar ändå nej..
2011-04-11, 17:11
Medlem
Bagdads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etux

bifogar vad som sades i teamchatten i min första och enda match idag.

Citat:
Saint Nickolas: привет всем
ArchiArchi: ))
Bagdad: thinking about going soraka for massive sup
Saint Nickolas: i go jangle

seriöst lixom "jangle"
2011-04-11, 17:54
Medlem
Nihennas avatar
Där fick man gratis rating...hela motståndarlaget beslutar sig för att spela carries; Ashe, Tristana, Corki, Ezreal och Miss Fortune, man kan ju säga att de gav upp rätt så snabbt , sen är jag uppenbarligen en "kill stealer" som dödar en Ashe på 10 HP som Katarina inte lyckades döda (Jag spelade Akali och dashade in dödsstöten då Katarina var för långt ifrån.), folk alltså :whoco:
2011-04-11, 17:54
Medlem
omg... Teemo nerf på gång
2011-04-11, 18:01
Medlem
Bagdads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht

neeeeeeeeej en utav mina absoluta favoriter.
2011-04-11, 18:01
Medlem
Citat:

han nerfas bara på hans "push" teknik, men det är väl det som är bra med han.
2011-04-11, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
han nerfas bara på hans "push" teknik, men det är väl det som är bra med han.

Hans W och ulti nerfas
2011-04-11, 18:30
Medlem
Citat:
Hans W och ulti nerfas

ja, så att han inte ska kunna pusha lanes så mycket utan att man kan döda honom
2011-04-11, 19:21
Bannlyst
Klockan 20:00 inviger jag Imprimatur med ett trial-game (custom 5v5)

Har för nuvarande 1 anmäld spelare bland dom 7 medlemmar på hemsidan. Resten har inte hört av sig.

Om ni är intresserade lämna en ansökan på
http://www.imprimatur.enjin.com/

Ses klockan 20:00
Mumble server info finns på forumet
2011-04-11, 19:40
Medlem
Blir jävligt lack!
Körde ett game nyss, valde Cassiopeia. Fixade masteries, och helt plötsligt när jag skulle fylla i mina 9 på offensive så fryser den screenen sig, jag hinner inte byta runsida samt spells. Det slutar med en grov förlust för vårt lag och jag fick ynka 2/2/1. :/
När matchen väl är slut är den här rutan med spec kvar och jag kan inte ens kryssa ner lol-rutan. Får via aktivitetshanteraren daska ner skiten. Sen trycker jag på Launcher igen, hamnar i 25 minuters kö. Jag går iväg ca 10 sekunder, kollar igen och är på 35 minuters kö. Suckar och går till köket för att skära sallad, komer tillbaka och har hamnat på 45 minuters kö. Nu har den börjat ticka minutvis och jag ligger nu på 42 minuter och i skrivande stund ca 40 sekunder kvar.

Gör mig pissed som fan när det är en jävla lolbugg som leder till en oändlig kö. FAN. För övrigt så blir jag äckligt irriterad på alla p15 eller yngre som inte kan snacka engelska utan skriver; god thanks me for kill you stealing etc. eller bara alternativ flaming, dåligt spel osv. Får Rascha på riktigt!
2011-04-11, 19:55
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Blir jävligt lack!
Körde ett game nyss, valde Cassiopeia. Fixade masteries, och helt plötsligt när jag skulle fylla i mina 9 på offensive så fryser den screenen sig, jag hinner inte byta runsida samt spells. Det slutar med en grov förlust för vårt lag och jag fick ynka 2/2/1. :/
När matchen väl är slut är den här rutan med spec kvar och jag kan inte ens kryssa ner lol-rutan. Får via aktivitetshanteraren daska ner skiten.

Just därför jag inte spelat nåt senaste veckan, den masterien buggen händer väldigt ofta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in