2010-09-22, 23:56
Medlem
invisuss avatar
Fan vad surt man hade ju sett fram emot några timmars LoL'ande men icke så nicke riot
2010-09-23, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janitso
Nae, är inne nu.

Vid "unvaliable" tryck pil upp > pil ner > pil vänster > pil höger > pil upp > pil upp > pil ner > pil ner

Nu fattar jag ingenting... Hur funkar detta? :P Kan dock inte logga in och spela...
2010-09-23, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walson
Nu fattar jag ingenting... Hur funkar detta? :P Kan dock inte logga in och spela...
När servern är busy t ex så funkar denna ypperligt.
Nu är det dock unavailable. Och servrarna är inte uppe heller.
2010-09-23, 03:27
Medlem
Necrotzicas avatar
Verkar som massvis med spelare på EU servern nu förlorat sina konton i senaste patchen.
Riot tiger med vad det kan röra sig om, säger heller inte hur lång tid det kommer ta innan de fixar problemen.

Osäkert tips är att låta spelet vara tills de verkligen kan garantera att det är stabilt, sista ni vill är väl att förlora ett lvl 30 konto samt alla era hjältar. Avvakta tills de uppdaterat om de löst problemet innan ni kör piltricket alltså. Bör väl finnas mer info under dagen hoppas jag.
2010-09-23, 03:52
Medlem
onekinds avatar
Online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

:d :d :d :d :d :d :d :d
2010-09-23, 08:55
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrotzica
Verkar som massvis med spelare på EU servern nu förlorat sina konton i senaste patchen.
Riot tiger med vad det kan röra sig om, säger heller inte hur lång tid det kommer ta innan de fixar problemen.

Osäkert tips är att låta spelet vara tills de verkligen kan garantera att det är stabilt, sista ni vill är väl att förlora ett lvl 30 konto samt alla era hjältar. Avvakta tills de uppdaterat om de löst problemet innan ni kör piltricket alltså. Bör väl finnas mer info under dagen hoppas jag.

Det man kan göra och som jag vet många andra gjort är att man skaffar ett US konto. Ligger nästan aldrig nere samtidigt. Sen att lattja i Low-Elo och vara dominant är alltid roligt det också!
2010-09-23, 09:00
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Det man kan göra och som jag vet många andra gjort är att man skaffar ett US konto. Ligger nästan aldrig nere samtidigt. Sen att lattja i Low-Elo och vara dominant är alltid roligt det också!
Lirade på US först, men att konstant ligga på +200 ping är ju lite... dåligt.
2010-09-23, 09:28
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streix
Lirade på US först, men att konstant ligga på +200 ping är ju lite... dåligt.

Inget man märkar av i min mening. Har endast haft små efterdyningar någon gång då och då.
2010-09-23, 09:32
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Inget man märkar av i min mening. Har endast haft små efterdyningar någon gång då och då.
Okej, det låter ju inte så farligt.
Enda anledning till att jag skulle tanka den versionen dock skulle ju vara för att folk kan prata engelska där och alla verkar inte vara dumma i huvudet när dom spelar, som typ 80% på EU är. Å andra sidan, måste ju börja om från typ level 1 då, och där är ju alla noobs.
2010-09-23, 10:25
Medlem
pjalles avatar
Finns många fucktards på US, ni vet ju hur jänkare kan vara.

Fast av mina erfarenheter är folk på EU inte speciellt bra, inte ens level 30s.

Laggar aldrig på US servern...
2010-09-23, 11:26
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streix
Okej, det låter ju inte så farligt.
Enda anledning till att jag skulle tanka den versionen dock skulle ju vara för att folk kan prata engelska där och alla verkar inte vara dumma i huvudet när dom spelar, som typ 80% på EU är. Å andra sidan, måste ju börja om från typ level 1 då, och där är ju alla noobs.

Jag har den nere endast pga om EU är nere. Dock är det som du säger, folk är inte superbra. Dock så kanske du kan få ett nytt killstreak record .
2010-09-23, 14:08
Medlem
Necrotzicas avatar
Att folk snackar engelska på US servern låter nästan som en tillräcklig anledning att byta. Hur jävla mycket hatar ni inte alla polacker som ska skriva på sitt infödingspråk hela tiden?
Sen laggar ju EU servern så jävla mycket så att ha 200 ping på US är ju nästan en uppgradering.
För att inte tala om downtime hos EU.

Men men, jag tror att Riot jobbar stenhårt på att förbättra spelet, och sålänge de inte tappar för många spelare så ser framtiden ljus ut. Ni som kört practice games har säkert sett världskartan, de har ju länge haft planer på en större värld, och snart dyker nog en till bana upp, förhoppningsvis med lite nytt gameplay som öppnar upp för mer taktik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in