2011-03-27, 19:01
Medlem
FY FAN!!! Jävla surrenderknapp, kan dom inte ta bort den? Vad har den för funktion? För det första så vet folk inte när dom ska kalla votering, en del gör det mitt under teamfights, för det andra så görs det på tok för ofta. Spelade precis en match där det stog 27 kills till oss och 30 till dom, de hade precis tagit en inhib när jag och anivia dödar två stycken ur deras lag och springer för att pusha deras torn och inhib. Helt plötsligt dyker det upp en surrenderskylt, och ALLA utom jag trycker yes! Ibland undrar man vad för svagsinnade jävla idioter som spelar detta spel, tydligen har de aldrig utövat någon lagsport förut iaf.

Ni som trycker surrender och yes hela jävla tiden, DRA ÅT HELVETE!!! Skaffa ett psyke innan ni väljer att göra något som kräver någonting, om de så må vara bowling eller LoL. Det roligaste som finns är att vända en match i underläge och det gör man hela tiden i detta spel, vet inte hur många gånger jag slagit handen i bordet på grund av den DÄR JÄVLA SURRENDER SKITEN!!!'

JÄVLA FITTKUK VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!!!

Edit: HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA OCH SPELA TILL MATCHEN ÄR SLUT? NEVER SURRENDER FÖR FAN!!! Veka jävla idioter...
Senast redigerad av Detandrakontot 2011-03-27 kl. 19:05.
2011-03-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detandrakontot
FY FAN!!! Jävla surrenderknapp, kan dom inte ta bort den? Vad har den för funktion? För det första så vet folk inte när dom ska kalla votering, en del gör det mitt under teamfights, för det andra så görs det på tok för ofta. Spelade precis en match där det stog 27 kills till oss och 30 till dom, de hade precis tagit en inhib när jag och anivia dödar två stycken ur deras lag och springer för att pusha deras torn och inhib. Helt plötsligt dyker det upp en surrenderskylt, och ALLA utom jag trycker yes! Ibland undrar man vad för svagsinnade jävla idioter som spelar detta spel, tydligen har de aldrig utövat någon lagsport förut iaf.

Ni som trycker surrender och yes hela jävla tiden, DRA ÅT HELVETE!!! Skaffa ett psyke innan ni väljer att göra något som kräver någonting, om de så må vara bowling eller LoL. Det roligaste som finns är att vända en match i underläge och det gör man hela tiden i detta spel, vet inte hur många gånger jag slagit handen i bordet på grund av den DÄR JÄVLA SURRENDER SKITEN!!!'

Edit: HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA OCH SPELA TILL MATCHEN ÄR SLUT? NEVER SURRENDER FÖR FAN!!! Veka jävla idioter...

Det e såna som du som gör mig till nazist. kan tänka mig att någon i deras team va cp feeded och att några i dit team är äckel hor feeders från pl/rus/gr som inte kan spela för 5 öre

Lika bra att surrenda vid 30 en att deffa och förlora vid 70 min
2011-03-27, 19:23
Bannlyst
hahahahah denna tråden gör ens dag alltså
2011-03-27, 19:24
Medlem
Znuttishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Det e såna som du som gör mig till nazist. kan tänka mig att någon i deras team va cp feeded och att några i dit team är äckel hor feeders från pl/rus/gr som inte kan spela för 5 öre

Lika bra att surrenda vid 30 en att deffa och förlora vid 70 min

Jag måste faktiskt säga att du är dum i huvudet, Ett game är inte över innan nexusen förstörs så jag för nog hålla med detandrakontot, Folk som surrendar är svaga.
2011-03-27, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Detandrakontot

Är du helt jävla dum i huvudet? klart somfan att man surrendar om man är säker på att man kommer att förlora, om dom har någon i sitt lag som har sjukt mycket items går det knappt att vinna och det är lika bra att ge upp istället för att slösa tid. Såklart är det bara du som inte vill surrenda när du antagligen är den i laget som ligger på stabila 0/100/0 och bara förstör för ditt lag när du dessutom försöker trycka no på voten efter att ha feedat.
2011-03-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znuttish
Jag måste faktiskt säga att du är dum i huvudet, Ett game är inte över innan nexusen förstörs så jag för nog hålla med detandrakontot, Folk som surrendar är svaga.

Svag på vilket sätt? förklara tack

edit:ett game i över när någon blir feedad grymt mycket, tex har du lcykats döda en skillad vlad som har 10 kills och 0 deaths?
2011-03-27, 19:28
Medlem
Znuttishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Svag på vilket sätt? förklara tack

Håller man ut kan man mycket väl dra ett ace å pusha å sen vinna, har varit med om det flera gånger, har sett kört ut sen har vi vunnit endå
2011-03-27, 19:28
Medlem
Citat:
Eller så har de annat att göra än att slösa 60 min på ett game som redan är avgjort.
2011-03-27, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
tilt säger du? spelade ett normal game nyss, nocturne i vårat lag hade 3/15/2 och det enda han gjorde va att lägga ulti ut på 5 pers och dö såfort han spawnade.
Varför skulle inte det kunna vara pga tilt?
2011-03-27, 19:30
Medlem
Znuttishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Eller så har de annat att göra än att slösa 60 min på ett game som redan är avgjort.

Aaa men du som verkar vara så jävla grym på lol kanske ska ta å säga va du heter så drar vi en 1v1 å ser vem som e bäst istället för å sitta på ett jävla forum å leka häftig.
2011-03-27, 19:31
Medlem
Citat:
Aaa men du som verkar vara så jävla grym på lol kanske ska ta å säga va du heter så drar vi en 1v1 å ser vem som e bäst istället för å sitta på ett jävla forum å leka häftig.

O.o e du seriös?
2011-03-27, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Varför skulle inte det kunna vara pga tilt?

Jo såklart kan det va så, men som tex nu idag när jag skulle köra ett ranked, våran caitlyn hade 0/7/0 efter cirka 13 minuter hon gick bara ut och dog hela tiden vilket resulterade i ett vi förlorade väldigt fort. Hur ska man kunna carrya spelare som denna? Har fått liknande i mitt lag 6 games irad nu, tappat nästan 100 rating för att jag alltid fått idioter i mitt lag varje gång..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in