2011-03-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detandrakontot
FY FAN!!! Jävla surrenderknapp, kan dom inte ta bort den? Vad har den för funktion? För det första så vet folk inte när dom ska kalla votering, en del gör det mitt under teamfights, för det andra så görs det på tok för ofta. Spelade precis en match där det stog 27 kills till oss och 30 till dom, de hade precis tagit en inhib när jag och anivia dödar två stycken ur deras lag och springer för att pusha deras torn och inhib. Helt plötsligt dyker det upp en surrenderskylt, och ALLA utom jag trycker yes! Ibland undrar man vad för svagsinnade jävla idioter som spelar detta spel, tydligen har de aldrig utövat någon lagsport förut iaf.

Ni som trycker surrender och yes hela jävla tiden, DRA ÅT HELVETE!!! Skaffa ett psyke innan ni väljer att göra något som kräver någonting, om de så må vara bowling eller LoL. Det roligaste som finns är att vända en match i underläge och det gör man hela tiden i detta spel, vet inte hur många gånger jag slagit handen i bordet på grund av den DÄR JÄVLA SURRENDER SKITEN!!!'

JÄVLA FITTKUK VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!!!

Edit: HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA OCH SPELA TILL MATCHEN ÄR SLUT? NEVER SURRENDER FÖR FAN!!! Veka jävla idioter...

Så, du väljer att hellre slösa din tid med att försöka vinna en match som du kanske har 20% chans att vinna, om ens det istället för att ge upp och börja om? Fine, ditt problem, men du slösar med andras tid också vet du.
2011-03-27, 19:40
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znuttish
Aaa men du som verkar vara så jävla grym på lol kanske ska ta å säga va du heter så drar vi en 1v1 å ser vem som e bäst istället för å sitta på ett jävla forum å leka häftig.
"wanna 1v1 me"

Blir aldrig gammal.
2011-03-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Det e såna som du som gör mig till nazist. kan tänka mig att någon i deras team va cp feeded och att några i dit team är äckel hor feeders från pl/rus/gr som inte kan spela för 5 öre

Som sagt, 27-30 i kills, den som hade mest kills var vår akali på 10, jävla nörd...

Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Lika bra att surrenda vid 30 en att deffa och förlora vid 70 min

Haha jo för man spelar självklart massor av matcher där det är kört vid 30 minuterssträcket men ändå pågår de till 70 min, när det väl är kört är det över på max 5-10 min.

Citat:
Ursprungligen postat av Azker
Är du helt jävla dum i huvudet? klart somfan att man surrendar om man är säker på att man kommer att förlora, om dom har någon i sitt lag som har sjukt mycket items går det knappt att vinna och det är lika bra att ge upp istället för att slösa tid. Såklart är det bara du som inte vill surrenda när du antagligen är den i laget som ligger på stabila 0/100/0 och bara förstör för ditt lag när du dessutom försöker trycka no på voten efter att ha feedat.

Så du har aldrig vunnit en match där det står 27-30 i kills där dom tagit en inhib? Jämt fördelat genom båda lagen i både kills och deaths. Ge upp livet tack för du är en förlorare.

Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Så, du väljer att hellre slösa din tid med att försöka vinna en match som du kanske har 20% chans att vinna, om ens det istället för att ge upp och börja om? Fine, ditt problem, men du slösar med andras tid också vet du.

20% chans??!?! För det första bedömer jag chanserna till mycket högre än 20%, vi var, som jag skrev, inne i ett momentum och för det andra är 20% helt sinnesjukt höga chanser för att spela vidare. Ibland när spel startar, och man jämför teamsetup, har man runt 20% chans att vinna, hur gör du i sådana situationer? Går du afk då också eller? Låt mig gissa, du blev vald sist på gymnastiklektionerna eller hur?

FUCK OFF era svaga jävla idioter nu drar jag och spelar BC2, där finns det inte någon surrenderknapp utan där laddar man om till skiten är slut. Lycka till i livet jävla förlorare...
Senast redigerad av Detandrakontot 2011-03-27 kl. 20:09.
2011-03-27, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znuttish
Aaa men du som verkar vara så jävla grym på lol kanske ska ta å säga va du heter så drar vi en 1v1 å ser vem som e bäst istället för å sitta på ett jävla forum å leka häftig.

Förlorade du nyss en match eller något? Jag var ju inte ens otrevlig eller sa något om att jag var bra
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Jo såklart kan det va så, men som tex nu idag när jag skulle köra ett ranked, våran caitlyn hade 0/7/0 efter cirka 13 minuter hon gick bara ut och dog hela tiden vilket resulterade i ett vi förlorade väldigt fort. Hur ska man kunna carrya spelare som denna? Har fått liknande i mitt lag 6 games irad nu, tappat nästan 100 rating för att jag alltid fått idioter i mitt lag varje gång..
tråkigt värre
2011-03-27, 20:43
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy

Varför skulle man bara ha 20% chans att vinna när det står 27-30 i kills? Visst skrev han inget om drakar och baronen men bara för att man förlorar 1 inhib är inte gamet kört. Jag tror till o med du har större chans att vinna om någon drar ner din inhib och sen är passiva i 5 min eller ngt för då kan man farma upp sig som fan istället. Sen om det är 5vs3 i runt 60 sec så kan man nog hinna puscha ner en sida innan de andra laget hinner komma tillbaka eller ta baronen snabbt om den inte redan är borta. Skulle också blivit jävligt förbannad om folk skulle surrendervotat när man faktiskt har en bra chans att vinna.
2011-03-27, 20:45
Medlem
Jag kan ibland se att matcher är över redan när spelet laddas, om ens egna lag inte har någon bra CC till en viss champion eller om de har bra "counterpicks" så brukar det vara avgjort. Det är bara dumt och naivt att tro att man kan vinna ALLA och verkligen ALLA matcher.

Tycker det borde finnas surrender efter 10 i normal.
2011-03-27, 20:46
Medlem
Lägger av med ranked solo queue tills vidare iallafall, folk säger att man kan carrya laget om man är duktig, jo självklart så går det många gånger men precis lika många gånger får man folk i laget som är helt hjärndöda och bara går runt och dör, hjälper aldrig till i teamfights, pushar aldrig lanes eller gör någonting alls. Säkerligen inte så om man kommer över tex 1500 men just nu med så extremt mycket folk (dom flesta antagligen under 14 år) som bara förstör så känns det rätt meningslöst.

Folk säger att ELO systemet fungerar eftersom att om man är duktig så kommer man gå upp i rating inom sin tid. Kan hålla med om det, om man är duktigare än den ratingen man spelar på så vinner man antagligen mer games än vad man förlorar.
Men att sitta och förlora ELO för att man fick någon i sitt lag som bara förstör känns så jävla surt och meningslöst.

Har aldrig hänt mig innan men nu har jag förlorat 6 ranked games irad för att vi fått någon i laget som har förstört helt och hållet, alla matcherna så har jag och dom 3 andra i laget klagat på just den personen. Personen i fråga har aldrig sagt något som "sorry" eller erkänt att dom spelat dåligt utan har istället börjat plinga överallt på minimappen, spamma "noobs" i all-chatten osv.
2011-03-27, 20:54
Medlem
smacky1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Lägger av med ranked solo queue tills vidare iallafall, folk säger att man kan carrya laget om man är duktig, jo självklart så går det många gånger men precis lika många gånger får man folk i laget som är helt hjärndöda och bara går runt och dör, hjälper aldrig till i teamfights, pushar aldrig lanes eller gör någonting alls. Säkerligen inte så om man kommer över tex 1500 men just nu med så extremt mycket folk (dom flesta antagligen under 14 år) som bara förstör så känns det rätt meningslöst.

Folk säger att ELO systemet fungerar eftersom att om man är duktig så kommer man gå upp i rating inom sin tid. Kan hålla med om det, om man är duktigare än den ratingen man spelar på så vinner man antagligen mer games än vad man förlorar.
Men att sitta och förlora ELO för att man fick någon i sitt lag som bara förstör känns så jävla surt och meningslöst.

Har aldrig hänt mig innan men nu har jag förlorat 6 ranked games irad för att vi fått någon i laget som har förstört helt och hållet, alla matcherna så har jag och dom 3 andra i laget klagat på just den personen. Personen i fråga har aldrig sagt något som "sorry" eller erkänt att dom spelat dåligt utan har istället börjat plinga överallt på minimappen, spamma "noobs" i all-chatten osv.
välkommen till min värld i solo q. åkte ner på låg rating för ja fick väldigt många matcher som spelades 4vs5. Nu är det istället minst 1 hjärndöd 50% av matcherna. känns helt omöjligt att komma upp i rating. inte lätt att lyfta laget om en spelare springer runt med 1-10 och bara spelar solo. Samma visa om man får en jungler som inte vet hur man spelar. Är precis som att ha en spelare afk första 15-20min
2011-03-27, 20:56
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Jag kan ibland se att matcher är över redan när spelet laddas, om ens egna lag inte har någon bra CC till en viss champion eller om de har bra "counterpicks" så brukar det vara avgjort. Det är bara dumt och naivt att tro att man kan vinna ALLA och verkligen ALLA matcher.

Eller om du sitter i ett lag med fyra AD-carrys och dig själv. Jösses vad kul det är ibland.
2011-03-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smacky1234
välkommen till min värld i solo q. åkte ner på låg rating för ja fick väldigt många matcher som spelades 4vs5. Nu är det istället minst 1 hjärndöd 50% av matcherna. känns helt omöjligt att komma upp i rating. inte lätt att lyfta laget om en spelare springer runt med 1-10 och bara spelar solo. Samma visa om man får en jungler som inte vet hur man spelar. Är precis som att ha en spelare afk första 15-20min

Problemet är att det känns som om så många av dom som har 1700 inte har upplevt detta problemet, och så som dom pratar så verkar det sjukt enkelt att bära laget, men när man får sånna i sitt lag hela tiden så går det tyvärr inte, antar att det kommer mer och mer nya level 30's som börjar spela rankade varje dag där 90% av dom är under 15 och inte kan engelska.
2011-03-27, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss

Är du satt på denna jord för att irritera mig eller är du ironisk? Jag har spelat 1000+ matcher och jo, du kan i princip vinna med vilket lag som helst. Ge ett exempel på en setup som inte kan vinna mot en annan.

Anyway, nu har jag avinstallerat lol, ett spel som uppmanar till förlorarbeteende kan jag helt enkelt inte spela, har suttit och bankat knogarna blodig de senaste matcherna på grund av mentaliteten hos vissa spelare och det här fungerar inte.

FUCK OFF!
2011-03-27, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Eller om du sitter i ett lag med fyra AD-carrys och dig själv. Jösses vad kul det är ibland.

Japp, speciellt när man innan skriver "All AD guys, im gonna change, someone ells up for it?" sen svarar ingen.

Sen går det en stund och så skriver typ två stycken till varandra på ryska och sen börjar matchen. Ofta sägs det inte ett ord heller under hela matchen, utan 20 minuter av totalt tystnad, eller att de två ryssarna pratar lite med varandra. En gång var det två stycken som sa att de skulle spela DOTA istället, och så frågade den ena om den andra var på, han svarade ja sen drog de en surrender-vote (Jag hade dragit en tidigare som de tackat nej till)

Undra om de ens hade reagerat på Tryndamere med clarity, brukar vara mitt triumfkort när jag vill visa folk vad jag tycker om den nuvarande uppställningen. Bravery är rätt skoj att köra med, när man vet redan på förhand hur slutresultatet kommer se ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in