2011-03-28, 17:13
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azker
Du måste varit för dålig för din rating om du förlorar såpass många matcher irad. Ser fram emot att möta dig runt 900 rating din efterblivna p12a

Hallå herr utvecklingsstörd. Hoppas allt är bra med dig i din snevridna verklighet.
Att kommer ner och hällsa på dig på 900 rating har jag ingen större lust med. Skulle behöva förlora extremt många matcher för att någonsin hamna så lågt men jag tackar för att du vill möta mig.

Tycker om alla mina fanboy's!

Om man förlorar 200 rating på en kväll så beror det nog på att man själv suger så jävla mycket, han måste ju dött extremt mycket varje game och varit till 0 nytta för sitt lag och bara gett bort guld till dom, tror inte att han kom i "fel" lag så många matcher haha, sämst helt enkelt. [/quote]
Citat:
Att han senare kanske kommer upp till sin vanliga rating igen kanske är att han får andra i sitt lag som lyckas bära det.

Jag tycker nästan den boldade biten är svar nog lol. Det är i vilket fall underhållande hur mycket tid du lägger ner på att följa mig. L2STALK lol.
2011-03-28, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashborn
Jag får inget grepp om Corki!!!
Aldrig nått carry-status med honom, har aldrig haft sådana problem med en champion innan.
Vad ska man göra? Fortsätta med Minecraft? Några tips?

Mvh

Edit: Vill tillägga att de senaste 10 matcherna har jag haft otroligt negativ score och jag har bara vunnit två utav dem, självklart tack vare mina lagmedlemmar.
Jag äger så hårt med Twitch men han klarar sig ju inte i längden

http://www.solomid.net/guides.php?g=2

Här har du lite om corki både titta, lyssna och läsa
2011-03-28, 17:15
Medlem
aq123s avatar
när kmr nya weekly?
2011-03-28, 17:24
Medlem
Finns väl ingen riktigt backdooring i LoL, men eftersom de flesta verkar mena creep skipping när det kommer till LoL kan jag bara säga att jag är en hedersam kille som aldrig gör det.

Tycker själv inte det finns något tråkigare än när man förlorar ett eller två torn för att någon Yi sprungit genon jungeln och tar ner två torn inom 10 sekunder, så har sagt till mig själv att aldrig göra så mot mina motståndare. Leder dessutom bara till tråkigare gameplay i mina ögon, då det gör att man alltid måste avbryta roliga push för att börja försvara igen.
2011-03-28, 17:39
Medlem
endymions avatar
Varför har folk så jävla svårt och lyssna på vad man säger när dom spelar skit dumt/dåligt? I förra gamet låg vid under med en kanske 20kills + att dom tagit massa torn osv. Dom gånger vi väl ganka smiska vi sönder dom. Men dom envisades med att alltid skjuta på tanken för han var längst fram. När det väl ska bli teamfight så springer alla utom en iväg och dödar creeps så vi som stanna blev ihjälkörda.

Fick Blitzcrank på min lane. När han väl klarar att dra in någon med kroken då drar han ur trynda ur min judgement :S Har fan aldrig (förutom i början) blivit smiskad så hårt på en lane alltså.

Vad fan ska man ta sig till? Inte alltid man har friends online för premade.
Bör tilläggas att detta gäller ~lvl25

Citat:
Ursprungligen postat av aq123
när kmr nya weekly?

Imorgon.
2011-03-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Varför har folk så jävla svårt och lyssna på vad man säger när dom spelar skit dumt/dåligt? I förra gamet låg vid under med en kanske 20kills + att dom tagit massa torn osv. Dom gånger vi väl ganka smiska vi sönder dom. Men dom envisades med att alltid skjuta på tanken för han var längst fram. När det väl ska bli teamfight så springer alla utom en iväg och dödar creeps så vi som stanna blev ihjälkörda.

Fick Blitzcrank på min lane. När han väl klarar att dra in någon med kroken då drar han ur trynda ur min judgement :S Har fan aldrig (förutom i början) blivit smiskad så hårt på en lane alltså.

Vad fan ska man ta sig till? Inte alltid man har friends online för premade.
Bör tilläggas att detta gäller ~lvl25

Imorgon.

Att de inte förstår dig kan bero på att de inte kan engelska. Eftersom man kan installera hela spelet samt få ingame ljud på andra språk så behöver man inte kunna ett ord engelska för att spela.

Vad du ska göra? Prova sluta spela solo-Q eller ställ lite random frågor precis i början av ett game för att "kolla läget" och sen är det bara dra en dodge.
2011-03-28, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Som jag sa så tycker jag väldigt mycket om mina Fanboys så jag kan tänka mig att lägga ner extremt mycket tid på att svara på dina inlägg. Allt för att du ska kunna få en bättre spelupplevelse lol.

Okej, vad snällt Skulle gärna vilja ha lite tips om hur man kommer upp från 900 elo, brukar ha 1-3 kills varje game och runt 10 deaths, det är verkligen jätte svårt.. vet inte vad jag gör jag gör för fel.. blir ägd hela tiden och kallad noob
2011-03-28, 18:48
Medlem
Rayons avatar
Nån mer än jag som inte kommer in i spelet?
2011-03-28, 18:50
Medlem
ArgusEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayon
Nån mer än jag som inte kommer in i spelet?
Har samma problem, kommer inte in på deras hemsida heller
2011-03-28, 18:56
Medlem
Znuttishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusEye
Har samma problem, kommer inte in på deras hemsida heller

Det är något skumt på gång ;o
2011-03-28, 19:12
Medlem
Citat:
Okej, vad snällt Skulle gärna vilja ha lite tips om hur man kommer upp från 900 elo, brukar ha 1-3 kills varje game och runt 10 deaths, det är verkligen jätte svårt.. vet inte vad jag gör jag gör för fel.. blir ägd hela tiden och kallad noob
Spela in någon match med LoL Replay och lägg upp den.
2011-03-28, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Znuttish
Det är något skumt på gång ;o

Jag är inne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in