Citat:
Ursprungligen postat av zkype
Hejsan, har börjat spela LoL nu endast som tidsfördriv och är bara level/rank 8 ännu.
Har spelat mest Annie och testat andra casters/mages men tycker att annie är lite enformig, spammig och saknar nån escapemekanism. Har ni några förslag på en mage med hög burstdmg, hyffsad survivability och cc/bra escape mekanism?
Låter kanske som den perfecta hero'n men ge förslag på mages ni tycker om, motivera gärna! Har endast 2,1k ip ännu så får spela mycket tills jag har råd med de dyrare
tack på förhand!
Veigar, the tiny master of evil kan ha en sjuk burstdamage och en riktigt bra stun, men han är inte helt lätt att spela. Men han är lätt den coolaste karaktären på spelet

han kostar inte så mycket heller har jag för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Är Olaf svag/UP nu för tiden?
Då jag spelar på mitt riktiga account och har mött och teamat med Olafs så har dom alltid failat så jävla hårt, har verkligen aldrig sett någon lyckas med honom, men jag köpte honom på mitt smurfaccount i förrgår och det har gått löjligt bra, men man kan ju aldrig veta iom att jag möter 90% noobs (smurfaccet är lvl 12 så..)
Nä, han är inte UP, en bra tankig damagedealer och knappast en av de jag helst möter.
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Spelade förövrigt med ett gäng mongolider just, bland annat en Pantheon som jag var babysitter åt som Janna. Hur i helvete kan man vara så satans jävla dålig med en sådan faceroll champ? Allt det krävs av honom är att klicka på några tangenter, sen är det klart. Ett dåligt jävla skämt är vad det är.
Panteon är ju söndernerfad, kanske har med saken att göra. Panteonspelare har det nog inte lätt just nu, för ett par månader sedan var han OP och ägde varige match, nu har han bara en en failstun, en failulti, en failAOE, en medelstark harrasattack och en medelstark aoutoattack.