2011-07-11, 20:42
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Ja för jungling är väl när man går runt i djungeln och glider för att rätt var det är dyka upp på en lane och ha ihjäl en motståndare? Som sagt inte spelat så värst länge

Ja, precis så. Fast det krävs bra koll på vad som händer på lanes:en. Det kan vara värdefullt i leveling-fasen med en jungler, eftersom folk autoattackar som fan, många tillfällen till ganks. Jag själv skulle nog satsa på nocturne. Å andra sidan måste du ha någon i laget som är villig och kan ta en solo lane utöver midden. Kan vara svårt ibland, när man spelar med newbies.

Citat:
Ursprungligen postat av Jackxass
nee tänkte bara om det var att man bara kunde köra med folk i liknande level medans man levlar upp.

Nä då. När du matchas med folk så tar lol-klienten ett genomsnitt på ditt lags levels, och matchar det mot ett annat lags snitt. En level 30 och en level 1 kan således spela tillsammans och matchas mot andra mellan level 1 och 30.
2011-07-11, 20:45
Medlem
puryeeahs avatar
Då var det confirmed, vann över Fnatic i en turnering vi är med i.

På walk over

Samma sak hände med Gamed De förra veckan eller när det var. Får se om nästa lag spelar nu då^^
2011-07-11, 21:11
Medlem
Nihennas avatar
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e1b4a2bc7e03_jesuschrist.png

Hur lyckas man dö 16 gånger på en 42-minutersomgång? >.>
Han hade Annie emot sig i mid lane och hade innan 10 minuter dött 6 gånger, därefter fick jag nog och tog över lanen med ett 4 levels nackdel, jag dog inte en enda gång, iofs hade jag min spellshield som jag trolololade hennes stuns med men ändå...
2011-07-11, 21:30
Medlem
Fallmans avatar
1h 17min kö.. omg, var 30sekunder i morse, hoppade ur för jag inte ville köra 5on4 på rankat.
2011-07-11, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal-For-Life

Sen junglar nästan alltid Amumu, men det är mest för att han är så dålig i lane, han är en rätt dålig junglare.

Att säga att amumu är en dålig junglare är de värsta jag har hört idag.
2011-07-11, 21:57
Medlem
Seruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
1h 17min kö.. omg, var 30sekunder i morse, hoppade ur för jag inte ville köra 5on4 på rankat.

Helt jävla sjukt att man ska behöva stå i kö över en timme för det här jävla spelet. Riots service är så jävla värdelös att det inte finns. Jag köper att EU har överbelastning, men det har pågått i flera månader och en lösning borde fixats veckor sedan. Får hoppas "splitten" gör skillnad.
2011-07-11, 22:05
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Att säga att amumu är en dålig junglare är de värsta jag har hört idag.
Jämfört med junglare som Nunu och Warwick, ja. Att han spelas i djungel är för att han inte kan uträtta någonting i lane och har rätt bra ganks. Han är långsam, tar oftast samma väg och kan knappt ta någon i en 1v1. Därför blir han väldigt lätt counterjunglad sålänge inte ens medspelare skyddar en, någonting som sällan händer i Solo-queue.
2011-07-11, 22:10
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serul
Helt jävla sjukt att man ska behöva stå i kö över en timme för det här jävla spelet. Riots service är så jävla värdelös att det inte finns. Jag köper att EU har överbelastning, men det har pågått i flera månader och en lösning borde fixats veckor sedan. Får hoppas "splitten" gör skillnad.
Splitten lär ju också bara funka temporärt. Vad ska de göra när det börjar bli kö på ett par timmar nästa gång? Splitta halvorna igen?
Köp in ett par riktiga servrar och fixa till mjukvaran.
2011-07-11, 22:12
Medlem
Fallmans avatar
Ap Yi - Op?

Bara kört AD yi och så jävla skönt och se att man dödar en champ på 2-4 slag. Hur bra är AP Yi? funkar det? vad ska man köra på?

Om man får en tidig feed, är det AP eller AD som gäller då?
2011-07-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal-For-Life
Jämfört med junglare som Nunu och Warwick, ja. Att han spelas i djungel är för att han inte kan uträtta någonting i lane och har rätt bra ganks. Han är långsam, tar oftast samma väg och kan knappt ta någon i en 1v1. Därför blir han väldigt lätt counterjunglad sålänge inte ens medspelare skyddar en, någonting som sällan händer i Solo-queue.

amumu är en av de snabbaste i jungeln. Amumu har en engage som är så mycket bättre än nunu som måste flash ulta. Möter man en nunu som amumu kan man bara springa över till nunus djungel och counterjungla.
2011-07-11, 22:20
Medlem
Fallmans avatar
Vilken är bästa junglaren när vi pratar ganks? jag tycker shaco kan vara riktigt jobbig att möta om han junglar då han komma in osynlig i mitten och döda en.

Nunu kan väl också vara lite jobbig med sin slowsten .

Vilka tycker ni?
2011-07-11, 22:32
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Splitten lär ju också bara funka temporärt. Vad ska de göra när det börjar bli kö på ett par timmar nästa gång? Splitta halvorna igen?
Köp in ett par riktiga servrar och fixa till mjukvaran.

Köp in ett par riktiga servrar och fixa till mjukvaran... Du får det att låta pissenkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in