Citat:
Ursprungligen postat av Detandrakontot
FY FAN!!! Jävla surrenderknapp, kan dom inte ta bort den? Vad har den för funktion? För det första så vet folk inte när dom ska kalla votering, en del gör det mitt under teamfights, för det andra så görs det på tok för ofta. Spelade precis en match där det stog 27 kills till oss och 30 till dom, de hade precis tagit en inhib när jag och anivia dödar två stycken ur deras lag och springer för att pusha deras torn och inhib. Helt plötsligt dyker det upp en surrenderskylt, och ALLA utom jag trycker yes! Ibland undrar man vad för svagsinnade jävla idioter som spelar detta spel, tydligen har de aldrig utövat någon lagsport förut iaf.
Ni som trycker surrender och yes hela jävla tiden, DRA ÅT HELVETE!!! Skaffa ett psyke innan ni väljer att göra något som kräver någonting, om de så må vara bowling eller LoL. Det roligaste som finns är att vända en match i underläge och det gör man hela tiden i detta spel, vet inte hur många gånger jag slagit handen i bordet på grund av den DÄR JÄVLA SURRENDER SKITEN!!!'
JÄVLA FITTKUK VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!!!
Edit: HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA OCH SPELA TILL MATCHEN ÄR SLUT? NEVER SURRENDER FÖR FAN!!! Veka jävla idioter...
Ni som trycker surrender och yes hela jävla tiden, DRA ÅT HELVETE!!! Skaffa ett psyke innan ni väljer att göra något som kräver någonting, om de så må vara bowling eller LoL. Det roligaste som finns är att vända en match i underläge och det gör man hela tiden i detta spel, vet inte hur många gånger jag slagit handen i bordet på grund av den DÄR JÄVLA SURRENDER SKITEN!!!'
JÄVLA FITTKUK VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!!!
Edit: HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA OCH SPELA TILL MATCHEN ÄR SLUT? NEVER SURRENDER FÖR FAN!!! Veka jävla idioter...
Så, du väljer att hellre slösa din tid med att försöka vinna en match som du kanske har 20% chans att vinna, om ens det istället för att ge upp och börja om? Fine, ditt problem, men du slösar med andras tid också vet du.