2011-03-11, 01:06
Medlem
Störande räcker inte ens. Det ser till att man förlorar matcherna. Hur fan kan man ha spelat över 800 matcher utan att ha förstått grundläggande saker som att det finns en minimap?

Spelade förövrigt med ett gäng mongolider just, bland annat en Pantheon som jag var babysitter åt som Janna. Hur i helvete kan man vara så satans jävla dålig med en sådan faceroll champ? Allt det krävs av honom är att klicka på några tangenter, sen är det klart. Ett dåligt jävla skämt är vad det är.
2011-03-11, 01:06
Medlem
haiguises avatar
Är Olaf svag/UP nu för tiden?
Då jag spelar på mitt riktiga account och har mött och teamat med Olafs så har dom alltid failat så jävla hårt, har verkligen aldrig sett någon lyckas med honom, men jag köpte honom på mitt smurfaccount i förrgår och det har gått löjligt bra, men man kan ju aldrig veta iom att jag möter 90% noobs (smurfaccet är lvl 12 så..)
2011-03-11, 01:36
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkype
Hejsan, har börjat spela LoL nu endast som tidsfördriv och är bara level/rank 8 ännu.

Har spelat mest Annie och testat andra casters/mages men tycker att annie är lite enformig, spammig och saknar nån escapemekanism. Har ni några förslag på en mage med hög burstdmg, hyffsad survivability och cc/bra escape mekanism?

Låter kanske som den perfecta hero'n men ge förslag på mages ni tycker om, motivera gärna! Har endast 2,1k ip ännu så får spela mycket tills jag har råd med de dyrare

tack på förhand!

Ryze, definitivt. Han är squishy fram tills level 6, efter det är han fortfarande squishy, men kan nuka vad som helst i stort sett.

Brukar köra den här, kör bara normal än så länge dock. Maxa manan och spamma Q, W och R!
2011-03-11, 01:59
Medlem
Citat:
Hejsan, har börjat spela LoL nu endast som tidsfördriv och är bara level/rank 8 ännu.

Har spelat mest Annie och testat andra casters/mages men tycker att annie är lite enformig, spammig och saknar nån escapemekanism. Har ni några förslag på en mage med hög burstdmg, hyffsad survivability och cc/bra escape mekanism?

Låter kanske som den perfecta hero'n men ge förslag på mages ni tycker om, motivera gärna! Har endast 2,1k ip ännu så får spela mycket tills jag har råd med de dyrare

tack på förhand!
Veigar, the tiny master of evil kan ha en sjuk burstdamage och en riktigt bra stun, men han är inte helt lätt att spela. Men han är lätt den coolaste karaktären på spelet han kostar inte så mycket heller har jag för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Är Olaf svag/UP nu för tiden?
Då jag spelar på mitt riktiga account och har mött och teamat med Olafs så har dom alltid failat så jävla hårt, har verkligen aldrig sett någon lyckas med honom, men jag köpte honom på mitt smurfaccount i förrgår och det har gått löjligt bra, men man kan ju aldrig veta iom att jag möter 90% noobs (smurfaccet är lvl 12 så..)
Nä, han är inte UP, en bra tankig damagedealer och knappast en av de jag helst möter.

Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Spelade förövrigt med ett gäng mongolider just, bland annat en Pantheon som jag var babysitter åt som Janna. Hur i helvete kan man vara så satans jävla dålig med en sådan faceroll champ? Allt det krävs av honom är att klicka på några tangenter, sen är det klart. Ett dåligt jävla skämt är vad det är.
Panteon är ju söndernerfad, kanske har med saken att göra. Panteonspelare har det nog inte lätt just nu, för ett par månader sedan var han OP och ägde varige match, nu har han bara en en failstun, en failulti, en failAOE, en medelstark harrasattack och en medelstark aoutoattack.
Senast redigerad av sykes90 2011-03-11 kl. 02:10.
2011-03-11, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Ryze, definitivt. Han är squishy fram tills level 6, efter det är han fortfarande squishy, men kan nuka vad som helst i stort sett.

Brukar köra den här, kör bara normal än så länge dock. Maxa manan och spamma Q, W och R!

Gillar nya Ryze väldigt mycket, det blir inte tråkigt att spela utan man kan sitta och spamma skills hela tiden och det känns som att det alltid är action.

Sen är det ju alltid lika roligt när folk i sitt lag börjar spamma i all chatten "omg ryze in my team no ap gg -.- tank ryze in my team 10 ap 20 min -.-"

hur mycket man än försöker så går det inte att förklara för dom
2011-03-11, 09:15
Medlem
razaones avatar
Så jävla trött på alla nördar som tror att dom kan bestämma hela matchen och sitta och plinga dit dom vill alla ska gå. Nästan varenda match har man en sån idiot i sitt lag nuförtiden. Lyder folk inte han blir han sne och eventuellt slutar spela.
2011-03-11, 11:36
Bannlyst
Citat:

tack på förhand!

Bara dra flash med annie så funkar det.
Eftersom du är lvl 8 kan du troligen inte använda den som summoner spell ännu men senare, tro mig, den är bra som fan ^^
2011-03-11, 12:37
Medlem
LXXVs avatar
Någon mer som tittar på Dairus stream på solomid? Tydligen så finns det idioter som ska försöka surfa på tsunami vågen
2011-03-11, 12:55
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Så jävla trött på alla nördar som tror att dom kan bestämma hela matchen och sitta och plinga dit dom vill alla ska gå. Nästan varenda match har man en sån idiot i sitt lag nuförtiden. Lyder folk inte han blir han sne och eventuellt slutar spela.

Det är kanske av en bra anledning idioten sitter o pingar? Är draken uppe och ni har stor chans att få den utan problem och ingen i ert lag fattar det? Baronen är uppe och det är stor risk att andra laget kan ta den men en springer bot vilket ger andra laget en fri baron? Pingar man inte var man vill att laget ska gå och man sitter med 2-4 st som inte har ngn aning hur man ska göra i ett visst läge så lär man förlora. Visst finns det idioter som pingar av ingen anledning men om inte laget har ngn som visar vägen i solo q brukar det oftast gå åt helvete.
2011-03-11, 13:18
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone

Som personen över mig skrev så finns det oftast en anledning till att någonpingar. Kotrollera dragon & baron vinner games och så gör även teamplay.
2011-03-11, 13:22
Medlem
pjalles avatar
Folk kan inte lana mot Sion, helt löjligt. De facecheckar busken, dör, spawnar, face checkar/går nära busken igen, dör. Repeat until Sion is fed.

Har folk ingen inlärningsförmåga? Eller tror de att det bara var otur att Sion står i busken, varje gång?
2011-03-11, 13:32
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Gillar nya Ryze väldigt mycket, det blir inte tråkigt att spela utan man kan sitta och spamma skills hela tiden och det känns som att det alltid är action.

Sen är det ju alltid lika roligt när folk i sitt lag börjar spamma i all chatten "omg ryze in my team no ap gg -.- tank ryze in my team 10 ap 20 min -.-"

hur mycket man än försöker så går det inte att förklara för dom

Blev faktiskt reportad för fusk, eller han sa att han skulle reporta mig. Det gick liksom inte in att jag kunde döda honom med 10 ap, hur mycket mana jag än hade.. Haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in